eusi page isch ab sofort au online

Diskussionen zum FCZ
Zeugkind

Beitragvon Zeugkind » 25.10.03 @ 19:10

Mr. Brown hat geschrieben:Dä Mr.Brown isch natürlich dä MR.Brown sowie dä Mr.Blue dä Mr.Blue isch :-)
Vo mir staht jetzt au glie än bricht dine, isch aber glaub nöd so erfreulich wie ich mir das erwünscht han.

Hehe...das isch mir au klar:-)
Gester isch ebe no nüt über dich gstande und han dänkt ich fröge mal. Hat mi nur wunder gno..
Mr. Brown hat geschrieben:Wenn d'wüsse wilsch wie ich usgsehn, muesch nur pics go aluege und dä schönscht bin dän ich :-)

Muess nöt unbedingt si, merci...bin kein süesse:-)

Er fahrt äs Auto, wo ich immer Angscht han dases bi de nögschte Bodewällä usenand gheit, nöd mal dHupi gaht. Aber hauptsach es fahrt.

Hehe...hoffe fahrsch nöt immer privat a uswärts Spieli:-)

Off-Topic:
Hey Dogs, Kill Bill isch verdammt guet, chan ich nur emfehle...Tarantino style forever.
Ob näher oder weiter, ob neuer oder älter, ob grösser oder kleiner, in Zürich schlägt uns keiner!

Mr. Brown

Beitragvon Mr. Brown » 26.10.03 @ 12:33

"Muess nöt unbedingt si, merci...bin kein süesse:-) "

Jetzt bin ich aber grad erliechteret, han scho angscht ka, das ich hüt i dä SK mit äm arsch zur wand stah muen :-)

Was mis auto betrifft: Es isch nöd so schlimm, wies da übermittlet worde isch. guet es klapperet scho chli, brämse ziehnd nüme würkli und d'hupi gaht nümme. Aber mindeschtens han ich das auto mit äm meischte platz, und mini heizig heizt scho nach 30 sekunde. uf das bin ich stolz!

Kill Bill isch voll geill, gemezell allè!

Tarantino style forever.
Tarantino for Bundesrat!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“