Daniel_Gygax hat geschrieben:Mätzli hat geschrieben:Neutraler hat geschrieben:Mätzli hat geschrieben:Ganz härzig!
Scheisse, bisch du chrank!!!!!!!!
E niveauvolle Yydraag, wo mi im Detail widerlegt. Merci, fir die indiräggti Bestätigung vo myne These.
P.S.: Lueg emool d'Einigung yber die Bilaterale II aa. ink. Schengen. Mol luege, welli Region am maischte drvo profitiert. Lotto im Sääli!
Weisch was, ich glaub ihr Basler händ alli kei Ahnig....Züri isch ä Weltstadt, wänn du irgendwo im Usland bisch und frögsch, öb mer Züri kännt oder Basel, ich säg dir, sogar in Afgahnistan oder im Sudan kännds Züri, aber ned ä mal in London oder so kännt mer Basel....
Und hättet ihr ned so ä Mäezin wie Oeri, dänn hättet ihr gar nüd, aber au würkli gar nüd wo ihr eu chöndäd drahebä.
Ich sägä nur:
BASEL = RHEINFALL !!!
GRANDE ZÜRICH !!!!!!!!
genau...du hast es geschnallt!
gigi ist unser messias...unser ein und alles!
tag täglich vor der arbeit pilgere ich vors puppenmuseum und sprech das "mutter-gigi-unser"...das gibt mir kraft!!!!!
eines tages hoffe ich dann, unsere göttin-gigi mittels pilgerfahrt in der welt bekannt zu machen, so dass jeder an dieser energie...dieser übermachtigen kraft teilhaben kann...selbst in so wichtigen entwicklungsländern wie afgahnistan oder der weltmacht sudan!
ah, und apropos...sollten wir euch nicht am arsch vorbei gehen????