YEAH

Diskussionen zum FCZ
Sascha
Forum Polizei Aspirant
Beiträge: 2529
Registriert: 23.09.02 @ 8:41
Wohnort: im FCZ Land

YEAH

Beitragvon Sascha » 01.12.02 @ 17:13

AKALE OHHHOO.....AKALE OHHOOOHOO


Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 01.12.02 @ 17:17

Es isch gschafft!!! Mann bin ich froh! Akale hät super gspilt, nöd nume wäg sine Goal. Keller het sich irgendwie e chli gfange. Mis einzige Problem isch, dass de Bregy jetzt nöd muess gah. Bin hüt au wieder e mal nöd e so begeischtered vo ihm gsi!

Grüessli a alli und fired ruig no e chli!!!

Célina

fox
Beiträge: 23
Registriert: 24.11.02 @ 19:31

coooool

Beitragvon fox » 01.12.02 @ 17:19

hey sali!!

ich han nöd chöne an match(scheisse!!!!!).
aber han im teletext gsee das fcz 4:2 gunne hät!!!! und somit uf em 5 platzt isch!

aber ebä leider hanich dä match nöd gsee.

chöndsch mer bitte schribe wie dä match so gsii isch??

merci

fox
.züri!

Benutzeravatar
Philippescu
ADMIN
Beiträge: 3468
Registriert: 21.09.02 @ 15:24
Kontaktdaten:

Bregy

Beitragvon Philippescu » 01.12.02 @ 17:23

Also diese Woche hat Bregy bei mir einige Pluspunkte geholt. Zuerst am Fanaben eine nette begegnung und jetzt durch das mega Spiel von heute.

Und die Umarmung von Akale bei der Auswechslung sagt doch eigentlich alles zur jetztigen Situation im Team. Also jetzt muss es sicher weiter gehen mit Bregy in die Finalrunde und am besten auf Platz 3 oder besser ;-)

Ach ja ich ärgere mich nicht mal über Iodice;-) nur das Gygax nicht gespielt hat ist eigentlich schade....

Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 01.12.02 @ 17:34

Sali phn

HAn am Fanabig au e netti und symphatischi Begägnig mit em Bregy gha. Als Mensch han ich nüt gägä ihn, aber ebä au nume das. Am Meischte het mich ufgregt, dass de Gygax nöd gspilt hät! Dä Iodice hät zwar würklich e mal super gspilt. Au defensiv hät er vill bracht, aber ich verstahn nöd, warum dä Gygax nüme spilt. Er leisted minerä Meinug na immer relaitv vill und hettis würkli verdient z'spilä. Mitemene zweite Punkt bin ich au nöd zfride. Ich halte nöd grad sehr vill vom Chihab. Ich wär ebä defür, dass de Nef e mal dörfti spile. Und no öpis zum Schluss. Raimondi isch igwächsled worde. Klar Zit schinde isch warschindli s'Zil gsi. Aber warum nöd de Gygax? Er chönti evtl. nomal es Goal mache! Aber ja nu, die 3 Pünkt sind s'Wichtigschte!!!

Grüessli Célina
Zuletzt geändert von Célina am 02.12.02 @ 7:29, insgesamt 1-mal geändert.

hope
Beiträge: 382
Registriert: 21.09.02 @ 23:56

Beitragvon hope » 01.12.02 @ 18:37

fredigirl hat geschrieben:Sali phn

HAn am Fanabig au e netti und symphatischi Begägnig mit em Bregy gha. Als Mensch han ich nüt gägä ihn, aber ebä au nume das. Am Meischte het mich ufgregt, dass de Gygax nöd gspilt hät! Dä Iodice hät zwar würklich e mal super gspilt. Au defensiv hät er vill bracht, aber ich verstahn nöd, warum dä Gygax nüme spilt. Er leisted minerä Meinug na immer relaitv vill und hettis würkli verdient z'spilä. Mitemene zweite Punkt bin ich au nöd zfride. Ich halte nöd grad sehr vill vom Chihab. Au weg dem Ramada zügs. Ich wär ebä defür, dass de Nef e mal dörfti spile. Und no öpis zum Schluss. Raimondi isch igwächsled worde. Klar Zit schinde isch warschindli s'Zil gsi. Aber warum nöd de Gygax? Er chönti evtl. nomal es Goal mache! Aber ja nu, die 3 Pünkt sind s'Wichtigschte!!!

Grüessli Célina


hallo Célina, mann soll ja pfeglich umgehen mit Frauen. Aber was zu viel ist zu viel. Jodice hat heute miserabel gespielt. Eine schöne Aktion: die Flanke zum zeiten Tor. Aber sonst: miserabel. Er war auch einer der Hauptschuldigen am ersten Gegentor. Chihab war einer der besten! Mindestens sieben mal hat er Stellungsfehler unseres Veteranen-Captains ausgebügelt. Zudem eine Superflanke auf Akale beim vierten Tor. Ich glaube, wir beide waren nicht am gleichen Spiel. Nun was solls.

Gruss hope

Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 01.12.02 @ 18:55

Sali hope

Zu Chihab. Ich mag ihn als Person nicht so und man muss zugeben, dass er in den letzten Spielen nicht sehr toll gespielt hat. Heute ging seine Leistung ja noch. Ich finde aber, dass ein Nef auch einmal die Chance bekommen soll, zu spielen. Für was hat man ihn den sonst.

Zu Iodice. Iodice leistete sehr viel Defensivarbeit! Es war meiner Meinung nach eines der besseren Spiele von ihm. Aber klar, ich hätt auch viel lieber Gygax gesehen und das kamen auch meine Sitzplatznachbarn oft zu hören!

Aber chum, ich find es isch e so, du halt anderscht!

Trotzdem en schöne Abig!

Célina


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Artemos, camelos, kokalol, Mr Mike, Sveerin, Zurigo und 430 Gäste