Zum Schwiizerspiel!!!

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Stolzer Zürcher

Zum Schwiizerspiel!!!

Beitragvon Stolzer Zürcher » 16.10.02 @ 22:35

Sensationell 2:1 gäge Irland, was wämmer scho meh, eifach geil!! zude leischtig vode spieler chamer gar nüt kritisiere, alli händ alles gäh, würd mal säge meh als 100%!!! vorallem sehr guet gfalle het mer de Cabanas:) de Magnin und de M.Yakin (voralem im Kopfballduel). Doch nach 80min het eigentli alles usgseh wiäs so es typisches Schwiizerspiel, gueti chance aber leider wieder numä es unentschiede!!! Doch zum Glück isches nöd so worde, dankem Celestini undeme guete kämpferische Schwiizerteam hämmer de Match schlussändlich no für euis chöne entscheide!!! Vo mir us gseh isch de Sieg meh als verdient gsi!!! So chas sicher witer gah mite Schwiizernationalmannschaft!!!!!!!!

HOPP SCHWIIZ

Simon

Beitragvon Simon » 16.10.02 @ 22:46

Bin total überwältigt von der Leistung der Schweizer Nati ! Jetzt haben wir endlich wieder Spieler die mit Stolz das Schweizer Kreuz tragen. Jeder hat für jeden gekämpft. Sogar Chappi ist einige Mal "gegrätscht" und dies soll schon was heissen :-) Stimmt, Cabanas spielte super. Aber natürlich auch die anderen Spieler d.h. bis auf Haas. Finde, dass er ohne weiteres durch Meyer ersetzt werden könnte.

EM WIR KOMMEN ! Europameister 2004: SCHWEIZ ;-)

Gruss Simon

Stolzer Zürcher

Beitragvon Stolzer Zürcher » 16.10.02 @ 22:55

ja de Haas het mer au nöd so guet gfalle, wobi was sölls mir händ 3 pünkt und das isch ja s'wichtigschte!!!

Die EM kann ruhig kommen, wir sind bereit:)!!!!!

Ouimet
Beitragvon Ouimet » 16.10.02 @ 23:27

finds nur scheisse das mer gäg albanie verlore händ .hoffentli sind das nöd die pünkt wo eus für d'en fehläd so wie gäg aserbaitschan däzue chan ih nume säge peinlich peinlich!

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 16.10.02 @ 23:40

Ouimet hat geschrieben:finds nur scheisse das mer gäg albanie verlore händ .hoffentli sind das nöd die pünkt wo eus für d'en fehläd so wie gäg aserbaitschan däzue chan ih nume säge peinlich peinlich!

Verlore??? Unentschiede!!! Peinlich peinlich ;-)
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Stolzer Zürcher

Beitragvon Stolzer Zürcher » 16.10.02 @ 23:41

Ouimet hat geschrieben:finds nur scheisse das mer gäg albanie verlore händ .hoffentli sind das nöd die pünkt wo eus für d'en fehläd so wie gäg aserbaitschan däzue chan ih nume säge peinlich peinlich!

was mir händ gäg albanie verlore?!hani gar nöd gewüsst han gmeint mir händ es unetschiede gmacht:)!! sind si en chli Turnher in sache mischt verzelle:))?!!!!!

Ouimet
Beitragvon Ouimet » 16.10.02 @ 23:42

ja weisch ich bin ebä scho müed isch en hertä tag gsi.ich has nöd so schön wie du

Zurück zu „Fussball allgemein“