Ich wott mal no gseit ha...

nicht

Re: Ich wott mal no gseit ha...

Beitragvon nicht » 06.02.19 @ 13:25

Jea hat geschrieben:
nicht hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:
Der Druck nach einer hohen Schulbildung kommt meines Erachtens ausnahmslos von den Eltern, die gleich Panik schieben, wenn der Junior im Chindsgi bei der Reise um Jerusalem nie ein Stuhl erwischt

bi dä chline vo mire schwöster isch d situation jetzt so: die chlineri isch letscht jahr in chindsgi cho, mer hätt vorher abklärt, wil sie eigentlich so wiit gsi isch, aber wäg 9 täg hett sie noni dörfe gah. dänn hätt sie müesse go schnuppere und gwüssi sache mache, ob sie dänns cho so wiit isch (sozialkompetenze, usw.) dänn hätt mer sie für guet befunde. jetzt isch wieder diskussion ob sie dänn jetzt scho söll igschuelet werde. vom wüsse und so isch sie gnueg wiit, aber da sie i däm doofe langwilige chreis, wo die chind teils 3 stund (!!) müend ruhig sitze und zuelose nöd immer mitmacht (wilsere eifach zlangwilig isch) will mer sie jetzt vilicht nöd ischuele... unglaublich so öppis. die chli chan aber scho läse und zahle kännt sie au scho (macht halt alles mit dä grössere schwöster mit) und wil sie jetzt halt nöd so 0815 isch, isch das grad es problem.

Stichtag ist dieses Jahr 31.Juli, die Kinder kommen also teilweise mit knapp 4 Jahren in den Kindergarten. So ein 4 Jähriger kann aber entwicklungsmässig wie ein 3 Jähriger oder wie ein 5 Jähriger sein, in der Tendenz sind die Kinder aber weniger selbständig, weniger sozial (Ich statt wir) und weniger robust.

Stichtag isch anschinend ja au nöd immer glich... letscht jahr ischs dä 30.06.2018 gsi, ämäl i däre gmeind wo mini schwö wohnt... und nei, mer hätt sie dänn schlussäntlich in chindsgi tah, wil sie so wiit isch (au gemäss dä chindsgilehreri :) ) wil ebe, das wird genau überprüeft und ebe mit schnupperwuche usw. und au, obs chind überhaupt wött. ich finds no schwierig, so sache ame alter uszmache (ebe teils au gnaui katalög, was es chind i wellem alter scho "muen" chönne (isch aber vielfach au vo dä gsellschaft us) und wie sich da d eltere teils versuechet, ihres chind als wunderchind abeztue oder au die andere abezmache ("was? dis chind chan mit 3 noni laufe? unglaublich..." )

vielfach ischs zweite (die / dä chlineri) wiiter, wils halt viel vom grössere gschwüschterti lernt, übernimmt und au vieles zeiget bechunt. und ebe, wie du seisch, chan s einte chind wiiter sii und s andere ebe nöd, und uf das wird leider eifach au vielfach nöd oder zwenig glueget, wil ebe "nur" es datum entscheidet. (und ja ich weiss, es isch fascht nöd andersch möglich, das irgendwie einheitlich zmache, heisst aber no lang nöd, dass ichs guet finde muen :) ) es chan au schwierig sii (eigeti erfahrig), wenn mer immer die/dä ältischt/i ide klass isch... .

