Ich wott mal no gseit ha...

Dave

Re: Ich wott mal no gseit ha...

Beitragvon Dave » 06.01.17 @ 10:32

Also de Wisheitszah useneh lah chänt mer scho fascht als Schwöschtere-Igriff bezeichne.
You only scored four, you only scored four, how shit must you be? you only scored four.

ted mosby

Beitragvon ted mosby » 06.01.17 @ 13:04

Dave hat geschrieben:Also de Wisheitszah useneh lah chänt mer scho fascht als Schwöschtere-Igriff bezeichne.

muhahaha. ganz geil. alles guet gange demfall? :)
tehmoc hat geschrieben: Leute mit Allianznamen können mich kreuzweise.
...
Anstand bedeutet für mich auch, dass man Leute nicht mit seinem Kacknamen nervt.

Dave

Beitragvon Dave » 06.01.17 @ 14:58

ted mosby hat geschrieben:
Dave hat geschrieben:Also de Wisheitszah useneh lah chänt mer scho fascht als Schwöschtere-Igriff bezeichne.

muhahaha. ganz geil. alles guet gange demfall? :)

De Igriff hani jetzt nöd schlimmer als es löchli flicke gfunde, s Grüsch vom Borer isch eifach chli hässlich.
Es guet chli weh und d Bagge isch chli gschwule, aber mit Schmerztablette keis Problem.
Guet muess säge, die Zahnarztpraxis isch hoch modern und hät extra en Spezialischt für so zügs,
muess säge top.
You only scored four, you only scored four, how shit must you be? you only scored four.

ouagi
Tell-Starlet

Beitragvon ouagi » 09.01.17 @ 8:07

am samstig s'erscht mal sit sägemer öpe gfühlte 5 jahr wieder inen klub in züri. womer ahgstande sind häts so heftig gschneit dasmer usgseh händ wie schneemanne womer dinn gsi sind. de klub isch gstosse volle, de erscht womi gseht meint so "heieiei du, schön wiss bisch!". hani gfunde ja seg doch superschön dases endlich mal schneit. häter so gmeint "de einzig ort wo en huufe Schnee sinn macht isch i de nase, weisch." meiiiiiine fresse, wo bini dänn daaaa glandet, isch ja na genau glich wie frühener", hani so für mich gseit. aber isch na cheibe glatt gsi.

Stogerman.

Beitragvon Stogerman. » 09.01.17 @ 8:12

Bin jetzt weder ihgrückt.
Liebi User: schriibed! Würd gärn underhalte werde :-)

devante
ADMIN

Beitragvon devante » 09.01.17 @ 9:44

ouagi hat geschrieben:am samstig s'erscht mal sit sägemer öpe gfühlte 5 jahr wieder inen klub in züri. womer ahgstande sind häts so heftig gschneit dasmer usgseh händ wie schneemanne womer dinn gsi sind. de klub isch gstosse volle, de erscht womi gseht meint so "heieiei du, schön wiss bisch!". hani gfunde ja seg doch superschön dases endlich mal schneit. häter so gmeint "de einzig ort wo en huufe Schnee sinn macht isch i de nase, weisch." meiiiiiine fresse, wo bini dänn daaaa glandet, isch ja na genau glich wie frühener", hani so für mich gseit. aber isch na cheibe glatt gsi.

i wellere hundsverlochete bisch denn glandet üge?
BORGHETTI

ouagi
Tell-Starlet

Beitragvon ouagi » 09.01.17 @ 10:16

devante hat geschrieben:
ouagi hat geschrieben:am samstig s'erscht mal sit sägemer öpe gfühlte 5 jahr wieder inen klub in züri. womer ahgstande sind häts so heftig gschneit dasmer usgseh händ wie schneemanne womer dinn gsi sind. de klub isch gstosse volle, de erscht womi gseht meint so "heieiei du, schön wiss bisch!". hani gfunde ja seg doch superschön dases endlich mal schneit. häter so gmeint "de einzig ort wo en huufe Schnee sinn macht isch i de nase, weisch." meiiiiiine fresse, wo bini dänn daaaa glandet, isch ja na genau glich wie frühener", hani so für mich gseit. aber isch na cheibe glatt gsi.

pn ;)

Dave

Beitragvon Dave » 09.01.17 @ 10:18

ouagi hat geschrieben:
devante hat geschrieben:

pn ;)

Git imphall au no en Beichtfred...

JohnyJLucky

Beitragvon JohnyJLucky » 10.01.17 @ 8:00

seit ich regelmässig öv fahre verstehe ich euch pendler. vorallem seit gestern. läck mer am arsch!
dafür habe ich ne mega heisse tramfahrerin gesehen. trotzdem kein trost für die assis und dumpfbacken in der s-bahn!
Maloney hat geschrieben:Ich bitte dich. Wir sind keine Politiker. Wir sind Fussball-Fans. Wir sagen nicht "Mit Verlaub, aber das halten wir nicht für angemessen.", sondern "Figg di!"

sitem achzgi
Fanligatschutter-Apöbler vor de Beiz

Ich wott mal no gseit ha...

Beitragvon sitem achzgi » 10.01.17 @ 10:30

En B.... Schal für über 500 Stutz ufm Ricardo - und nonig mal fertig. Schliifts?

ted mosby

Beitragvon ted mosby » 10.01.17 @ 11:10

d Lüüt vo de FIFA sind doch Schweine!
tehmoc hat geschrieben: Leute mit Allianznamen können mich kreuzweise.
...
Anstand bedeutet für mich auch, dass man Leute nicht mit seinem Kacknamen nervt.

tehmoc

Beitragvon tehmoc » 10.01.17 @ 12:07

Hurra, eine WM-Endrunde mit 48 Teams.

Die alten Männer und die Geldgeier ficken den Fussball echt bis zum Ende gnadenlos durch.

Langsam kann man sich genauso gut eine mexikanische Telenovela anschauen. Ist dasselbe Kasperltheater, das als heile Welt verkauft wird.

Dave

Beitragvon Dave » 10.01.17 @ 12:14

FIFA, da wird sogar die Mafia neidisch!

Glarona
ADMIN

Beitragvon Glarona » 10.01.17 @ 15:29

tehmoc hat geschrieben:Hurra, eine WM-Endrunde mit 48 Teams.

Die alten Männer und die Geldgeier ficken den Fussball echt bis zum Ende gnadenlos durch.

Langsam kann man sich genauso gut eine mexikanische Telenovela anschauen. Ist dasselbe Kasperltheater, das als heile Welt verkauft wird.

Wenigstens gibt es bei mexiknsichen Telenovela immer was hübsches Weibliches zum anschauen.
« Ich kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass der FCZ auch am Schluss noch Letzter ist. »

Ancillo Canepa

Mogli

Beitragvon Mogli » 10.01.17 @ 15:45

Glarona hat geschrieben:
tehmoc hat geschrieben:Hurra, eine WM-Endrunde mit 48 Teams.

Wenigstens gibt es bei mexiknsichen Telenovela immer was hübsches Weibliches zum anschauen.

Bild

correcto...!!! zum Bsp. Rubi :)
veritas / aequitas

Zurück zu „Smalltalk“