NACH DEM SPIEL (VOM SK-FORUM)

Diskussionen zum FCZ
Deepblue
Beitragvon Deepblue » 26.04.04 @ 11:43

Kampfsau hat geschrieben:Ja, es heisst, sie können sich so den Stress freiprügeln und den Kick erleben! Traurig, aber wahr...

Muss ja geil sein :)
Es wäre sowas von lächerlich wenn dabei nicht immer (und wirklich immer egal ob B oder C) unbeteiligte miteinbezogen werden...

Zum Thema Frauen sag ich nichts, sollte wohl allen klar sein. Shame, hab auch schon gehört das gewisse das ganze als Krieg zwischen Zürich und Basel anschauen. Sowas finde ich Krank, wir sind doch nicht im IRAK?? Jeder der lust dazu hat kann meinetwegen da runter, 1-2 Flüge könnte ich gar sponsoren.. und es werden sichsicher noch andere finden lasse...
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 26.04.04 @ 11:45

ir labbered doch alli scheisse.
lönds doch si. es bringt doch nüt.
clickclack BOOM

Kampfsau

Beitragvon Kampfsau » 26.04.04 @ 11:48

Mr. Blue hat geschrieben:ir labbered doch alli scheisse.
lönds doch si. es bringt doch nüt.

Wieso soll alles scheisse sein, was wir schreiben?! Langsam scheisst es mich an, dass immer, wenn man seine Meinung schreibt oder diskutiert, jemand kommt und sagt, das ist alles Scheisse, was ihr schreibt! Meinen eigentlich alle, sie haben da und dort den Durchblick?!?! Schreibt doch auch eure Meinung anstatt zu schreiben, ihr habt keine Ahnung!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Mr. Blue

Beitragvon Mr. Blue » 26.04.04 @ 12:00

sorry kampfsau, aber ich finde, das so themene nöd is forum ghöred. bringt doch echt nüt. jede dichted wider öpis meh dezue. es isch immer sgliche!!
clickclack BOOM

Deepblue
Beitragvon Deepblue » 26.04.04 @ 12:01

Mr. Blue hat geschrieben:sorry kampfsau, aber ich finde, das so themene nöd is forum ghöred. bringt doch echt nüt. jede dichted wider öpis meh dezue. es isch immer sgliche!!

May be
Und bringe tuets au nüd. Aber es tuet guet sich mal wieder luft z verschaffe... So Theme nüd is Forum? Was hend die z verstecke? stönds ned dr zue?
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue.
Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen
oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg

Scheich Kuku

Beitragvon Scheich Kuku » 26.04.04 @ 12:13

BHC hat geschrieben:1. isch es fast scho ne ARt Tradition (öbs guet isch oder nid isch e anderi Frog..), dass rivalisierendi Fans sich Schäl, DHs etc. klaue, also worum so überrascht?
2. Het das wohl gar nüt mir Hools ztue, dKAt C prügle sich idr unter sich
3. Isch s au nid grad die feini Art gsi, de Balkon welle go stürme vom B1... (e Biertuschi isch dôch erfrüschend;))

BASEL RULEZ the league

Mer gseht eifach was für es nievau die gha händ.. Bim Balkon stürme isch 1. Meh oder weniger es Motiv ersichtlich gsie.
und
2. Isch kei Frau abegschlage worde!!!!!!
Das isch glaubs no en wesentliche Punkt.
Wer fähig isch e Frau z schlah muess ja irgendwie es grössers Psychisch Problem ha.....
Wer Schreibfehler findet darf sie behalten

GLOBE
Beitragvon GLOBE » 26.04.04 @ 12:24

scheisse man so lüt wo nur gönd go schlegle und wahl los lüt agrifet sind doch nöd normal!!! Ich find so lüt söt mer nüm is Stadion la wämers mal verwütscht het!!!!!!!!
Wän die gschicht wahr isch den muss ich säge" Ich finds super das ir sofort dpolizei igschalte händ"

Zurück zu „Fussball Club Zürich“