Top Match, Flop Resultat und hirnrissige Menschen

Diskussionen zum FCZ
seraina

Beitragvon seraina » 06.04.03 @ 21:10

ich gib dä ferdigirl völlig recht. alles ischt top gsi, nur nach em spiel......
mir isch es so scheiss egal wer d schlägi provoziert het. es gat mir ums prinzip. schad.

Speedy

Beitragvon Speedy » 07.04.03 @ 16:31

An fredigirl; Ich liese dini mails immer mit spannig. oft, gar sehr oft muess ich dir recht geh.... aber jetzt muess ich dir mal wiederspreche.

1. Dä Gygax hät alles anderi als guet gspielt. vieli ballverlüscht und zuviel fehlpäss

2. Dä Nef isch zitewis falsch gstande. vielzuviel isch dä Chipperfield alleige gschtande..... und das uf der site vom Nef, bezw. ebe Gygax. Zudem chunt eifach zwenig druck nach füre.

3. Bim Guerrero gits zsäge, dass er viel meh bäll verteilt hät als de gygax....

Im fall vo dä usschrittige gib ich dir völlig recht, absolut hirnrissig was da einzelni fans veraschtaltet.

Grüessli a dich!
Speedy
FCZ FOREVER

Célina

Beitragvon Célina » 07.04.03 @ 16:51

Speedy hat geschrieben:An fredigirl; Ich liese dini mails immer mit spannig. oft, gar sehr oft muess ich dir recht geh.... aber jetzt muess ich dir mal wiederspreche.

1. Dä Gygax hät alles anderi als guet gspielt. vieli ballverlüscht und zuviel fehlpäss

2. Dä Nef isch zitewis falsch gstande. vielzuviel isch dä Chipperfield alleige gschtande..... und das uf der site vom Nef, bezw. ebe Gygax. Zudem chunt eifach zwenig druck nach füre.

3. Bim Guerrero gits zsäge, dass er viel meh bäll verteilt hät als de gygax....

Im fall vo dä usschrittige gib ich dir völlig recht, absolut hirnrissig was da einzelni fans veraschtaltet.

Grüessli a dich!
Speedy

Sorry, meine Meinung und ich habe mit vielen Leuten gesprochen, die der selben Meinung wie ich waren. Aber jeder sieht das Spiel vielleicht ein bischen anders!
Danke für Kompliment no!!!

Grüessli
CéLina

Glarona
ADMIN

Beitragvon Glarona » 07.04.03 @ 17:50

îm grossen und ganzen hat unserer fcz gut gespielt, sogar gygax hat mir gefallen,nicht dass er herausragend war,nein ,aber er hat gekämpft.
endlich war biss in der mannschaft und mann hatte das gefühl,sie wollen heute gewinnen,leider wurde nix draus!

zur sogenannten 3. halbzeit,ich höre immer dass selbe,"die hools wollen nur schlägereien untersich"aber gestern kammen auch kinder zuschaden wass ich echt scheisse finde!versteht mich nicht falsch wenn ihr euch die köpfe einschlagen wollt macht es aber an orten wo keine unbeteiligten dran kommen!die leuchtraketen von diesen scheiss bebbis,einfach in die menschen massen feuern FUCK YOU!ich hoffe ihr verreckt an euer fussball "kultur".

ach ja ein danke schön an die leute von der choreo,war stark!

glarona
"Bei uns sind die Höhen halt höher und die Tiefen dafür richtig tief."
Zitat Ussersihl

Zurück zu „Fussball Club Zürich“