Abschiedsspiel

Diskussionen zum FCZ
matze
Abschiedsspiel

Beitragvon matze » 07.06.03 @ 11:45

Das sind ja recht turbulenti ziite gsi i de letschte 2 wuche..! z'erst en neue trainer und jetzt verlönd einigi älteri spieler euse heissgeliäbt verein! Uf diä eint siite isch das sicher schad, doch jetzt zeigt de FCZ dass sie mal ihri wort in tat umsetzet und usmischtet und en neuafang (ach das wort isch fast jährlich z'gseh...) probiäret... ich hoffe das glingt ihne au..!

jetzt aber zum Thema! Ich hoffe, dass de FCZ sich was ifalle laht, zum diä spieler (vorallem de Fischer) aständig z'verabschiede! Super wärs natürlich, wenns irgend es fründschaftsspiel gäbt.... so FCZ-AltStars gegä s'1..! ich finde, all eusi abgäng händ en würdige abschied verdiänt! was meinet ihr? ich hoffe, es hanget wieder ned alles nur be de fans sondern de Verein sött mal aktiv werdä diesbezüglich..!

eui meinige sind gfröget!!

Florian

Beitragvon Florian » 07.06.03 @ 12:19

Wär es ächt sinnvoll, wänn möglichscht viel Lüt würdet äs Mail mit dem Wunsch vo dä Fans a's Sektretariat schicke? Oder chann das dä H. Ganz so witerleite? Am beschte wär natürlich, wänn das Spiel sowieso scho plant wär...

Gruess Florian

flöru
Fahnenschwinger
Beitragvon flöru » 07.06.03 @ 13:04

weisch wie, nonda bartlett und de brolin ;) uf em letzigrund :)
Südkurve Konto PC 87-443834-9

exil südkurve ;)

starman
Der Mann, der vom Himmel fiel.

Beitragvon starman » 07.06.03 @ 13:05

Das geilste wäre, beim nächsten Cupfinal (gegen GC) wird Urs Fischer
in der 80Minute nochmals eingewechselt und erziehlt das Siegestoooor!!!

Hopp Züriii

Wilco Hellinga

Beitragvon Wilco Hellinga » 07.06.03 @ 14:15

starman hat geschrieben:Das geilste wäre, beim nächsten Cupfinal (gegen GC) wird Urs Fischer
in der 80Minute nochmals eingewechselt und erziehlt das Siegestoooor!!!

Was träumsch i de nacht?

Zurück zu „Fussball Club Zürich“