Pack - FCZ

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Kampfsau
Beiträge: 4125
Registriert: 05.11.03 @ 11:40

Beitragvon Kampfsau » 08.03.04 @ 15:15

Mageta hat geschrieben:Taini;
Nef, Filipescu, Schneider, Pallas;
Gygax, Dzemaili, Chihab, Di Jorio;
Petrosyan;
Keita.


Word... Cesar chan mer, wie de Mandingo, au hinter de Spitze vorstelle, aber bis er mal det spielt, mues er no vill lerne...!!!
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".


Benutzeravatar
Mido
Beiträge: 7635
Registriert: 03.06.03 @ 16:13

Beitragvon Mido » 08.03.04 @ 15:16

Mageta hat geschrieben:Taini;
Nef, Filipescu, Schneider, Pallas;
Gygax, Dzemaili, Chihab, Di Jorio;
Petrosyan;
Keita.


aso d'ufstellig vo geschter! dä chihab isch eifach en schwachpunkt gsi gege wil. sini mangelnd technik chönti gege gc würkli zum problem werde...

Benutzeravatar
pexito
commissario tecnico
Beiträge: 3317
Registriert: 03.06.03 @ 11:36
Wohnort: Aussersihl, Alstetten, Albisrieden.
Kontaktdaten:

Beitragvon pexito » 08.03.04 @ 15:26

Mandingo hat geschrieben:
Mageta hat geschrieben:Taini;
Nef, Filipescu, Schneider, Pallas;
Gygax, Dzemaili, Chihab, Di Jorio;
Petrosyan;
Keita.


aso d'ufstellig vo geschter! dä chihab isch eifach en schwachpunkt gsi gege wil. sini mangelnd technik chönti gege gc würkli zum problem werde...


Nur das geschter de Cesar gspillt het..... ob de Di Jorio wieder chan, weiss ich noed.
"We will always rebel against a threatening defeat" RED REBELS

Benutzeravatar
Mido
Beiträge: 7635
Registriert: 03.06.03 @ 16:13

Beitragvon Mido » 08.03.04 @ 15:30

pexito hat geschrieben:Nur das geschter de Cesar gspillt het..... ob de Di Jorio wieder chan, weiss ich noed.


stimmt! ich au nöd. aber mir händ ihn geschter gseh is auto istige und wegfahre. er hät no fit usgseh eigentlich...aber ebe, öb er spiele chan weissi au nöd...

Benutzeravatar
Florian
Beiträge: 5937
Registriert: 01.10.02 @ 18:05

Beitragvon Florian » 08.03.04 @ 15:32

Mandingo hat geschrieben:dä chihab isch eifach en schwachpunkt gsi gege wil. sini mangelnd technik chönti gege gc würkli zum problem werde...


Da chann mer teilter Meinig si. Mir hät er geg Wil guet gfalle, hingege im Cupspiel geg GC weniger, aber das isch ä Usnahm gsi...

Benutzeravatar
Mido
Beiträge: 7635
Registriert: 03.06.03 @ 16:13

Beitragvon Mido » 08.03.04 @ 15:39

Mageta hat geschrieben:
Mandingo hat geschrieben:dä chihab isch eifach en schwachpunkt gsi gege wil. sini mangelnd technik chönti gege gc würkli zum problem werde...


Da chann mer teilter Meinig si. Mir hät er geg Wil guet gfalle, hingege im Cupspiel geg GC weniger, aber das isch ä Usnahm gsi...


hö, aso was -usser sin gränzelose isatz- hät dir denn so guet a ihm gfalle? mir hät er gege gc und gege wil nöd gfalle...

Benutzeravatar
züri-latino
Roberto I rey de España
Beiträge: 3323
Registriert: 30.06.03 @ 18:42
Wohnort: Zürich-Westside !!

Beitragvon züri-latino » 08.03.04 @ 15:41

ussert das er umeseklet und kämpft gsehn ich nöd so viel positivs bim chihab... er spielt im moment nöd stark..


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 702 Gäste