Letzigrund

Diskussionen zum FCZ
Dräcksocke
Sternlibueb

Re: Letzigrund

Beitragvon Dräcksocke » 19.08.10 @ 23:01

11freunde hat geschrieben:Warum wird das Leichtathletikmeeting im Fussballstadion ausgetragen.. <hoho>

Ja der Tempel sah ja widermal prächtig aus im TV...schade konnnte ich nicht live vor ort sein!
(Het dä Lisa schön nageiferet während äm Autogramm verteile)
Ja dä 1896_ chunt drus und hät gschmack!

Dini Mueter

Beitragvon Dini Mueter » 20.08.10 @ 1:40

1896_ hat geschrieben:
Dräcksocke hat geschrieben:
din Vater hat geschrieben:Also mues sägä bin überrascht gsi wie schnäll sie isch, aber nachher im Interview hät sie also gar kei gueti figur gmacht. So chli schwiizer buure meitli, gfallt mer nöd...

jaja...scho gmerkt isch ächli ä schüüüchi, aber wie bekannt sind das ämel die wildischtä :-)...und wa wotsch sie isch halt nöd vo züri...versta di scho...für mich äs emmitaler luuuusmeitschiii...

@ din Vater: Du hesch aber au en spezielle Frauegschmack. Oder bisch echt so heikel? ;-)
@ Dräcksocke: ja eh! :D Das sind ebe die wo amix abgönd wiene Federe, die unschiinbare schüüche. :-D

Ich säg nu: din Vater chönnt am Face sin Zweitaccount si. ;)

wettskandal

Beitragvon wettskandal » 20.08.10 @ 7:57

1896_ hat geschrieben:
din Vater hat geschrieben:Jep, definitiv nöd, da nützed au die blaue auge nüt.

Du bisch aber au e heikle Siech! :-)

Ich wür sie au nöd. (gilt nur bis ca. 2 promill)

1896_

Beitragvon 1896_ » 20.08.10 @ 9:34

Dini Mueter hat geschrieben:Ich säg nu: din Vater chönnt am Face sin Zweitaccount si. ;)

Ja gut, wenn er das von Anfang an gesagt hätte, hätte sich die Frage erübrigt. ;-)

Hier eine für ihn:
Bild
Libanese Blonde hat geschrieben:min coiffeur isch übrigens dä einzig typ uf däm planet woni s'oke gib wänners mir am schluss no schnäll vo hine zeigt.

Swoop

Beitragvon Swoop » 20.08.10 @ 10:24

bin schon mal froh dass unser schönes fussballstadion gestern den Pyro-Grosseinsatz überstanden hat.
(Warum ist keine Durchsage gekommen welche den Gesang unterbrochen hat....."liebe fans im letzigrund, das abbrennen von......")
Ich hatte ja schon beim Zuschauen im Fernseher Angst...
Zum Glück ist die gute Karin im Moment mit den Bundesratswahlen beschäftigt sonst würde es bestimmt ein Verbot geben

Thihinhia

Beitragvon Thihinhia » 20.08.10 @ 10:46

1896_ hat geschrieben:
Dini Mueter hat geschrieben:Ich säg nu: din Vater chönnt am Face sin Zweitaccount si. ;)

Ja gut, wenn er das von Anfang an gesagt hätte, hätte sich die Frage erübrigt. ;-)

Hier eine für ihn:
Bild

hmm.... iiiih.... denn scho die ander...
JohnyJLucky hat geschrieben:nur scheisse im grind oder zu viel gekokst in der kanzlei!? meine fresse!!!

Thihinhia

Beitragvon Thihinhia » 20.08.10 @ 10:46

Swoop hat geschrieben:bin schon mal froh dass unser schönes fussballstadion gestern den Pyro-Grosseinsatz überstanden hat.
(Warum ist keine Durchsage gekommen welche den Gesang unterbrochen hat....."liebe fans im letzigrund, das abbrennen von......")
Ich hatte ja schon beim Zuschauen im Fernseher Angst...
Zum Glück ist die gute Karin im Moment mit den Bundesratswahlen beschäftigt sonst würde es bestimmt ein Verbot geben

super, d.h. die nächste Katastrophe ist nicht mehr weit...
JohnyJLucky hat geschrieben:nur scheisse im grind oder zu viel gekokst in der kanzlei!? meine fresse!!!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“