Transfers und Vertragsverlängerungen im Winter 2009

Diskussionen zum FCZ
Züri 9
Re: Transfers und Vertragsverlängerungen im Winter 2009

Beitragvon Züri 9 » 30.01.09 @ 19:19

Glarona hat geschrieben:
devante hat geschrieben:
Glarona hat geschrieben:öhm wurde hier eigentlich mal erwähnt das tico auch schon im sommer sich verpissen will???

was?? bitte nicht! quelle?

hab letzthin einen artikel über ihn irgendwo gelessen und da machte er ganz klar das er nach dem meister-titel den fcz verlassen will.
ok er sagte aber auch das er eigentlich ein ofensiv spieler sei und nicht gern defensiv arbeitet.......lustiges kerle der tico.

war glaub in der letzten SonntagsZeitung...
"Und der Haifisch der hat Tränen, und die laufen vom Gesicht. Doch der Haifisch lebt im Wasser, so die Tränen sieht man nicht."

devante
ADMIN

Beitragvon devante » 30.01.09 @ 20:19

Glarona hat geschrieben:
devante hat geschrieben:
Glarona hat geschrieben:öhm wurde hier eigentlich mal erwähnt das tico auch schon im sommer sich verpissen will???

was?? bitte nicht! quelle?

hab letzthin einen artikel über ihn irgendwo gelessen und da machte er ganz klar das er nach dem meister-titel den fcz verlassen will.
ok er sagte aber auch das er eigentlich ein ofensiv spieler sei und nicht gern defensiv arbeitet.......lustiges kerle der tico.

hehehe...irgendwie errinert mich das an einen prinzen, der mal bei uns gespielt hat...
BORGHETTI

Sandman

Beitragvon Sandman » 30.01.09 @ 23:02

Büchel wirds ihm danken.Meinetwegen kann er gehen, andere Abgänge werden mich mehr schmerzen.
"Das grösste Geheimnis der Engländer ist, warum sie nicht auswandern." (E. Kishon)

1896_

Beitragvon 1896_ » 02.02.09 @ 9:41

Luca Ladner wird an Wohlen ausgeliehen.

Quelle: Aargauer Zeitung vom 02.02.2009
Libanese Blonde hat geschrieben:min coiffeur isch übrigens dä einzig typ uf däm planet woni s'oke gib wänners mir am schluss no schnäll vo hine zeigt.

cuhulain

Beitragvon cuhulain » 03.02.09 @ 9:18

So wie es aussieht bleiben unsere vier Problemfälle uns erhalten. Oder wie lange ist das Transferfenster noch offen?
Zumindest im Fall Tahirovic siehts schwer danach, denn der FC Nordsjaelland hat anderweitig einen Stürmer geholt und spricht von einem guten Abschluss der Transferzeit (Edit meint noch, dass der Text von der Homepage der Dänen stammt):

José Junior til FC Nordsjælland.

Den 32-årige bomber glæder sig til at lave mål for sin nye klub og får ti-tallet på ryggen.

Kort før transfervinduet lukkede blev FC Nordsjælland og FC København enige om, at José Junior skal spille hele foråret med Farum Park som hjemmebane. En nyhed, der vakte stor glæde hos hovedpersonen selv.

”Skiftet er en god løsning for mig, for det betyder at jeg kan blive ved med at spille fodbold i Danmark. Jeg er lykkelig for muligheden i FC Nordsjælland, og lige nu glæder jeg mig til at spille og smile igen. Jeg er stolt af denne her aftale, og over at de ville have mig, for det er en god klub som laver mange store unge spillere. Jeg kommer for at score mål og lære fra mig - det sidste er en ny rolle for mig, men en rolle som jeg glæder mig til. Men først og fremmest handler det om at score mål,” siger Junior om klubskiftet.

Sportschef Jan Laursen ser lejemålet af Junior som en god afslutning på et travlt transfervindue for FCN.

”Det er match, der passede perfekt sammen. Junior ville ud at spille et sted, hvor der er målsøgende spil og vi manglede en ekstra målfarlig angriber. Med Juniors tilgang har vi nu forstærket os i alle kæder, og det er en stor tilfredsstillelse. Det er prikken over i’et, at vi nu også i angrebet er så stærke. Juniors ankomst skal bestemt ikke ses som manglende tillid til de angribere vi allerede havde i truppen, for både Bajram Fetai og Nicki Bille har haft en fantastisk opstart og ser begge ud til at gå et stort forår i møde. Men den forreste kæde kan blive den afgørende faktor i udskilningsløbet, der kommer i forårets SAS Liga, og her føler vi os nu rigtigt godt rustet med fire klasseangribere i truppen,” siger Jan Laursen.

Brasilianeren tiltræder på sin nye arbejdsplads med øjeblikkelig virkning og flyver tirsdag morgen ned til resten af FCN truppen på den spanske solkyst, hvor der lige nu trænes hårdt og spilles La Manga Cup. Junior får trøje nummer 10 i FC Nordsjælland.

”Det er en ære at få tildelt 10-tallet på ryggen. Men uanset hvilket nummer jeg havde fået, så ville jeg gøre alt for at forsvare klubbens farver og gøre mit bedste for at score mål. Ikke for at bevise noget overfor andre, hvis nogen skulle tro det, for alle i Skandinavien ved, hvad jeg kan. Jeg kan lave mål, og det viser statistikken også i alle de klubber jeg har spillet for her,” siger Junior.

José Junior er FC Nordsjællands femte nye spiller i det netop overståede transfervindue. Også Nicolai Stokholm, Michael Parkhurst, Nenad Novakovic og Andreas Laudrup er kommet til.
“Real stupidity beats artificial intelligence every time.” ― Terry Pratchett, Hogfather

cuhulain

Beitragvon cuhulain » 03.02.09 @ 15:20

football.ch bestätigt den verdacht nun:

Tahirovic will nicht nach Dänemark
Nach einigen Tagen im Testtraining beim FC Nordsjaelland im spanischen La Manga ist Emra Tahirovic am Montag in die Schweiz zum FC Zürich zurückgekehrt. «Er will nicht nach Dänemark wechseln», verrät Sportchef Fredy Bickel. Nun könnte der 21-Jährige zu seinem Ausbildungsklub SK Örebro in die höchste Liga Schwedens gehen.
“Real stupidity beats artificial intelligence every time.” ― Terry Pratchett, Hogfather

Kobayashi

Beitragvon Kobayashi » 03.02.09 @ 17:50

Tarchini hat bis 2011 verlängert. Quelle: fcz.ch
Suchtrupp Bruno Manser
Sektion Üetliberg Hell

Zurück zu „Fussball Club Zürich“