GCN - Wil

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
edith
Mutter der Südkurve

Beitragvon edith » 13.04.04 @ 15:05

Händer ghört was Castillo gseit hät. Mier sind e Mannschaft und kei einzelsport. Han ich nit verschtande und ier??

EEEE Gc das tuet weh

ooo ganz Züri isch froh

Gruss Edith

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 13.04.04 @ 15:14

De Castillo het das gmeint uf frag abe wege fehler vo gwüsse element i de mannschaft, vo dem her nöd so schlechti antwort gsi wobii mir die in genf besser gfalle het, wo er fascht agfange het brülle wos ihn uf die schlecht verteidigung agsproche hend.

einmal me het de petric defür bewiese das er es absoluts arschloch isch, mit so ussage, dass was de gmacht het isch unverzeihlich, ich glaub dem tubel het ich grad eis gschlage i de garderobe wenn ich de mitreski wär.
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

Morgi

Beitragvon Morgi » 13.04.04 @ 15:15

Aber ich han selte so en Trottel wie de Mitreski gse wo de Arm zum Böle usstreckt

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 13.04.04 @ 15:18

klar ich weiss was meinsch und er wird jetzt wohl i handball-sektion vo gc verschobe :-) aber wenn de petric, dass gmacht het, wär er de erscht wo gseit het, chas mal geh isch es black out gsi und wär au de erscht wo rastet wenn eine so was wür säge über ihn!!
Viele sind besessen - doch glücklich ist, wer einen sitzen hat.

Morgi

Beitragvon Morgi » 13.04.04 @ 15:20

King hat geschrieben:klar ich weiss was meinsch und er wird jetzt wohl i handball-sektion vo gc verschobe :-) aber wenn de petric, dass gmacht het, wär er de erscht wo gseit het, chas mal geh isch es black out gsi und wär au de erscht wo rastet wenn eine so was wür säge über ihn!!

Ja da gib der recht

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 13.04.04 @ 15:24

Petric isch de Prinz Arschloch I vo de Chiesgruebe....

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 13.04.04 @ 15:26

King hat geschrieben:
einmal me het de petric defür bewiese das er es absoluts arschloch isch, mit so ussage, dass was de gmacht het isch unverzeihlich, ich glaub dem tubel het ich grad eis gschlage i de garderobe wenn ich de mitreski wär.

Was hat er denn gesagt?
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Zurück zu „Fussball allgemein“