Was haltet ihr von.....

Diskussionen zum FCZ
pexito
commissario tecnico
Beitragvon pexito » 16.09.04 @ 17:29

Ich finde grundlegend Smileys mühsam, dennoch kann ich das Argument von Morgi nicht ganz abweisen.

Wie viele Forumsuser haben einen ausgeprägt sauberen und verständlichen Schreibstil, sodass es niemals zu Missverständnissen führt? Ich schätze mal die allerwenigsten. Im Gegenteil, solche Foren sind ja schon fast Fundgruben von extrem kreativen Ausdrucksweisen, die wirklich sehr amüsant sind. Soeben gelesen:

"Für das .... blabla....isch tuet mir sorry", einfach Newspeak so etwas, oder nicht?

Gruss Pexito
"We will always rebel against a threatening defeat" RED REBELS

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 16.09.04 @ 21:24

Nochmals: Smilies in grafischer Form sind hier nicht geduldet.

Jerkovic
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

LaCoste

Re: Was haltet ihr von.....

Beitragvon LaCoste » 17.09.04 @ 9:00

Daniel_Gygax hat geschrieben:einem Wechsel von Rossi vom FCB zum FCZ?? Oder Rossi auslehnen....???

Ich halt nüt drvo.

Moe

Re: Was haltet ihr von.....

Beitragvon Moe » 17.09.04 @ 9:28

Daniel_Gygax hat geschrieben:einem Wechsel von Rossi vom FCB zum FCZ?? Oder Rossi auslehnen....???

Isch euse FCZ eigentlich s Altersheim für usdieneti ehemaligi Topspiler? Mir hend doch scho eusi "alti Seck"! Ich bin en strikte Befürworter vo Nachwuchsförderig. Ich finds wichtig, das mer di Junge nahziet und ihne au d Möglichkeit git, das sie es Ziel händ... nämlich i dä 1. Mannschaft z spille! Und überhaupt, ich glaub nöd, das dä Favre spanisch oder so chan. Und en Spiler wi dä Rossi laat sich sicher nöd säge, das er en düütschkurs söll näh... Nei! Und vor allem isch er mal sensationell gsii bi Lugano, denn het en Basel transferiert... Dänn isch er immer schlächter worde, trifft nümm und wird au nüme iigsetzt! Und jetzt söll er zum Eus cho und plötzlich wider träffe? S einzig positive wär villicht, das eusi Stürmerkamerade no chli meh drucke überchömed, will no eine meh zur Uswahl staht... Aber dänn wirds scho langsam chli äng, wänn dä Trainer wi immer mit eim Stürmer spillt oder spille wot...

Julian

Beitragvon Julian » 17.09.04 @ 11:00

Rossi beim FCZ?? Lieber nöd!
königsblau hat geschrieben:Obacht: Der "direkte Wiederaufstieg" ist das neue "wir werden nicht absteigen"!

Alain_Nef
Alain Nef

Beitragvon Alain_Nef » 20.09.04 @ 18:29

Also ich bin au gege de Rossi und wär defür das mers mal mit em Alain Nef im Sturm probiert mit em Ilie zäme.... Wie findet ihr das?
Remo Staubli in die 1. Mannschaft!!!
FCZ FOREVER!!!!

Jerkovic
Re: Alain Nef

Beitragvon Jerkovic » 20.09.04 @ 18:35

Alain_Nef hat geschrieben:Wie findet ihr das?

Nöd guet, scho 100x diskutiert. Wird nicht besser...
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."

Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Zurück zu „Fussball Club Zürich“