Iodice

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 05.12.02 @ 6:34

Sali

Ja, das gib ich ja zue, dass er bi eus nonig e so vill gmacht het. Aber er isch no sehr jung und er hät ja bi Aarau zeigt, dass er das chan! Ich bin mier sicher, dass er für d'Zuekunft sicher en villversprächende Spieler wär!

Grüssli


Aglaia
Beiträge: 1007
Registriert: 21.09.02 @ 23:50

Beitragvon Aglaia » 05.12.02 @ 15:00

Fredigirl :

Würds ja au schad finde wen de Gygax würd gah aber ich meine er chan ja ned verlange das er mit sine leischtige en Stammplatz häd !Ich meine da muess mer hald chli drum kämpfe das isch ja i jedere Mannschaft so ussert viellicht jetzt bi aarau :-))) Und wenn eine muess uf bank und darum findet er suecht sich en neue verein tja den .... es wird eim hald nüt gschenkt !

SoloFcz

Beitragvon SoloFcz » 05.12.02 @ 15:12

flo hat geschrieben:
fredigirl hat geschrieben:Ich chönti mier vorstellä, dass dä Gygax das nöd würd welä mitmache. ... Sin Vertrag lauft ja glaub im Summer us und wenn mer ihm i Zuekunkt nöd spilä la wird, wird er au chum bi eus blibe.


Who cares?


hehe gute frage , von mir aus kann er schon heute seine 7-Sachen packen und sonst wohin gehen....

Adios

Boys-Reisen
Beiträge: 655
Registriert: 30.10.02 @ 14:11

Beitragvon Boys-Reisen » 05.12.02 @ 15:19

Ganz genau Solofcz, jeder der mich kennt meine Meinung über Gygax!

Grüsse an dich und meld dich mal bei mir Solofcz via Natel bin ich erreichbar!

So long

Boys-Reisen aka Alf

FORZA FCZ!

Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 05.12.02 @ 17:05

Aglaia hat geschrieben:Fredigirl :

Würds ja au schad finde wen de Gygax würd gah aber ich meine er chan ja ned verlange das er mit sine leischtige en Stammplatz häd !Ich meine da muess mer hald chli drum kämpfe das isch ja i jedere Mannschaft so ussert viellicht jetzt bi aarau :-))) Und wenn eine muess uf bank und darum findet er suecht sich en neue verein tja den .... es wird eim hald nüt gschenkt !


Sali Aglaia

Du häsch ganz sicher rächt mit dinere Ussag! ABER. Er isch minere Meinig na en super Spieler. Was er jetzt bi eus hät, dass villicht nüme sin Tordrang da isch, weiss ich ja au nöd. Es muess aber a öpisem lige und villicht nöd umbedingt a ihm.
En Typ wie er ghört sicher au ine Mannschaft ine. Er macht sicher vill Seich und mer chan mit ihm lache. Dä Fischer hät ja selber bi sinere Füerig gseit, dass sie Type wie de Gygax bruched!
Er isch no sehr jung. Wie ich scho mal gseit han, isch er sicherlich e villversprächendi Person für d'Zuekunft!
Ich muess au no sägä, dass er amel gar nöd e so schlächt gspilt hät. Im Sturm amel scho, dass muess ich zuegäh, aber im Mittelfeld gfallt er mier würkli guet. Wenn jetzt wieder öper seit, er schüsst ja nie Goal, dänn losed das a. Wie mängisch isch dä Chassot ellei vor em Goali gsi und hät nöd troffe? Sehr vill. Trotzdem würd ich vill defür gäh, dass er wieder bi eus isch!

Ich find, mer söt de Spieler als ganzes aluege und nöd nume wie vill Goal er gschosse hät. Aber ich weiss, mit minere Logik würdet mier nöd wit cho!

Grüessli Célina

Benutzeravatar
flo
Linker Verteidiger
Beiträge: 2558
Registriert: 23.09.02 @ 15:36
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Beitragvon flo » 05.12.02 @ 17:43

fredigirl hat geschrieben:En Typ wie er ghört sicher au ine Mannschaft ine. Er macht sicher vill Seich und mer chan mit ihm lache.


Genau das erwarte ich von einem Fussballer mit Anspruch auf einen Stammplatz: Dass er "Seich" macht und dass man mit ihm lachen kann... :(((

Hey Célina, im Fussball geht es um Leistung, geht es ums Gewinnen. Und nicht darum, wer am besten aussieht, über den grössten Sex-Appeal verfügt und die coolsten Kleider trägt.

Gruss Flo
SchwarzRotGold

Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 05.12.02 @ 17:49

Sali flo

Mir geht es nicht um das Aussehen von Gygax! Klar finde ich, dass er super aussieht, aber das zählt ja im Fussball nicht! Damit hast du bestimmt recht!

Aber sag mir was ein "Charakterschwein" in einer Mannschaft bewirkt?!
Nicht viel, ausser vielleicht Probleme zwischen den Spielern.

Ich bin froh, dass der FCZ momentan alles nur symphatische und charakterstarke Spieler hat, darunter auch Gygax! Es braucht in einem Fussballclub auch solche, die frischen Wind in die Mannschaft bringen, das heisst für mich, dass man auch viel lachen sollte.

Aber lassen wir diese Diskussion! Ich jedenfalls würde mich freuen, wenn Gygax eine Vertragsverlängerung bekommt, aber ich respektiere es, wenn du anderer Meinung bist!

Grüessli Célina


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Djuric14, Google [Bot], spitzkicker und 632 Gäste