min sänf zum match... wow!

Diskussionen zum FCZ
Jea

min sänf zum match... wow!

Beitragvon Jea » 06.04.03 @ 18:49

hoi zämä,

also, zum match, ich bin würkli positiv überrascht gsi, und das grad mehrmals! einersiits, mueni allne es kompliment mache, einersiits dä zürcher, für das ganz geile plakat vo wäge gc und basel... (ich bin uf dä tribüne ghocket und s hätt ganz geil usgseh!!! chapeau!) dänn au wäg dä stimmig, guet gsi... zu dä basler, s isch scho es faszinierends publikum, wo die jewils mitbringet... aber d zürcher gfalled mer besser... aber au dä basler... d stimmig isch ned schlächt gsi... (echli dürftig, für das wo d spieler zeigt händ, aber trotzdem ned schlächt)

dän zum match: es isch en ganz geile match gsi... würkli X chancene uf beidne siite... es paar spieler spezifisch usegnoh, also, dä könig hätt es hammerspiel zeiget, hätt aber glaub hüt au s glück pachtet gha... (dörfer au mal) aber sini paradene sind 1 A gsi. dänn zum bastida,.. er isch en sehr ifallsriche und vorallem geniale spieler. dänn zum gygax... er hätt hüt praktisch JEDE ball verlore, sorry... ! klar hätter au ein, zwei gueti päss gäh, aber meh hätter dä ball verlore. doch er hätt trotzdem ned ufgäh, er hätt kämpft! zum fischer, sorry, aber er gfallt mer vo tag zu tag weniger... . dänn zum guerrero, hätt au paar gueti chance gha... . dä di jorio hätt glaub vergesse, wie mer en ball ahnimmt, so ischs mer mängisch bitz vorcho... aber trotzdem hätt au er ned ufgäh!

dänn zu basel, also, wieso dä gross dä tum dinelah hätt und en grandiose rossi usegnoh hät... hani würkli ned verstande. dä tum hätt sovill mischt bote, hätt X chancene gha und hätts eifach immer welle ellei mache. dä yakin, ja, dä isch au völlig dure! dä zubi hätt wieder mal, leider eimal zwenig, dänäbed glanged, nur leider isch halt vo üs keine dert gstande. dä gimenez hätt glaub neui schueh, od. hätt er scho immer söttig grusig roti gha ;))

zu dä mannschafte, ich han es zürcher team gseh, (TEAM ischs zauberwörtli) wo kämpft hätt, sich chancene erarbeitet hätt, ned ufgäh hätt, und wo mit system gspillt hätt. sie sind gsecklet, und händ würkli alles gäh... wasi vom grüter ned ganz verstahne, dasser ned usgwächslet hät?! findi rächt komisch... aber ich dänke, es chunt guet, wänns so wiiter gas gänd! us basel hani e mannschaft gseh, wo möglichkeite vergäh hät und das im 10er pack... doch sie händ au en ernstznehmende gägner gha, das händ sie glaub au früehner od. spöter gmerkt. dä match isch würkli geil gsi... und eifach no es kompliment a beidi mannschafte, und wie gseit, wänn mer e mannschaft so kämpfe gseht, und würkli mit 150% bi dä sach sii, dänn machts au wieder freud, zum zueluege... :)))

liebs grüessli und sorry, für dä langi bricht...

edith
Mutter der Südkurve

Beitragvon edith » 06.04.03 @ 19:16

Hoi Jea,

Das Spiel war gut,und sie haben gekämpft.Nur muss ich sagen das FCZ immer gut spielt,vorso einem Publikum und eben gegen Basel. Ich hoffe das sie gegen YB auch so spielen.Dann können wir hoffen.
Die Stimmung war SENSATIONELL gell Ultras.

Schönen abend edith

Lofton
Homepage Basel

Beitragvon Lofton » 06.04.03 @ 23:20

Auf der Homepage von Basel steht:

"Die Zürcher zeigten jedoch, dass sie zu gutem Fussball fähig sind und hätten das Spiel ebenfalls auf ihre Seite ziehen können.

Ja wie recht die haben, nächstes mal wäre wirklich ein Sieg drin !
Übrigens, König die Schuld für das zweite Tor zu geben ist ungerecht, hat er uns mehrere Male zuvor vor einem Treffer bewahrt !!!
Zitat NZZ, FCZ - RBS: ....Jene fanatisierten Horden freilich, die sich auf den günstigsten Plätzen aneinander schmiegten, bildeteten eine Geräuschkulisse, die GC-Besucher, wären sie denn anwesend gewesen, den kalten Schauer über den Rücken gejagt hätte...

Florian

Re: Homepage Basel

Beitragvon Florian » 07.04.03 @ 13:09

Lofton hat geschrieben:Auf der Homepage von Basel steht:

"Die Zürcher zeigten jedoch, dass sie zu gutem Fussball fähig sind und hätten das Spiel ebenfalls auf ihre Seite ziehen können.

Übrigens, König die Schuld für das zweite Tor zu geben ist ungerecht, hat er uns mehrere Male zuvor vor einem Treffer bewahrt !!!

König ist sicherlich schuldig am zweiten Treffer, nur kann man ihm das nach so einem Spiel nicht mehr verübeln...

Noch zum Auswechseln: Also bis auf Di Jorio (kann der noch Fusball spielen?) hätte es kein Spieler verdient gehabt, ausgewechselt zu werden und da wir auch keine frischen Stürmer mehr hatten, war es meiner Meinung nach richtig, nicht zu wechseln...

Gruess Florian

Jea

Re: Homepage Basel

Beitragvon Jea » 07.04.03 @ 14:19

Mageta hat geschrieben:
Lofton hat geschrieben:Auf der Homepage von Basel steht:

König ist sicherlich schuldig am zweiten Treffer, nur kann man ihm das nach so einem Spiel nicht mehr verübeln...

Noch zum Auswechseln: Also bis auf Di Jorio (kann der noch Fusball spielen?) hätte es kein Spieler verdient gehabt, ausgewechselt zu werden und da wir auch keine frischen Stürmer mehr hatten, war es meiner Meinung nach richtig, nicht zu wechseln...

Gruess Florian

klar ischer ned ganz unschuldig gsi... er hätt dä ball doof gäg vorne abpralle lah... aber ich finde, im verhältnis ... dörf mer ihm kei schuld gäh, er hätt das 2-1 xmal grettet gha.. eimal hätts halt ned glanget!

bannon
Quentin-Klon

Beitragvon bannon » 07.04.03 @ 17:28

König ist ein RIESENVIECH! So geil hat er gehalten, fast abartig... Das Goal: Naja, es wäre schon fast unheimlich, ohne einen Fehler...

SoloFcz

Beitragvon SoloFcz » 07.04.03 @ 17:32

MIIIIIIROOOSLAAAV!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“