LÖSUNG

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
no insects
Beiträge: 176
Registriert: 07.09.03 @ 11:58
Wohnort: winti

LÖSUNG

Beitragvon no insects » 01.11.03 @ 19:54

sorry das ich es neus thema eröffnet han aber es isch mer ufgfalle das au nach de niedelage e "wälle" mit de schpiler git also ich find mer sött mal pfiffe nid immer aplaudiere nachere niederlag susch merkets die schpiler nid emal das mir entdüschts sind!aber ich bin scho treu aber ebe
Immer nume züüüri


Benutzeravatar
marco223
Beiträge: 512
Registriert: 21.06.03 @ 19:41
Wohnort: 8002 ZÜRICH
Kontaktdaten:

Re: LÖSUNG

Beitragvon marco223 » 01.11.03 @ 22:58

no insects hat geschrieben:sorry das ich es neus thema eröffnet han aber es isch mer ufgfalle das au nach de niedelage e "wälle" mit de schpiler git also ich find mer sött mal pfiffe nid immer aplaudiere nachere niederlag susch merkets die schpiler nid emal das mir entdüschts sind!aber ich bin scho treu aber ebe


findi e voll gschissigni idee. wenns zumindest kämpfed ( und das händs) den sind pfiff doch überflüssig... sust chönt mer doch au grad "favrre raus" erwähne.... findi aber au nöd lässig ufem platz...

Benutzeravatar
Pedro
Beiträge: 135
Registriert: 18.08.03 @ 23:11

Pedro

Beitragvon Pedro » 02.11.03 @ 11:39

Das mit em Pfiffe isch e saublöödi idee ... isch der die uf de schissi cho ? ächt ... das isch sicher u huere ufbauend, wennd verlore hesch und denn no usbuuht würsch. das isch wie e motivationssprütze gäll ... so under em moto: Jetzt zeigi denä fans was ich würklich chan! Sacktummi idee ... grad i kriise mue me zämehebbe. einheit macht starch ... aber do gseht me, dass du es chind fo de neoliberalistische elebogegsellschaft bisch ... konkurenz isch nöd überall de bescht wäg! die energie wot der jetzt fürs pfiffe gsparet häsch tätsch lieber bruche fürs juble in wil !!! das hilft me.

Benutzeravatar
lukas86
Beiträge: 1250
Registriert: 05.01.03 @ 14:56

Re: LÖSUNG

Beitragvon lukas86 » 02.11.03 @ 15:14

no insects hat geschrieben:sorry das ich es neus thema eröffnet han aber es isch mer ufgfalle das au nach de niedelage e "wälle" mit de schpiler git also ich find mer sött mal pfiffe nid immer aplaudiere nachere niederlag susch merkets die schpiler nid emal das mir entdüschts sind!aber ich bin scho treu aber ebe

Also sowit ich weiss wird nach änärä Niederlag kei Wällä gmacht. D'Spieler chömäd sich nur bi dä Fans cho bedankä und ich find nöd das mä d'Spieler dänn sött uspfiffä.
http://www.pokerstrategy.org.uk/about/?referer=luke86
Lerne zu pokern wie die Profis! Mit Strategie und ohne eigene Kosten. Hole dir deinen $150-Bonus von PokerStrategy!

Benutzeravatar
somalia
Beiträge: 1204
Registriert: 13.05.03 @ 7:41
Wohnort: zürinord

Beitragvon somalia » 02.11.03 @ 18:18

Pfiffe...wer pfifft denn?!

d`Hoppers!! Alle aus der GC-Family-Kehle heraus, erst nach dem Spiel wirds laut!

Also, das isch doch Müll! Aber was noh viel meh Müll isch, das jetzt die Scheissstimmig vom Platz wohl au no id Kurve wird üpberträge, ich hoffe nur, es wird gege Aarau audenn no volle si.

Schade, schade...und nur typisch!
UEFA-CUP UND CUPFINAL !

Benutzeravatar
fred
Beiträge: 1438
Registriert: 01.11.03 @ 14:42
Kontaktdaten:

Beitragvon fred » 02.11.03 @ 21:16

Mer chönd ois aber nöd alles gfalle lah! Desshalb: Pfife wens es verdient händ, und doppled juble wens mal guet spiled.


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: fczlol_neu, K8, Kollegah, zuerchergoalie und 630 Gäste