Inter Basel....scheiss Joggeli

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Interista
Inter Basel....scheiss Joggeli

Beitragvon Interista » 12.08.04 @ 19:59

S spiel isch voll geil gsi...Stadion isch au Super gsiStimmig vo de Inter fans guet, aber ich frög mich würklich was die scheiss "staff" mittglieder mit dene umhäng söllet......D inter Fans händ kei Fane über werbe Plakat chöne ufhänge, Uf de Stäge hät mer kei sekund dörfe Stah bliebe und bi jedem musch dis Billet zeige obwohl scho hundert mal dure bisch.....nachem Match hani fascht de Zug verpasst will d Inter Fans 20 min spöter händ use müese und da chasch dich ja fröge, wänn öper bim Igang vo de Gegner wartet , wer das isch......

Ich han s spiel super gfunde und mal gseh, dass d basler nur anti sprüch chönd......
JUVENTINO PEZZO DI MERDA!!!!!!!!!!!!!

Simon

Beitragvon Simon » 12.08.04 @ 20:33

Muss jetzt jeder für ein paar Sätze zum Spiel FCB gegen Inter einen separaten Thread aufmachen ?

//www.fczforum.ch/phpbb2/viewtopic.php?t=8678

//www.fczforum.ch/phpbb2/viewtopic ... c&start=60

Santino

Re: Inter Basel....scheiss Joggeli

Beitragvon Santino » 12.08.04 @ 21:00

Interista hat geschrieben:S spiel isch voll geil gsi...Stadion isch au Super gsiStimmig vo de Inter fans guet, aber ich frög mich würklich was die scheiss "staff" mittglieder mit dene umhäng söllet......D inter Fans händ kei Fane über werbe Plakat chöne ufhänge, Uf de Stäge hät mer kei sekund dörfe Stah bliebe und bi jedem musch dis Billet zeige obwohl scho hundert mal dure bisch.....nachem Match hani fascht de Zug verpasst will d Inter Fans 20 min spöter händ use müese und da chasch dich ja fröge, wänn öper bim Igang vo de Gegner wartet , wer das isch......

Ich han s spiel super gfunde und mal gseh, dass d basler nur anti sprüch chönd......

Das mit em ufhänge vo fahne über werbeplakat gilt nid nur für inter fans. Das mit dr stäge isch mir nid ufgfalle.

Stimming isch bi de basler guet gsi. Inter han i nid so guet gfunde, eher durchschnitt, vielleicht chann ich das aber au nid objektiv beurteile, ha mi nämlich sehr über d'inter-fans ufgreggt, wo immer uh!uh!uh! gruefe hän, wenn dr kleber am ball gsi isch. Isch gschmackslos! Hätt das vo de italiener nid erwartet, sind jo selber usländer do.
Gewinnspiel auf www.wettforum.ch

dc10

Re: Inter Basel....scheiss Joggeli

Beitragvon dc10 » 12.08.04 @ 22:00

Stadion isch au Super gsi

hmmm....wieso dann solch n titel???

Stimmig vo de Inter fans guet

kannst du mir mal deine definition von "gut" geben....dann würde mich mal interessieren, was du denn unter schlecht - respektive voll scheisse verstehen würdest??? ausser anfangs beim einlaufen und beim 0:1 hab ich nämlich so ziemlich gar nix gehört von "euch"....wenn man all die pseudo-schweizer-italiener-hardcore-inter-fans, welche zum ersten mal "ihre" inter live sahen, überhaupt dazu zählen kann!!!!

nachem Match hani fascht de Zug verpasst will d Inter Fans 20 min spöter händ use müese und da chasch dich ja fröge, wänn öper bim Igang vo de Gegner wartet , wer das isch......

die bösen basler hooligans natürlich...die nur darauf warteten, euch vor laufender polizei kamera die fresse zu polieren!

Ich han s spiel super gfunde und mal gseh, dass d basler nur anti sprüch chönd

hmmm...böse böse basler...immer nur so gemeine anti sprüche!
du bist echt amüsant junge!!!

stellt schon mal die wasservorräte bereit, euere "schüssel" wird bald brennen!!!!
ach ja...sfdrs bringt das rückspiel dann auch wieder live, gelle interista, wirst also nichts verpassen!!!

und tschüss

ende des themas!

züri-latino
Roberto I rey de España

Beitragvon züri-latino » 12.08.04 @ 22:46

santino:

Das mit de UH UH UH UH rüef händ doch nüd damit ztue das sie selber Usländer sind!! Das rüefet es paar bi farbige Spieler und Italiener sind nöd farbig! Es isch ja bekannt das vili Serie A Teams echli rassistischi Fans händ... ich säge nume S.S. Lazio!! Händ sich es paar nöd gfröget was das S.S. bedüte chönti und de Adler ufem Wappe???

