c!nG hat geschrieben:Erm, nomal zum Spiel...
Bin zwar nöd det gsi, aber muäss sägä, es hät nachere konstante Leistig vom FCZ usgseh... Es wird viel gmotzt, dass de Favre alles falsch gmacht hät, naja, minerer Meinig nah fählt da halt eifach Mal nochli s'Glück...
Wänns eimal hine knallt, und vorne d'Chance nöd ine wännd, dänn sind entweder d'Spieler nöd fähig däzuä (was ich nöd als Aasichtspunkt vertritt, da d'Einzelspieler scho mehrmals zeigt händ zu was sie i de Lag sind...) oder sie händ eifach a dem Tag Mal nöd welle s'Glück uf ihrerer Siite ha!
Ich muäss au sägä (und au wänni da d'Meinig vo mehrere wiederhole!): es wird immer bide "schlächte --> niederlag" Leistige sofort ade Trainerfüährig, taktischi Usrichtig oder Einzelleistig vode Spieler kritisiert, was minerer Meinig nah falsch isch...
Ich möcht eifach Mal sägä bitte Jungs, stopped doch eifach Mal mit dene Euphorische Kommentär zude Leistig vomne Spieler pro Sieg oder vorallem Niederlag...
Klar isches so, dass mer Mal en Spieler lobt, will er a dem Match e ganz geili Leischtig erbracht hät, und evtl. au Mal kritisiert will er Mal es riese Black-Out gha hät, aber nöd abhängänd vode Niederlag/Siegpartie!
Geile Siech! Schön Gschribe!