Lohn von Gygax...

Diskussionen zum FCZ
flo
Linker Verteidiger
Beitragvon flo » 09.12.02 @ 16:59

Speedy hat geschrieben:Aber "floh" dass glaubst du ja selber nicht was du jetzt geschrieben hast oder?

Warum sollte ich es nicht glauben?

Erstaunter Gruss, Flo
SchwarzRotGold

G@ngst@
Torungeheuer
Beitragvon G@ngst@ » 09.12.02 @ 17:02

logisch denked ihr, i andere ligene het en junge spieler wie de gygax s'10 fache lohn, aber mir sind i de schwiz und ich schlüss mich am flo gern a, de gygax het mines erachtens bi aarau und bi ois no nie guet gspielt!!!
das isch so en schön tschütteler und die bruchemer i oisem verein nöd, er interessiert sich doch lieber für fraue und autos (und natürlich sini frisur!!!) als für de FCZ!
übrigens, würd eine vo ois Fans glaubs nöd mit emene Audi ellei umefahre wenn mer nunig mal de uswies het, aber lömer das.
BLUE-WHITE DYNAMITE ZÜRI 05 - THE BEST TEAM IN THE FANLIGA!

FCZ 4-ever!

Philippescu
ADMIN
Beitragvon Philippescu » 09.12.02 @ 17:05

übrigens, würd eine vo ois Fans glaubs nöd mit emene Audi ellei umefahre wenn mer nunig mal de uswies het, aber lömer das.

muen mer das verstah ? ;-)

G@ngst@
Torungeheuer
Beitragvon G@ngst@ » 09.12.02 @ 17:09

hey phn.
Du bisch ja voll zwäg und dini ussage sind meischt au guet. aber bitte nimm mal dini rosaroti gygax-brülle ab... de bringts nöd bi ois... im fuessball muess mer e gwüsse chaltblüetigkeit ha und natürlich au herz! aber beides het de "gygy" nöd.... leider... würs au geil finde, wenn er mal ischlah würd, aber du, ich und alli FCZ-Fans wüssed, dass das nie de fall wird si!

FCZ: CH-Meischter 2003/04 - aber ohne Gygax
BLUE-WHITE DYNAMITE ZÜRI 05 - THE BEST TEAM IN THE FANLIGA!

FCZ 4-ever!

Célina

Beitragvon Célina » 09.12.02 @ 17:56

G@ngst@ hat geschrieben:hey phn.
Du bisch ja voll zwäg und dini ussage sind meischt au guet. aber bitte nimm mal dini rosaroti gygax-brülle ab... de bringts nöd bi ois... im fuessball muess mer e gwüsse chaltblüetigkeit ha und natürlich au herz! aber beides het de "gygy" nöd.... leider... würs au geil finde, wenn er mal ischlah würd, aber du, ich und alli FCZ-Fans wüssed, dass das nie de fall wird si!

FCZ: CH-Meischter 2003/04 - aber ohne Gygax

Sali

Jetzt erscht mal öpis zu dier! Du seisch de Gygi hät kei Herz!!! Los dich mal ah!!! Vo wo wotsch du wüsse, dass er kei Herz het??? Kensch ihn öpe persönlich? Ich bin scho es paar mal uf ihn troffe und er hät jedesmal super symphatisch gwürkt. Also, bitte überleg s'nöchschte mal was du schribsch!
Jetzt säged zu mier wieder alli, er muess nöd nume symphatisch si und klar das stimmt au. Aber! Lueged ihn e mal a! Er isch es riese Verspräche für d'Zuekunft! Wenn nöd er, wer denn vo de U21-Titane? Ich bin mier jedefalls sicher, wenn er wird gah, denn werdet ines paar Jahr, bi eu no mängi Süfzer ufcho!!!

Jetzt zum eigentliche Thema. Ich find den Lohn von Gygax für sein Alter hoch. Doch er ist Fussballer. Man sollte mal die Löhne anderer Spieler anschauen. Die verdienen viel mehr. Ich denke, dass der Lohn gerecht ist. Die Gründe habe ich ja schon genannt!

Also, en schöne ABig

Célina

linford

gygax

Beitragvon linford » 09.12.02 @ 20:07

ich hoffe schwer,das de Gygax blibt.ich find ,genau das isch de unterschid zu oisne Manschafte i de letschte Jahr.Jungi,hungrigi,hoffnigsvolli Spieler anstatt(sorry,aber isch doch wahr) satti,alti,geldgeili Seck.für mich hämer ,,s'bescht Kader aller zeiten,,(rummenigge)hofentlich blibed all(!!!)Junge!und für d`Finalrundi git au de Urs nomal vollgas.hend ihr den de Fischer so schlecht gse?

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 09.12.02 @ 20:10

Ja wir haben wirklich ein junges und vielversprechendes Kader... Nur benötigt es Zeit dies zu einem Winnerteam zu formen, und Zeit ist etwas was viele Fans nicht mehr so gerne hören.
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Zurück zu „Fussball Club Zürich“