Sandra Burki (usem alte FCZ forum)

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Stolzer Zürcher
Beiträge: 521
Registriert: 11.10.02 @ 1:05

Sandra Burki (usem alte FCZ forum)

Beitragvon Stolzer Zürcher » 13.10.02 @ 0:00

Fussball: Burki bei Bayern erneut eingewechselt
RIESA – U17-Europameister Sandro Burki erhielt bei Bayern München ein weiteres Mal Gelegenheit, sein Talent im Profi-Team unter Beweis zu stellen. Bei einer Benefiz-Partie in Riesa gegen eine Sachsen-Auswahl (4:4) wurde der Aargauer in der 46. Minute für Giovane Elber eingewechselt. Uli Hoeness zeigte sich zufrieden – nicht nur mit Burkis Leistung im Spiel, sondern auch mit den allgemeinen Fortschritten des 17-Jährigen.
FCZ tscheggsches jetzt?


Benutzeravatar
Ouimet
Beiträge: 295
Registriert: 10.10.02 @ 1:33
Kontaktdaten:

Beitragvon Ouimet » 13.10.02 @ 0:02

ja isch geil ich hoff das er aber nöd bi bayern bliebt sondern wieder zu eus chund.bi eus hät er viel die bessere chance ih'd champions league z'cho:-D.

Benutzeravatar
Stolzer Zürcher
Beiträge: 521
Registriert: 11.10.02 @ 1:05

Beitragvon Stolzer Zürcher » 13.10.02 @ 0:09

nöd numä das sondern au mal chli zum isatz cho und chli spielpraxsis hole, wobi bi Bayern lernt mer natürlich sicher no viel dezuä!!! wer weiss vilicht chunder ja wieder mal zrugg!!!
FCZ tscheggsches jetzt?

Benutzeravatar
Ouimet
Beiträge: 295
Registriert: 10.10.02 @ 1:33
Kontaktdaten:

Beitragvon Ouimet » 13.10.02 @ 0:12

das dänk ih nöd usert bayern will en nöd.aber ja die wänd ja jedä

Benutzeravatar
Stolzer Zürcher
Beiträge: 521
Registriert: 11.10.02 @ 1:05

Beitragvon Stolzer Zürcher » 13.10.02 @ 0:14

ja mit dem gäld wo diä händ chömeds au jede über!!!
FCZ tscheggsches jetzt?

Benutzeravatar
Ouimet
Beiträge: 295
Registriert: 10.10.02 @ 1:33
Kontaktdaten:

Beitragvon Ouimet » 13.10.02 @ 0:15

aber mir händ da sicher 20 milliöndli.das isch ja nüt für eus

Benutzeravatar
Stolzer Zürcher
Beiträge: 521
Registriert: 11.10.02 @ 1:05

Beitragvon Stolzer Zürcher » 13.10.02 @ 0:17

wer weiss vilicht chunder ja freiwillig zrugg, soviel ich weiss ghört glaubs de burki immer no euis!!!!
FCZ tscheggsches jetzt?


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: camelos, King, Kollegah, laberspace, SpeckieZH, spitzkicker, Sveerin, Vapor, yellow und 694 Gäste