Offener Brief an unsere Basler Freunde

Diskussionen zum FCZ
dc10

Beitragvon dc10 » 14.05.04 @ 9:28

Daniel_Gygax hat geschrieben:
Mätzli hat geschrieben:
Neutraler hat geschrieben:
Mätzli hat geschrieben:Ganz härzig!

Scheisse, bisch du chrank!!!!!!!!

E niveauvolle Yydraag, wo mi im Detail widerlegt. Merci, fir die indiräggti Bestätigung vo myne These.

P.S.: Lueg emool d'Einigung yber die Bilaterale II aa. ink. Schengen. Mol luege, welli Region am maischte drvo profitiert. Lotto im Sääli!

Weisch was, ich glaub ihr Basler händ alli kei Ahnig....Züri isch ä Weltstadt, wänn du irgendwo im Usland bisch und frögsch, öb mer Züri kännt oder Basel, ich säg dir, sogar in Afgahnistan oder im Sudan kännds Züri, aber ned ä mal in London oder so kännt mer Basel....
Und hättet ihr ned so ä Mäezin wie Oeri, dänn hättet ihr gar nüd, aber au würkli gar nüd wo ihr eu chöndäd drahebä.

Ich sägä nur:

BASEL = RHEINFALL !!!

GRANDE ZÜRICH !!!!!!!!

genau...du hast es geschnallt!
gigi ist unser messias...unser ein und alles!
tag täglich vor der arbeit pilgere ich vors puppenmuseum und sprech das "mutter-gigi-unser"...das gibt mir kraft!!!!!
eines tages hoffe ich dann, unsere göttin-gigi mittels pilgerfahrt in der welt bekannt zu machen, so dass jeder an dieser energie...dieser übermachtigen kraft teilhaben kann...selbst in so wichtigen entwicklungsländern wie afgahnistan oder der weltmacht sudan!

ah, und apropos...sollten wir euch nicht am arsch vorbei gehen????

Vinti-Septe

Re: Offener Brief an unsere Basler Freunde

Beitragvon Vinti-Septe » 14.05.04 @ 9:28

Snitch 19 hat geschrieben:Ich chan würkli nöd verstah, wiiso es zwüsched ois Zürcher und oi immer so herti Uusschriitige git. Ich meine mir Zürcher sind doch gar nöd so bös, und mir gönned oi ja de Erfolg. Was wäred ihr Basler denn ohni de FCB? Gar nüt wäred er und dass wüssed er. Mir hend im Iishockey ja gseh, dass ihr nöd meh als ei Sach guet mache chönd. Oii Stadt isch au nüt bsundrigs vergliiche mit Züri. Ok, ihr hend e paar Pharmakonzern in Bael und e Tut-Anch-Amun Uustellig, aber das wärs denn au scho. Oie Flughaafe,.... wänd mer jetzt nöd drüber rede. Ok, ihr händ de geilschti und männlichschti Dialekt vo de ganze Schwiiz ;) aber trotzdem mues es doch hert si, in Basel zläbe. Isch scho gnueg schlimm, dass er nach Züri cho müend, um dete zu studiere. Was ihr Beppis aber nöd wüssed: Insgeheim liebet mir Zürcher de FCB. De verhinderet nämlich e Völkerwanderig us de trostlose Kantön Basel zu ois und über das sind mir sehr froh. Jetzt isch mer nämlich wieder stolz Basler zsii. Mir chönd nume hoffe, dass de FCB in Zukunft au wiiter so guet spiilt. Mir werded ja bald au so es grosses Stadion haa und dänn?? Mir chönd nume hoffe, dass s Stadion nöd Zstand chuunt.

Grues a oisi Friends vom Rhii

und suscht haesch kei Problem?

Mätzli

Beitragvon Mätzli » 14.05.04 @ 9:30

Daniel_Gygax hat geschrieben:
Mätzli hat geschrieben:
Neutraler hat geschrieben:
Mätzli hat geschrieben:Ganz härzig!

, sogar in Afgahnistan oder im Sudan kännds Züri,

Jo, die schigge ihri Entwiggligshälfer zue eych, wenn er wider emool Stromussfall hänn oder dr Böögg vom Holzhuffe fliegt! *lol*

Unseri Läbensfreud hanggt nid drbvo ab, eb ys irgend e Hanswurscht in dr wyte Wält kennt oder nid. Ybrigens: Waisch wie me in London de Zircher sait: "GNOMES". Isch im Fall kai Witz, trifft aber dr Kärn vo dr Sach.

