Aufstellung Neue Saison

Diskussionen zum FCZ
Mido

Beitragvon Mido » 20.06.03 @ 21:21

Beni Brack hat geschrieben:-Keita ghört uf d Bank

hey beni, bisch eigentlich ab und zue mal im stadion?? chasch mir ja nöd verzelle, dass de keita ufd bank ghört. wenn er nöd grad 2-3 goals schüsst, denn holt er immer zumindest es paar eckene use. de isch z'guet und z'schnell für uf d'bank.

am afang sitzt sowieso dä yasar uf dä bank, will er höchschtwahrschiinlich no agschlage isch...

Pascal
Masochist

Beitragvon Pascal » 20.06.03 @ 21:22

Beni Brack hat geschrieben:Mensch Flöru, meinsch ich weiss echt nid wie er heisst???
zzzz....
Dä Pancho chunt no verdammt, und sorry was hät de Keita ide Finalrundi botä? Nöd meh als dä Pancho!

ey maxli..mach ezt eifach mal nöd de beni, alles klar?!

Stu
Phil

Beitragvon Stu » 20.06.03 @ 21:36

Pallas ist einfach KULT. Aber er gehört auf die Rechte Seite. Gygax kann beides spielen. Ihn könnte man links laufen lassen... Eine Alternative für Rechts ist noch der Tarone. Hat diese Position in Bellinzona bravourös besetzt. Bei Bregy hat man es dort auch mit Tarone versucht, was in die Binsen ging. Favre traue ich zu, dass er es Tarone wieder beibringen kann. Und schon haben wir diverse Alternativen...

flöru
Fahnenschwinger
Beitragvon flöru » 20.06.03 @ 21:46

Mich-l hat geschrieben:
Beni Brack hat geschrieben:-Keita ghört uf d Bank

hey beni, bisch eigentlich ab und zue mal im stadion?? chasch mir ja nöd verzelle, dass de keita ufd bank ghört. wenn er nöd grad 2-3 goals schüsst, denn holt er immer zumindest es paar eckene use. de isch z'guet und z'schnell für uf d'bank.

am afang sitzt sowieso dä yasar uf dä bank, will er höchschtwahrschiinlich no agschlage isch...

nei de beni isch nie im stadion er isch so en richtige modefan oder en ultra kenn de unterschied nöd so gnau ;)

@ brack -> ja den isch guet wend weisch wie die heissed.... ha scho denkt :D

testfrag was für e schuehgrössi het de stocklasa gha?
Südkurve Konto PC 87-443834-9

exil südkurve ;)

Mido

Beitragvon Mido » 20.06.03 @ 21:49

flöru hat geschrieben:
nei de beni isch nie im stadion er isch so en richtige modefan oder en ultra kenn de unterschied nöd so gnau ;)

:-)

in dem fall gseht de beni irgend es anders spiel als ich...

-Beni-

Beitragvon -Beni- » 20.06.03 @ 22:29

Also höred doch uf, geg Basel und GC dihei bini gsi und sogar Uswärts geg GC. Immerhin.
Hä, was Flöru...Utra...? Hä???
;-)
@Päsc Hehe, nöd schlächt...

Sorry aber de Keita nervt mich eifach, immer im Offside, eigesinnig, er hät NULL NULL NULL 0 0 0 Spielintelligenz, aber easy...
Alhasane Keita oh oh oh*sing*

-Beni-

Beitragvon -Beni- » 20.06.03 @ 22:31

@Flöru, fascht no vergässä.
Stocklasa Schuhgrösse: 42.5

Zurück zu „Fussball Club Zürich“