Goalie-Posten

Diskussionen zum FCZ
Morgi

Beitragvon Morgi » 30.07.04 @ 15:12

@Ouagadougou Jeder Torhüter hat mal Hochs und Tiefs. Wenn man bei Taini alle Flops aufzählen würde, müsste man sagen, er ist ein guter 1. Liga Torhüter mehr nicht.

King
Belieberbasher
Beitragvon King » 30.07.04 @ 15:16

Morgi hat geschrieben:@Ouagadougou Jeder Torhüter hat mal Hochs und Tiefs. Wenn ma. bei Taini alle Flops aufzählen würde, müsste man sagen, er ist ein guter 1. Liga Torhüter mehr nicht.

jetzt hörts aber! gehst du regelmässig an 1.Liga Spiele das du das beurteilen kannst?

Also de Wölfli isch en ... und wird hoffentlich nie Natigoalie de Typ chan ich nöd usstah het so e richtigi drischla fresse! :-)

De Taini isch sich am steigere, er isch bi de obere asiedle i de SL, was de Leoni eines Tages wird bringe, werdet mir hoffentlich scho bald gseh!

c!nG

Beitragvon c!nG » 30.07.04 @ 15:26

Finds au chli komisch was ihr da mitm Taini händ
Er hät letscht Saison es paar Flops gha, und? Er hät erscht
grad Mal aagfange bim FCZ, als 1. Goali

Vorallem, säg mir sit dä Rückrundi bitte 1 Mal, wo de Taini würklich gfloppt hät, ich han eher s'Gfühl, dass er es Dauerhööch hät, sorry, was dä im 1on1 alles usechratzed... Es isch klar dass Mal so unkontrollierbari
Abschläg chömäd, wännär under Druck isch, aber siehe Mal Wölfli, hät genau die glich scheisse gägä Belgrad gmacht...

Sobald en Goali under Druck staht (und glaub mers, bin sälbär au Mal Goali gsi) wird de Böllä eifach Mal uf guät Glück fürekickt, wänns nöd anderscht gaht....!

Aso vo mir us därf de Taini gern Mal no es paar iisätz ha, nöchscht Saison chömmär dänn wiiter luägä...

Morgi

Beitragvon Morgi » 30.07.04 @ 15:29

King hat geschrieben:
Morgi hat geschrieben:@Ouagadougou Jeder Torhüter hat mal Hochs und Tiefs. Wenn ma. bei Taini alle Flops aufzählen würde, müsste man sagen, er ist ein guter 1. Liga Torhüter mehr nicht.

jetzt hörts aber! gehst du regelmässig an 1.Liga Spiele das du das beurteilen kannst?

Also de Wölfli isch en ... und wird hoffentlich nie Natigoalie de Typ chan ich nöd usstah het so e richtigi drischla fresse! :-)

De Taini isch sich am steigere, er isch bi de obere asiedle i de SL, was de Leoni eines Tages wird bringe, werdet mir hoffentlich scho bald gseh!

Nein aber Wölfli ist für mich eindeutig besser als Taini.

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 30.07.04 @ 15:29

c!nG hat geschrieben:
Vorallem, säg mir sit dä Rückrundi bitte 1 Mal, wo de Taini würklich gfloppt hät,

im dem spiil wo eigentlich für mich niä stattgfunde hät!! ;-)
clickclack BOOM

c!nG

Beitragvon c!nG » 30.07.04 @ 15:34

Ich mein, dä Wölfli isch ja scho guät und Rächt, aber ich hans Gfühl es beurteiled ihn all nach sinere Topphase ide U21...

Er isch i letschter Ziit ziemlich unsicher ide Chischte..., was mer eifach sägä muäs, beidi Goalis (Taini, sowie auch Wölfli) händ schwächene,
bim Taini sinds meh die wiitere Schüss, bim Wölfli meh d'1on1...

Insgesamt isch dä Taini (i sinere momentane Form) stärcher als dä Wöfli, was früänär gsi isch, isch öppis für Statsgeili :) wo no nah wännd luägä wär dänn vorme Jahr no besser gsi isch...

Aso momentan muäsi sägä, bini vollkomme z'friede mitm Taini!

üsee

Beitragvon üsee » 30.07.04 @ 15:38

Lasst gut sein! Unsere Goalis genügen. Natürlich hat der Taini zum Teil Schwächen. Beispielsweise viel mir in den letzten Spielen auf, dass er nicht gerade sämtliche Flanken im Fünfer pflückt. EIN GOALI WIE TAINI (und das hat er auch schon bewiesen) KANN SICH WEITER VERBESSERN!

Der Sturm ist der Mannschaftsteil, der mir noch zu denken gibt. Momentan hat der FCZ neben Ilie (mit Spielberechtigung) lediglich Keita als Sturmpartner. Sollte Keita ein Angebot aus dem Ausland erhalten, ist er meiner Meinung nach weg. Ich denke es wäre gut, noch einen bis zwei junge Stürmer (Ergänzungsspieler) zu verpflichten. Auch ich bin der Meinung eine Möglichkeit wäre Antic.
Der Stadtclub die Nummer Eins in der Schweiz

Zurück zu „Fussball Club Zürich“