Alby hat geschrieben:Mad About Züri hat geschrieben:Alby hat geschrieben:iCH BEGREIFE EUCH ECHT NICHT IWESO DIKUTIERT IHR WER SCHLECHTER WAR! Man die ganze mManschaft hat super gespielt und Kompakt genist doch einfach den Derby Sieg nach 20 Jahren!!!!
was ich nöd begriif isch wie du än waschächte zürcher chasch si und in frauefeld wohne... :-)
Du wetsch wüsse warum ich in Frauefäld wohne:
1. Ich han zwei chind und wet nid jede tag angst ha das mini chind vomene scheiss JUGO oder ALBANER usgno wird, oder sogar verschosse.
2. I wet das mini chind ine schuel gönd wosi dütsch lehrnet und nid JUGO DÜTSCH wil wämer id schuel gad in Züri isch 90% usländer ide Klass!
3. Mini Frau chunt vom Thurgau es isch eifach schön da Still und mehr isch i 5min in Winterthur und i 25min in Züri ( wänskeistauhät! )
ICH BIN KEIN RASIST ABER ES WIRD ZIIT DAS ÖBIS GAHT UND IHRGENDWÄN CHUNT DE TAG WO MIR SCHWIIZER MAL ZÄMEHEBET DA GLAUB I FEST DRA!!!
UND WÄNN ICH MICH AM BLOCHER ASCHLÜSSE MUSS!!!
He he du arsch, wenn du dich nicht mässigst in deinen rassistischen anfeindungen wäre es wohl besser, aus dem forum zu verduften. abgesehen von deinen rassistischen ausfälligkeiten würde ich dir selber einen deutschkurs empfehlen, siehe deine bisherigen posting's