Ich wott mal no gseit ha...

piiiZH

Re: Ich wott mal no gseit ha...

Beitragvon piiiZH » 16.08.19 @ 10:03

Zhyrus hat geschrieben:
MetalZH hat geschrieben:
Dieter hat geschrieben:... bin froh wenn das Eidgenössische endlich vorbei ist.
Sport ist Geschmacksache, das Pulikum jedoch - mich schauderts jedesmals wenn ich die sehe

Die denken vermutlich genau dasselbe, wenn sie unsere Kurve sehen! XD

Logisch.
"Waaaas?! Du gasch regelmässig ad FCZ-Mätsch!" "Würklich? aber sicher nöd id Südkurve, du bisch ja normal! Isch das nöd extrem gföhrlich?!"

Hör mer uf. Gester isch au wieder so en Highlight-Tag gsi: "Häsch gseh nachem Match händs wieder eifach eine verhaue und du unterstützisch die Tuble na, ich wür niemeh sonen Schiissdräck go luege..."
Ja, s ganze Stadion isch gwalttätig und mir applaudiered immer alli, wänn öpper verhaue wird... Allgemein Ussage wie "mer chan ja nöd mal meh sicher en Match go luege" etc. chotzed mi so ah. Vorallem wills ja eh nur vo Lüt chömed, wo au sust nie würded en Match go luege.
gelbeseite hat geschrieben:Mini Farb und dini, das git zäme zwei, werdeds drü, vier, foif, sächs, siebe, wo gärn möchted zäme bliebe gits en Rääääägeboogä-- lalala

Sektor D

Beitragvon Sektor D » 16.08.19 @ 10:14

piiiZH hat geschrieben:
Zhyrus hat geschrieben:
MetalZH hat geschrieben:
Dieter hat geschrieben:... bin froh wenn das Eidgenössische endlich vorbei ist.
Sport ist Geschmacksache, das Pulikum jedoch - mich schauderts jedesmals wenn ich die sehe

Die denken vermutlich genau dasselbe, wenn sie unsere Kurve sehen! XD

Logisch.
"Waaaas?! Du gasch regelmässig ad FCZ-Mätsch!" "Würklich? aber sicher nöd id Südkurve, du bisch ja normal! Isch das nöd extrem gföhrlich?!"

Hör mer uf. Gester isch au wieder so en Highlight-Tag gsi: "Häsch gseh nachem Match händs wieder eifach eine verhaue und du unterstützisch die Tuble na, ich wür niemeh sonen Schiissdräck go luege..."
Ja, s ganze Stadion isch gwalttätig und mir applaudiered immer alli, wänn öpper verhaue wird... Allgemein Ussage wie "mer chan ja nöd mal meh sicher en Match go luege" etc. chotzed mi so ah. Vorallem wills ja eh nur vo Lüt chömed, wo au sust nie würded en Match go luege.

Solche Sprüche lassen mich schon lange kalt. Respektive ich bestätige den Nonsens dann jeweils noch à la "Ja logisch isches gföhrlich. Aber ich bruch de Nervechützel halt, öb ich am Mäntig chan go schaffe oder nöd...".

Idiots.
"En huchhöse äh.. huchhöse äh.. huushöche Favorit trifft me aso au nöd jede Tag!" - by A.C. / 10.02.2019

In addition, credo quod Basilee habet destrui. (o.V.)

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 16.08.19 @ 15:06

... das halb betrunke bi... Mittagsesse im Team, dezue 20 Wii degustiere/trinke... ich ghei fasch vom Stuehl...
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

K 6 M

Beitragvon K 6 M » 20.08.19 @ 16:52

Ich hab im Büro einen längeren Weg zum Felfel-Kühlschrank als hinaus zum rauchen. :3
Nein zum neuen Stadion!

Titanium

Beitragvon Titanium » 22.08.19 @ 10:55

Ich bin als FCZ-Fan auf die Welt gekommen und werde diese Erde als FCZ-Fan verlassen. Meine Kinder werden entsprechend erzogen und meine Einstellung von Herzen weiterleben, in Ewigkeit, Amen!

Ostler

Beitragvon Ostler » 22.08.19 @ 12:23

Titanium hat geschrieben:https://www.20min.ch/ausland/news/story/Amazonas-23054301

Macht mi nume sprachlos...

Gaht mir au so..

Schwär z erträge, dass me so viel Ziit und Ufmerksamkeit investiert id Entscheidig, ob me jetzt mim Flugi oder mim Zug id Ferie söll - und dänn mit so Bilder und Tatsache konfronitert si. Wänn me dänn no en Schritt wiiter dänkt und mues zuegäh, dass mier mit üsem Need für Fleisch und vor allem Fuettermittel für Fleisch alles anderi als unschuldig sind a däm Shit.

Da gänd mier mängisch d Argumänt us und ich gseh nüm viel wo degäge spricht sich mit es paar guete Fläsche Whiskey in es Loch z verchrüche und zuezluege wies die ganzi Scheisse verblast.
Zuletzt geändert von Ostler am 23.08.19 @ 8:36, insgesamt 1-mal geändert.
Krönu hat geschrieben:Bei uns ist das Niveau im Forum deshalb so hoch, weil sich die FCZ-Fans, grob gesagt, in 2 Gruppen aufteilen:
- Akademiker/Studenten
- Solche, die eh kein Compi bedienen können

Dave

Beitragvon Dave » 23.08.19 @ 8:22

Titanium hat geschrieben:https://www.20min.ch/ausland/news/story/Amazonas-23054301

Am liebsten würde ich das einfach ignorieren, es schmerzt beim lesen.
Mein Name ist Hase, ich weiß von nichts!

Sektion "Ludo chasch vereise".

MetalZH

Beitragvon MetalZH » 23.08.19 @ 12:01

Ostler hat geschrieben:

Gaht mir au so..

Schwär z erträge, dass me so viel Ziit und Ufmerksamkeit investiert id Entscheidig, ob me jetzt mim Flugi oder mim Zug id Ferie söll - und dänn mit so Bilder und Tatsache konfronitert si. Wänn me dänn no en Schritt wiiter dänkt und mues zuegäh, dass mier mit üsem Need für Fleisch und vor allem Fuettermittel für Fleisch alles anderi als unschuldig sind a däm Shit.

Das isch ebe die falschi Überlegig, wo villi (nöd du) als Argument nehmed zum nöd müese ufd Umwelt luege. Das isch wie wännmer säge wür, es sterbed jede Tag so vill Lüt a Hunger und Epidemie in Afrika, da chunts ja nöd drufah wenni min Chef umbringe.

Waldbränd ghöred zude Natur dezue und hets scho immer geh. Wenn sie natürlich zstand chömed und mer dPflanze det widr wachse laht, wird das freigsetzte CO2 i paar Jahrzehnt widr det bunde. Wenn mer absichtlich rodet und/oder die freigwordene Flächene fürd Landwirtschaft brucht, isch das natürli obergschisse für de Planet bzw. euses Klima. Abr au denn isch de Einzelni nöd vo sinre Verantwortig gegenüber de Natur befreit.
We are Motörhead. And we play Rock'n'Roll.

headhunters

Beitragvon headhunters » 23.08.19 @ 18:08

Hopp Winti

Glarona
ADMIN

Beitragvon Glarona » 23.08.19 @ 20:09

Muaha 245.- Stutz für än 2 Tagespass am Schwingfäscht isch natürli sehr bodäständig.
Strichät dennä eifach mal all supventionä...
"Bei uns sind die Höhen halt höher und die Tiefen dafür richtig tief."
Zitat Ussersihl

Zurück zu „Smalltalk“