Ich wär echli entüscht und schockiert wenn das Basler Fans würdet rüefe aber bi Italos oder Spanischi Teams isch das leider dabi....

Santino

Beitragvon Santino » 13.08.04 @ 1:44

züri-latino hat geschrieben:santino:

Das mit de UH UH UH UH rüef händ doch nüd damit ztue das sie selber Usländer sind!! Das rüefet es paar bi farbige Spieler und Italiener sind nöd farbig! Es isch ja bekannt das vili Serie A Teams echli rassistischi Fans händ... ich säge nume S.S. Lazio!! Händ sich es paar nöd gfröget was das S.S. bedüte chönti und de Adler ufem Wappe???

Ich wär echli entüscht und schockiert wenn das Basler Fans würdet rüefe aber bi Italos oder Spanischi Teams isch das leider dabi....

Schön, dass es dir ufgfalle isch, dass d'italiener nid farbig sin. Aber Sizilianer sind jo au italiener.

E Dialog us eim vo mine lieblingsfilm, True Romance.

"Ich lese sehr viel! Besonders solche Sachen über Geschichte! Ich finde dieses Zeug faszinierend… Und ich weiß etwas, was Sie wahrscheinlich nicht wissen: Sizilianer sind Ableger von Niggern!"

"Wie bitte?"

"Das ist ´ne Tatsache… Sehen Sie: Sizilianer haben schwarzes Blut, das durch ihre Herzen fließt! Und falls Sie’s mir nicht glauben, können Sie´s ja nachlesen… Ich sag´s Ihnen: Vor hunderten von Jahren eroberten die Mauren Sizilien! Ja, und die Mauren waren Nigger!"

"Ja!"

"Sehen Sie, damals sahen die… Sizilianer aus wie die Maccaroni aus Norditalien! Sie hatten alle blondes Haar und blaue Augen… Naja, und dann… dann sind die Mauren da einmarschiert und… eeh… dann… und die haben eben alles verändert! Die haben soviel rumgefickt mit den sizilianischen Weibern, ja, dass sich eure Erbanteile für immer verändert haben! Und dadurch wurde aus… blondem Haar und blauen Augen immer mehr… schwarzes Haar und dunkle Haut! Wissen Sie, ich find es absolut erstaunlich, wenn ich daran denke, dass bis heute, nach hunderten von Jahren, dass… eeh… dass die Sizilianer diese Nigger-Gene in ihrem Blut tragen! Und das ist… und… nein… das ist geschichtlich erwiesen! Das steht geschrieben! Das ist ´ne Tatsache, man kann’s nachlesen…"

"Ich liebe diesen Kerl…"

"Ihre Vorfahren waren Nigger!"

"Ja!"

"Ihre Ur-Ur-Ur-Urgroßmutter fickte einen Nigger… Ja, und ihr Kind war ´n halber Nigger! Also, wenn das die Wahrheit ist, sagen Sie mal… Dann bin ich doch kein Lügner?!

"Nein!"

"Dann sind Sie… eine halbe… Aubergine…"

"Dann sind Sie ein Granatapfel! Ouh, Sie sind einer… Fabelhaft! Großartig!"

Und das mit SS Lazio isch eher zuefall, lazio isch 1900 gründet worde.
Gewinnspiel auf www.wettforum.ch

Panchito

Beitragvon Panchito » 13.08.04 @ 3:41

ein freund war mal in brescia ein spiel schauen. als er mit dem bus zum stadion fuhr und ein schwarzer in den bus stiegt hallten uh uh uh rufe durch den bus. leider ist das in italien noch immer an der tagesordnung, in spanien weiss ich es nicht. allgemein würde ich aber behaupten sind die südländer den schwarzen gegenüber einiges rassistischer als hier in mittel- oder nordeuropa. das ist eine generelle feststellung, ohne bezug auf einzelne personen.
Proxima estacion..... Esperanza !!!

http://www.maketradefair.com

Zurück zu „Fussball allgemein“