neue spieler

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Mido
Beiträge: 7635
Registriert: 03.06.03 @ 16:13

neue spieler

Beitragvon Mido » 04.05.04 @ 17:12

man, ist heute ja langweilig hier drin!

also, da bietet sich doch die gelegenheit über neue spieler, die im sommer -eurer meinung nach- verpflichtet werden sollten zu diskutieren.

aso jungs und girls, ich will namen hören!! und bliibed einigermasse realistisch bitte...

mini:

LV:
gregory duruz, magnin, en jugendspieler oder dä isländer us em training (wenn er würkli so guet isch)

DM "die nummer 6":
naja, dä tararache isch sicher guet, aber ich hett scho lieber en andere mit besserer vergangenheit. en usländer us spanie villicht (da dä mista bickel sich ja det umetriibt). fürs zentrale wär suscht villicht en mah, a la jairo (fcsg) z'verpflichte...

ST "die nummer 9":
wie gseit: mini lieblingsvariante: en mulat us frankrich...ligue 2 und mit chli glück villicht au ligue 1. suscht eventuell en goalgetter us em oschtblock oder so...

naja, ich wart' uf eui vorschläg...
Zuletzt geändert von Mido am 04.05.04 @ 18:02, insgesamt 1-mal geändert.


Benutzeravatar
Gunner
Beiträge: 1612
Registriert: 26.05.03 @ 19:18
Wohnort: Schnupfenküste

Beitragvon Gunner » 04.05.04 @ 17:48

Ist Kader noch zu haben?

Benutzeravatar
Blerim_Dzemaili
Beiträge: 7409
Registriert: 03.04.04 @ 19:03
Wohnort: Thalwil / ZH
Kontaktdaten:

Re: neue spieler

Beitragvon Blerim_Dzemaili » 04.05.04 @ 17:56

Mandingo hat geschrieben:man, ist heute ja langweilig hier drin!

also, da bietet sich doch die gelegenheit über neue spieler, die im sommer -eurer meinung nach- verpflichtet werden sollten zu diskutieren.

aso jungs und girls, ich will namen hören!! und bliibed einigermasse realistisch bitte...

mini:

LV:
gregory duruz, magnin, en jugendspieler oder dä isländer us em training (wenn er würkli so guet isch), villicht au dä spycher

DM "die nummer 6":
naja, dä tararache isch sicher guet, aber ich hett scho lieber en andere mit besserer vergangenheit. en usländer us spanie villicht (da dä mista bickel sich ja det umetriibt). fürs zentrale wär suscht villicht en mah, a la jairo (fcsg) z'verpflichte...

ST "die nummer 9":
wie gseit: mini lieblingsvariante: en mulat us frankrich...ligue 2 und mit chli glück villicht au ligue 1. suscht eventuell en goalgetter us em oschtblock oder so...

naja, ich wart' uf eui vorschläg...


Also dä Duruz find ich au ä guäti Variantä, da mer ihn in Basel nümä will, Magnin (ja) aber evt. zu teuer (evt. sehr verletzungsanfählig) dä Isländer (wieso ned wänn er guät isch, chan än leider ned beurteilä) und dä spycher sicher ned, hät ja dä vertrag bi GC verlängert (susch wär er sicher ned schlächt gsi) evt. no dä Rochat (aber bliebt eher bi YB wägä dä Champions-Legeau und wäre leider auch zu teuer... Dä Vardanyan fänd ich no guät vo Servette isch ja au no dä beschti Kolleg vom Petrosyan

Tararache wär sicher ä guäti Lösig (wänn mer ihm s'chartä sammlä ä chli chan abgwönä) dä Jairo wär mir aber scho fast lieber. Evt. chan mer ja au dä Zambrella vo Servette holä (wänn ihn än Topclub us äm Usland zerscht will irgendwo parkierä...Möglichkeit wär ja no dä Lincoln vo Kaiserslautern, isch jetzt sicher au ned zu teuer und würdi sicher lieber i dä CH spielä als i dä 2. Bundesliga falls Kaiserslautern abstiegt. Fabinho wär au no ä Möglichkeit vo Wil, au lieber bim FCZ als mit Wil in dä Challenge Legeau oder???

Als Stürmer wär wieder mal geil einä holä a la NONDA oder än jungä hungrigä us ärä Topliga wo eingermassä bezahlbar isch....Oder z.B. dä Lustrinelli, fänd da no än guätä Sturmpartner zum Muff wänn mer dä Muff chan bhaltä.. oder dä Berisha oder Giallanza vo YB. Död händs ja ä Überfluät vo Stürmer und einä vo dänä beidnä würd sicher gern zumä andärä Club gah wänn er weiss, dass er död d'Möglichkeit hät sini Fähigkeitä zeigä ned...
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF,BRECHER,MIRLIND
****************************************************************************************

Morgi

Beitragvon Morgi » 04.05.04 @ 18:03

Im Mittelfeld würde ich Simo verkaufen und dafür Fabinho holen und in der Verteidigung Magnin oder sonst einfach ein Top Verteidiger

Benutzeravatar
Yekini
Beiträge: 1730
Registriert: 04.12.02 @ 16:17
Wohnort: im Oschte...

Beitragvon Yekini » 04.05.04 @ 18:07

Meine nicht unrealistischen Vorschläge:
- LV: Magnin
- RV: guter Ergänzungsspieler um Nef Druck zu machen!
- DM: Tararache, Imhof oder Simo vertrauen
- Nr. 9: Mboma, erinnert mich ein bisschen an Yekini!
- Zusätzlicher Stürmer, falls Keita und Guerrero weggehen: A. Rey, immer für Tore gut und Vertrag läuft aus!
- Hoffe zusätzlich, dass Muff und Chiab bleiben
- Abgänge: Jodice, Dal Santo, Buess, Keller, Guerrero (?), Simo (? hoffe nicht!), Tarone
- Auslehnen: Keita

Benutzeravatar
Mido
Beiträge: 7635
Registriert: 03.06.03 @ 16:13

Beitragvon Mido » 04.05.04 @ 18:27

Yekini hat geschrieben:Meine nicht unrealistischen Vorschläge:
- RV: guter Ergänzungsspieler um Nef Druck zu machen!


Pallas?

Ludachris
Beiträge: 1065
Registriert: 13.06.03 @ 15:33

Beitragvon Ludachris » 04.05.04 @ 19:14

Fände als Nr. 6 Roman Friedli von YB nicht schlecht! für mich einer der unheimlich viel für die Mannschaft tut, ein richtiger Wasserträger!
Allerdings eher unrealistisch da Stammplatz bei YB!


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 749 Gäste