han jez au grad d'werbig im radio ghört und han grad müesse schmunzle und mitsinge *daleo*!!! au cd wo ihr gmacht händ de hammer! mir händ sie am fritig vor em usgang, bem apéro laufe la. dän simer all zäme id disco und händ de ganz abig diä lieder gsunge. händ gc gc die scheisse vom see gsunge und sind uffenand los grännt, die andere disco bsuecher sind nüme drus cho!!! es hät au es paar verletzige ghä, aber mir händ das mit em alk wegspüelt. leider hämer am nächste tag voll verpännt und händ s'cupspiel verpasst *scheisse*! mir händ extra no öpis vorbereitet für s'cupspiel!!!
janu uf jedefall freu ich mich uf de dunstig... rhyme alé!
Also die Werbung im Radio lässt meine Augen aufblitzen... Geil gemacht...
Ich arbeite so geheim, dass ich selber nicht weiß was ich tue. Wenn etwas im Leben sicher ist, dann das, dass wir alle nicht lebend rauskommen oder vielleicht doch nicht? https://www.youtube.com/watch?v=ZAz1GutJGbg
So geil, und mal ganz ehrlich: So was ist doch so etwas typisches vom FC Basel...nicht?! So Fanhefte für die "vielen" Fans, damit so noch mehr Geld machen etc.
Das das aber beim FCZ zustande kommt, freut mich sehr und...die Verkörperung des Vereins wie das Image wird jetzt unter die Leute gebracht. Ziel: Mehr Fans?!