FC z,FC b,GC z,FC a,FC st,FC t,FC w usw. wa meined ihr?

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
GLOBE
FC z,FC b,GC z,FC a,FC st,FC t,FC w usw. wa meined ihr

Beitragvon GLOBE » 11.04.04 @ 18:30

1.Chelsea
2.Leverkusen
3.Man-city
4.Fc Sion

Mido

Re: hei zäme

Beitragvon Mido » 11.04.04 @ 20:11

benibunny hat geschrieben:do no d 'arsch'-ranglischte vo de gröschte wixer clubs uf erde
1. AS Roma
2. GCN [aka Pack, Buri-spächters, verzegereti, millionäre etc..]
3. FC Barcelona
4. AC Milan
5. FC Bayern
6. FCSG vorallem de dialäkt vo de fans
7. Urs meier
8. s stadion vom FC Thun [kiesgruebe]
9. SF DRS {sport-"berichterstattung"}
10. hardturm
11. sitzplatz stadien
12. marc hodel
13. bill gates
14. pepe aznar (capullo)
et cetera

oh das gfallt mer. e capullo-rangliste!! geil!
und denn erscht no mit dä richtigä nominatione. nur: anstatt AS hetsch lieber lazio gno...

benibunny

Beitragvon benibunny » 11.04.04 @ 21:41

Mandingo hat geschrieben:
benibunny hat geschrieben:do no d 'arsch'-ranglischte vo de gröschte wixer clubs uf erde
1. AS Roma
3. FC Barcelona
4. AC Milan
5. FC Bayern
7. Urs meier
10. hardturm
11. sitzplatz stadien
12. marc hodel
13. bill gates
14. pepe aznar (capullo)
et cetera

und denn erscht no mit dä richtigä nominatione. nur: anstatt AS hetsch lieber lazio gno...

das AS vorem Roma hat mit traumatischen erlebnissen im letzigrund sowie noch traumatischeren erlebnissen vor beats fernseher zu tun....

mir hätted chönne im uefa cup überwintere, was sag ich, mer hätted de uefa cup gholt, ohne die hafe-zigernutte vomene totti plus dene wo mit em schiri scott young das spiel gschobe händ, das en SCHOTTISCHE schiri es faul??? pfift wie das vom pascal castillo am totti KANN nur mit einer schiebung z'tue ha... oh yeah.
Der Besucherrekord liegt bei 3071 Besuchern, die am 26.05.16 @ 0:20 gleichzeitig online waren.
Und ich war nicht dabei!

SEKTION MODEFANS ZÜRICH

huhuhugirl

hallo zäme

Beitragvon huhuhugirl » 12.04.04 @ 10:22

sali zäme...
also zerst mol hender alli schöni ostere gha?!bevor mer jetzt grad weder met em fuessball ahfönd,aber ohni fuessball lauft do enne jo eh nüt *schnarch*ich selber ben kei fuessball vo anderne länder fan,mini meinig esch wenn mer sech sälber als "fan"vo ehre manschaft bezeichnet sött mer wenigstens 1 mol ahmne spiel gsieh si,ich chönnts ned ha mini mannschaft nur im fernseh z gseh ich bin be "mim" club zemli emmer debi und ich finde en fan z si heisst vell mer cha uf verschideni wisse fan sie aber en "rechtige" fan unterstützt sini mannschaft met dem daser de match bsuecht und evt.halt au eh fanclub stoht und met fiired!!!
das esch >>>mini<<<< meinig dervo und jetzt münd den ned weder so lüt cho und das züg wo ich do schriebe go schlächt mache...((normali komentär akzeptieri jo...aber fals er öbis anders vorhend z schriebe chasch s der au GRAD sparre,danke))
en gruess und en schöne ostermäntig!

greets

Totti v. Zürich

Beitragvon Totti v. Zürich » 13.04.04 @ 16:13

benibunny hat geschrieben:
Mandingo hat geschrieben:
1. AS Roma
3. FC Barcelona
4. AC Milan
5. FC Bayern
7. Urs meier
10. hardturm
11. sitzplatz stadien
12. marc hodel
13. bill gates
14. pepe aznar (capullo)
et cetera

das AS vorem Roma hat mit traumatischen erlebnissen im letzigrund sowie noch traumatischeren erlebnissen vor beats fernseher zu tun....

mir hätted chönne im uefa cup überwintere, was sag ich, mer hätted de uefa cup gholt, ohne die hafe-zigernutte vomene totti plus dene wo mit em schiri scott young das spiel gschobe händ, das en SCHOTTISCHE schiri es faul??? pfift wie das vom pascal castillo am totti KANN nur mit einer schiebung z'tue ha... oh yeah.

ach hör doch uf... Italien und Spanien wurden an der WM auch NICHT betrogen... also... Kopf hoch, weitermachen.

Mido

Beitragvon Mido » 13.04.04 @ 16:20

Totti v. Zürich hat geschrieben:ach hör doch uf... Italien und Spanien wurden an der WM auch NICHT betrogen... also... Kopf hoch, weitermachen.

da häsch tatsächlich rächt... hani mi det au ufgregt...

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 13.04.04 @ 16:22

SCHEISS WM 2002 !!! DAS ISCH DOCH E FAKE WM GSI ! ! ! !

SCHEISS BLATTER ! ! ! !

Zurück zu „Fussball allgemein“