Kubi das stille Wasser

Beitragvon Kubi das stille Wasser » 14.05.04 @ 10:47

bin wahrlich kein freund der basler, aber dieser erste beitrag ist ja wohl mehr als lächerlich...... ihr würdet besser daran tun solche mongis in euren reihen das maul zu stopfen, oder zumindest zurecht weisen.......

um noch auf seine erste frage zu antworten: wegen dir und deinen freunden......

und noch was ....... geniesst doch einfach unsere wunderbare stadt, als hier blöd rumzuprahlen....... die basler wissens nämlich schon, auch wenn sies natürlich nie eingestehen würden.... (würde ich wahrscheinlich auch nicht)!

idem sinn, hüt isch grilliere am see agseit....... jippie

Mätzli

Beitragvon Mätzli » 14.05.04 @ 11:01

Kubi das stille Wasser hat geschrieben:bin wahrlich kein freund der basler, aber dieser erste beitrag ist ja wohl mehr als lächerlich...... ihr würdet besser daran tun solche mongis in euren reihen das maul zu stopfen, oder zumindest zurecht weisen.......

um noch auf seine erste frage zu antworten: wegen dir und deinen freunden......

und noch was ....... geniesst doch einfach unsere wunderbare stadt, als hier blöd rumzuprahlen....... die basler wissens nämlich schon, auch wenn sies natürlich nie eingestehen würden.... (würde ich wahrscheinlich auch nicht)!

idem sinn, hüt isch grilliere am see agseit....... jippie

Der erste vernünftige Eintrag zu diesem thread von Zürcher Seite, und das von einem Gc-ler. Ok, ich hab halt auch etwas Gas gegeben bei meinen Einträgen.

Tatsächlich ist der See vor der Haustür nicht zu verachten. Sicher ein Grund, die Zürcher, wie auch die Thuner, die Arboner, die Genfer, die Lausanner und die Zuger zu beneiden. Die haben Alle auch einen See. Sonst aber fällt mir wirklich NICHTS ein, was ich gegenüber Zürich vermissen müsste. Ehrlich.

Hauptsache, es ist Euch wohl dabei.

Viel Spass beim Grillieren!

Mido

Beitragvon Mido » 14.05.04 @ 11:17

dc10 hat geschrieben:tag täglich vor der arbeit pilgere ich vors puppenmuseum und sprech das "mutter-gigi-unser"...das gibt mir kraft!!!!!

voll geil!! "das gibt mir kraft". dä brüller... :-)

sorry snatch, aber was bitteschön häsch du dezue biitreit, dass züri so schön isch, wie's isch?? wahrschiinli öpe gliich wenig wie ich...heisst: nüt. aso riiss d'schnurre nöd so uf für öpis wo du nüt defür chasch bzw. nüt defür gmacht häsch. gnüss eifach züri, jede wo mal da gsi isch weiss wies isch...

hey, chume au go grilliere...

Basler Bebbi
Beschränkte Sichtweite

Beitragvon Basler Bebbi » 14.05.04 @ 11:30

Uiii dä Brief und gwüssi Üsserige sind scho hart :-)
Nei Mir Basler sind ganz Armi mir händ nüt usser dr FCB :-)
Also so zur Info:
- Au in Basel chame Studiere, mir hän au e Uni
- Unseri Crossair zBoderitte um e Marodi Swissair "Rette" wo denne eh Konkurs goht, Super Leistig.
- Wenn de Basel besser kenne würdisch wüsstisch dases au bi uns e sehr e schööni Altstadt het, so wie bi Euch.
- Basel het sehr viel Wältbekannti Musee, Beyeler, Tingueli usw.
- Tut anch Amun hani Fascht vergässe !!
- Mir hän zwar kei See wie Ihr aber am Rhy isches au rächt schöön, vorallem am Oobe
- Novartis, Syngenta, Roche und witeri Grosskonzärn, kennt me im Usland glaub nit :-)
- S modärnschte Stadion in dr Schwiz, wo Regelmässig gfüllt wird !!!!
- E Normale Flughafe wo keini Millionelöcher ind Kasse risst, lieber klein, Fein und Bezahlt !!
-E Fasnacht, wo im gliiche Atemzug wie dr Carneval vo Rio chasch nenne, isch ebefalls Wältwiit bekannt.
- S höchste Bewohnbare Gebäude in dr Schwiz
Das sind numme es paar Sache, ich hoff ich ha Dir chönne hälfe zum Din Horizont es bizeli zerwitere. Und bitte ich ha nüt negaitvs über Züri Gschriiebe es isch unumstritte das Züri viel zbiete het, sehr viel. Aber so wie är das schriibt chöntme meine das Basel gar nüt zbiete het und das isch erwisenermasse nit eso ! Dä wo dä Text verfasst het liidet glaub eifach es glains bizeli an Grössewahn und sot vor em Verfasse vomene Artikel zerscht es bizeli Hirne, Dasch leider nit jedem gäh. In diesem Sinne allne es schööns Weekend
Basler Bebbi

Zurück zu „Fussball Club Zürich“