Aufgrund von HarmoS, der Harmonisierung von allen Deutschweizer Schulsystemen, wurde der Zielstichtag 31.7. beschlossen (Vorher herrschte da vollkommene Willkür in den Kantonen und ein Umzug gestaltete sich organisatorisch schwierig). Damit es nicht einen Riesenjahrgang gibt, wird jedes Jahr der Stichtag um einen halben Monat nach hinten gesetzt. Nur hat sich blöderweise niemand Gedanken darüber gemacht was dies für die Unterrichtsqualität bedeutet wenn man mehr Ressourcen für "Betreuung" anstatt für "Unterricht" binden muss. Ich bin auch kein Fan von starren Daten aber irgendwo muss man halt einen Cut machen (möglich wäre z.B. einen flexiblen Monat (Juli)in dem die Eltern entscheiden können ob sie das Kind schicken oder nicht, aber auch da gibt es ein Maximal-Datum).
Die Revolution sagt:
ich war
ich bin
ich werde sein

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 07.02.19 @ 21:47

habe gerade viel Zeit.. um auch in andere Foren zu gucken... muss ich einfach mal sagen, dass wir neben dem geilsten Club auch das geilste Forum haben... Danke allen Usern die dies so bereichern... wiiter so...
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

pluto

Beitragvon pluto » 08.02.19 @ 11:14

... hei han ich en Grind... :(

äähh... ich meine.. immer diese Grinder!! :)

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 08.02.19 @ 11:33

pluto hat geschrieben:... hei han ich en Grind... :(

Sagt man denn nicht mehr Ritsch-Ratsch?
Cupfinalwette mit MetalZH, Einsatz 50 CHF, FCZ - YB; Krönu: 1, MetalZH: 2

Sektor D

Beitragvon Sektor D » 08.02.19 @ 11:38

Krönu hat geschrieben:

Musstest du auch googeln? :D

Als (gedachter) alteingesessener Kiffer schäme ich mich ja fast, dass ich "Grinder" nicht kannte. Das ist und war immer das Ritsch oder "d'Müli" :)
"En huchhöse äh.. huchhöse äh.. huushöche Favorit trifft me aso au nöd jede Tag!" - by A.C. / 10.02.2019

In addition, credo quod Basilee habet destrui. (o.V.)

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 08.02.19 @ 11:41

Sektor D hat geschrieben:
Krönu hat geschrieben:

Als (gedachter) alteingesessener Kiffer schäme ich mich ja fast, dass ich "Grinder" nicht kannte. Das ist und war immer das Ritsch oder "d'Müli" :)

Genau Ritsch :)

Nein ich kannte den Ausruck, die Deutschen/amis/uk-cunts sagen dem so. Die Deutschen sagen übrigens den "Rips" Rollerpapes :)
Cupfinalwette mit MetalZH, Einsatz 50 CHF, FCZ - YB; Krönu: 1, MetalZH: 2

headhunters

Beitragvon headhunters » 08.02.19 @ 11:48

Und ich dachte, ihr meint das:

https://www.grindr.com

Shorunmu

Beitragvon Shorunmu » 08.02.19 @ 11:59

Sektor D hat geschrieben:
Krönu hat geschrieben:

Müli oder Mischer
Deco (auf die Frage "Wenn Sie kein Fußballprofi wären - was wären Sie dann?"): Irgendwas mit Fußball. Vielleicht Zuschauer.

JohnyJLucky

Beitragvon JohnyJLucky » 08.02.19 @ 12:04

ja aber nai... ihr solltet besser weit über die landesgrenze mal eins rauchen dann lernt man solche altäglichen dinge. ;)
aber ja, hier "zuhause" isches d'mülli.
Maloney hat geschrieben:Ich bitte dich. Wir sind keine Politiker. Wir sind Fussball-Fans. Wir sagen nicht "Mit Verlaub, aber das halten wir nicht für angemessen.", sondern "Figg di!"

Zhyrus

Beitragvon Zhyrus » 08.02.19 @ 12:27

JohnyJLucky hat geschrieben:ja aber nai... ihr solltet besser weit über die landesgrenze mal eins rauchen dann lernt man solche altäglichen dinge. ;)
aber ja, hier "zuhause" isches d'mülli.

Ich rauche nöd mit schwarze Schaf ;)
Krönu hat geschrieben: [Die] Beiträge von mir dienen definitiv nicht der Sachlichkeit und sind schon gar nicht geistreich, feinsinnig oder vernünftig!

Zurück zu „Smalltalk“