Claudia Oehler... GC?? =)

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Célina

Beitragvon Célina » 04.04.03 @ 21:52

Danke, danke, dass du eus drü wetsch im live gseh! :-))) Aber ich weiss nöd, öb ier eu da drüber e so würdet freue wie über d'Claudia! :-)))

-Beni-

Beitragvon -Beni- » 04.04.03 @ 21:54

Also ich finds au uuuuu scheisse, dass grad so eini is heft derf, das isch soo fies, ich wünsch mir scho so lang i das Programm z cho, ich hets nämlich meh verdient ich bin scho 3 Täg länger FCZ Fan als sie, also würklich...

Nei, jetzt im ernst, Mädels, was reged ihr eu über so en Schwachsinn uf? Isch chli peinlich, oder!?

Simon

Beitragvon Simon » 04.04.03 @ 22:11

Aglaia hat geschrieben:Also min senf dörf au ned fehle.. die claudia kenni ja ned isch zwar sicher ganz e netti :-))))))))

aber finds ned fair gegenüber anderne fans das eini wo siteme halbe jahr höchschtens an match gaht chan is programm und setig wo weiss au ned wie lang fan sind dete nie chömed !

findi scheisse !

für all wo glaubed ich segi ifersüchtig falsch ich würd gar ned welle is programm hehe

Nicht verzagen Mädels, bald bin ich auch drin (nächste Ausgabe ?) ;-)))

seraina

Beitragvon seraina » 04.04.03 @ 22:30

haha, ich han kei lust mich z fotografiere lah und uftaklet im fcz magazin si. bäää

seraina

Beitragvon seraina » 04.04.03 @ 22:34

Nei, jetzt im ernst, Mädels, was reged ihr eu über so en Schwachsinn uf? Isch chli peinlich, oder!?

Mir isch es so scheiss egal wer im fcz magazin isch, aber so ä ..... wo sowieso kei ahnig vom fuessball het und nur sich wott go ........
dänn find ichs voll nid okay.

Lovis

Beitragvon Lovis » 05.04.03 @ 0:26

also wirklich verdient hätten es zwei lf's, nämlich flo und flöru.
allerdings glaube ich, dass dieses fanouting unter ihrer würde ist.

aber wenn man schon anfängt, mit dem *"ich hätte es mehr verdient als die!"*wunschkonzert, dann müsste man die beiden berücksichtigen, denn wahnsinnig fanatisch ist noch untertrieben. und ins optische konzept passen sie natürlich auch *slime*

gruFCZ
drpues

Lovis

Beitragvon Lovis » 05.04.03 @ 0:29

in diesem sinne, wen interessiert dieses fanouting? und wen kratzts, wer da "geoutet" wird?

sind wir nicht alle bi?

gruFCZ
drepus

Zurück zu „Fussball allgemein“