Pack - FCZ

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
züri-latino
Roberto I rey de España
Beiträge: 3323
Registriert: 30.06.03 @ 18:42
Wohnort: Zürich-Westside !!

Beitragvon züri-latino » 08.03.04 @ 15:41

ussert das er umeseklet und kämpft gsehn ich nöd so viel positivs bim chihab... er spielt im moment nöd stark..


Benutzeravatar
ike
Beiträge: 93
Registriert: 26.03.03 @ 14:55
Wohnort: Wo's am schönsten ist

Beitragvon ike » 08.03.04 @ 16:00

Mandingo hat geschrieben:
pexito hat geschrieben:Nur das geschter de Cesar gspillt het..... ob de Di Jorio wieder chan, weiss ich noed.


stimmt! ich au nöd. aber mir händ ihn geschter gseh is auto istige und wegfahre. er hät no fit usgseh eigentlich...aber ebe, öb er spiele chan weissi au nöd...


Franco wird gemäss eigener Aussage nächsten Sonntag dabei sein!

Benutzeravatar
Dave
Beiträge: 7448
Registriert: 17.09.03 @ 18:40
Wohnort: Vice City

Beitragvon Dave » 08.03.04 @ 16:10

ike hat geschrieben:
Mandingo hat geschrieben:
pexito hat geschrieben:Nur das geschter de Cesar gspillt het..... ob de Di Jorio wieder chan, weiss ich noed.


stimmt! ich au nöd. aber mir händ ihn geschter gseh is auto istige und wegfahre. er hät no fit usgseh eigentlich...aber ebe, öb er spiele chan weissi au nöd...


Franco wird gemäss eigener Aussage nächsten Sonntag dabei sein!
Ich würd ihn vorem Cesar vorzie, will är meh Zug nach vornä bringt. Und suscht muess mer halt uswächslä..
"Wenn jemand sagt, der FCZ sei kein Spitzenclub, habe ich Mühe, weiter zu diskutieren."
Ancillo Canepa

Benutzeravatar
Mido
Beiträge: 7635
Registriert: 03.06.03 @ 16:13

Beitragvon Mido » 08.03.04 @ 16:13

Dave hat geschrieben:Ich würd ihn vorem Cesar vorzie, will är meh Zug nach vornä bringt. Und suscht muess mer halt uswächslä..


ja ich au, aber dä cesar uf em chihab sini position tue... dä chan mit sinere technik und sim schuss einiges bewege zentral...

Benutzeravatar
Kampfsau
Beiträge: 4125
Registriert: 05.11.03 @ 11:40

Beitragvon Kampfsau » 08.03.04 @ 16:22

Mandingo hat geschrieben:
Dave hat geschrieben:Ich würd ihn vorem Cesar vorzie, will är meh Zug nach vornä bringt. Und suscht muess mer halt uswächslä..


ja ich au, aber dä cesar uf em chihab sini position tue... dä chan mit sinere technik und sim schuss einiges bewege zentral...


Defür simmer dänn zentral voll offe und werded überrannt!!!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Benutzeravatar
Mido
Beiträge: 7635
Registriert: 03.06.03 @ 16:13

Beitragvon Mido » 08.03.04 @ 16:23

Kampfsau hat geschrieben:Defür simmer dänn zentral voll offe und werded überrannt!!!


wieso meinsch? will dä cesar nie zrugglauft?
hmmm... da chöntsch no rächt ha... aber dä dzemaili staht ja grad hinnedrah!! dä isch defensiv sicher...

Benutzeravatar
Herr Elsener
Beiträge: 5812
Registriert: 04.03.04 @ 10:03

Beitragvon Herr Elsener » 08.03.04 @ 16:26

es wird auf jeden fall ein riesen spiel geben!!!
aber was wenn das pack wieder gewinnt? möchte gar nicht daran denken.
es wird halt so ein echter charakter-test; und es gibt keine ausreden nachher; sie MÜSSEN ganz einfach gewinnen!!!


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: BadwannePirat, johnny, pluto, spitzkicker, Taschendieb, yellow und 623 Gäste