alles selber machen???

Diskussionen zum FCZ
FcBfreak

alles selber machen???

Beitragvon FcBfreak » 17.03.03 @ 21:59

Ich ha so viel vertraue gha in eure Club.. ha sogar 90 min. vorem Fernseh ghoggt und mitgfieberet..aber was machet ihr?? müesse mir würklich alles selber mache?? ;)

Scheiss druf.. es längt trozdem für uns!!!

Geili Pyro!! Sind mir doch no nid die einzige wos nid verlehrnt händ!!(scheiss SFV!!!!!!!!!!!!!!)

Schad dass ihr dr Borer nid verwütscht händ!! mol luege was am Samstig so passiert;)

greeeetz us Basel!!!
PRO STIMMUNGSBOYKOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

C.D.M.
Oschttribüne

Re: alles selber machen???

Beitragvon C.D.M. » 17.03.03 @ 22:03

FcBfreak hat geschrieben:Ich ha so viel vertraue gha in eure Club.. ha sogar 90 min. vorem Fernseh ghoggt und mitgfieberet..aber was machet ihr?? müesse mir würklich alles selber mache?? ;)

ja es schint so als muend ihr s'pack schlah am samstig...

Geili Pyro!! Sind mir doch no nid die einzige wos nid verlehrnt händ!!(scheiss SFV!!!!!!!!!!!!!!)

muesch kei angst..isch no en zweite klub ume de wo's au im griff hät mit choreos, pyros, rauch etc...

greeeetz us Basel!!!
Tage die man NIE vergisst:

13.5.06 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2005/2006
24.5.07 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2006/2007
24.5.09 FCZ SCHWEIZERMEISTER 2008/2009

revilo
Er sperrt sie alle. Auch sich selbst!

Re: alles selber machen???

Beitragvon revilo » 17.03.03 @ 22:09

FcBfreak hat geschrieben:Ich ha so viel vertraue gha in eure Club.. ha sogar 90 min. vorem Fernseh ghoggt und mitgfieberet..aber was machet ihr?? müesse mir würklich alles selber mache?? ;)

ja es schint so als muend ihr s'pack schlah am samstig...

FcBfreak hat geschrieben:Geili Pyro!! Sind mir doch no nid die einzige wos nid verlehrnt händ!!(scheiss SFV!!!!!!!!!!!!!!)

muesch kei angst..isch no en zweite klub ume de wo's au im griff hät mit choreos, pyros, rauch etc...

sorry, aber sonst kanns ja kein mensch lesen... ;-)

ps: bilder hast du morgen im mail.
gruss!
Der einzig wahre Linienrichter.

Zurück zu „Fussball Club Zürich“