Spielverschiebung Basel - FCZ ???

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Stolzer Zürcher
Beiträge: 521
Registriert: 11.10.02 @ 1:05

Beitragvon Stolzer Zürcher » 28.10.02 @ 20:24

yellow hat geschrieben:Die Worte von SAT1 werden beim SFV auf jeden Fall viel, viel mehr Gewicht haben, als die des FCZ.


was het den Sat1 mitdem z'tuä?! bringed di de match?! nöd oder?!
FCZ tscheggsches jetzt?


Benutzeravatar
Stolzer Zürcher
Beiträge: 521
Registriert: 11.10.02 @ 1:05

Beitragvon Stolzer Zürcher » 28.10.02 @ 20:25

fredigirl hat geschrieben:
Sascha hat geschrieben:
fredigirl hat geschrieben:Toll!!!! Huere scheiss!

ICh freu mich sit Monate uf dä Match und s'erschte mal is joggeli go dä FCZ siege zgseh!

Dankä FCB, dankä SFV!!! Ier händ jtzt grad en Traum vo mier zerstört!!!

Merci vill mal!!!



..easy easy...ich nehm Dich mit dem Auto mit und fahre Dich bis vor Deine Haustüre.....ist das ein Angebot?


Merci für dis Agebot! Nur ledier gahts nöd. Muess uf Lehrstellisuechi gah!

Das schisst mich so öpis vo ah! Ab hüt hass ich dä FCB, sorry, aber es isch e so!

Nomal Merci


wieso muesch du aneme fritigabig uf lehrstellsuechi?!
FCZ tscheggsches jetzt?

Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 28.10.02 @ 21:06

Es isch e Infoverastaltig wo d'Elterä au chömed und denn isch klar, dass es amene Abig isch.

Benutzeravatar
Stolzer Zürcher
Beiträge: 521
Registriert: 11.10.02 @ 1:05

Beitragvon Stolzer Zürcher » 28.10.02 @ 21:31

fredigirl hat geschrieben:Es isch e Infoverastaltig wo d'Elterä au chömed und denn isch klar, dass es amene Abig isch.


okey, bin übrigens au am umä luegä wägere lehrstell:)!!!!
FCZ tscheggsches jetzt?

Aglaia
Beiträge: 1007
Registriert: 21.09.02 @ 23:50

Beitragvon Aglaia » 28.10.02 @ 22:16

Man ich reg mi ja so uf ich han öppe sit 2 Mönet 5 Lüt gfröged obs as Spiel chömed han alli Tickets bstellt und jetzt isch de scheiss Match eifach am Fritig und 3 Lüt chönd nüme cho echt super ! Ich chönt all würge nur well die scheiss basler ide cl spieled zu dei nfo hänts ja au am zischtig gspielt und am Fritig es NLA Spiel gha ! Also 2 Täg dazwüsche ! Und wenns am Sunntig gspielt hettet und am Mittwuch spieled wärets ja au wider zwei täg gsi ! Das isch eifach voll dVerarschig vom Publikum und ich gah nüme i das verdammte scheiss stadion ! Die Wixer ! Wüüürgg

Sascha
Forum Polizei Aspirant
Beiträge: 2529
Registriert: 23.09.02 @ 8:41
Wohnort: im FCZ Land

Beitragvon Sascha » 29.10.02 @ 7:19

Aglaia hat geschrieben:Man ich reg mi ja so uf ich han öppe sit 2 Mönet 5 Lüt gfröged obs as Spiel chömed han alli Tickets bstellt und jetzt isch de scheiss Match eifach am Fritig und 3 Lüt chönd nüme cho echt super ! Ich chönt all würge nur well die scheiss basler ide cl spieled zu dei nfo hänts ja au am zischtig gspielt und am Fritig es NLA Spiel gha ! Also 2 Täg dazwüsche ! Und wenns am Sunntig gspielt hettet und am Mittwuch spieled wärets ja au wider zwei täg gsi ! Das isch eifach voll dVerarschig vom Publikum und ich gah nüme i das verdammte scheiss stadion ! Die Wixer ! Wüüürgg



..evt. haben wir (Stu und ich) Interesse an 2 Tickets (kommt auf PHN drauf an).......ist doch nicht so schlimmt...schaffen wir die Überaschung eben am Freitag..:-)......ich verstehe den FC Basel vollkommen, wir hätten es nicht anders gemacht!


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Artemos, camelos, CH-Simon und 854 Gäste