Was liebe ich im Alltag-Thread

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Re: Was liebe ich im Alltag-Thread

Beitragvon Krönu » 18.07.19 @ 16:03

De Frank isch i de Verfolgergruppe! (er wirds aber eh wieder verkacke ;))
Gemäss einer Studie der Fairleigh Dickinson Uni (2011) sind Fox News Zuschauer nicht nur schlechter informiert als die Zuschauer anderer News Sender, sondern sind im Schnitt sogar etwas schlechter informiert als Menschen, die gar keine Nachrichten sehen.

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 18.07.19 @ 16:35

Blerim_Dzemaili hat geschrieben:
chnobli hat geschrieben:Tour de France Bergetappe

No besser isch mit Bergankunft.

jep das chuunt ja zum glück au na die wuche :-)
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 18.07.19 @ 16:42

Krönu hat geschrieben:De Frank isch i de Verfolgergruppe! (er wirds aber eh wieder verkacke ;))

scho passiert.. schade.
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

Blerim_Dzemaili

Beitragvon Blerim_Dzemaili » 18.07.19 @ 16:44

chnobli hat geschrieben:
Blerim_Dzemaili hat geschrieben:
chnobli hat geschrieben:Tour de France Bergetappe

No besser isch mit Bergankunft.

jep das chuunt ja zum glück au na die wuche :-)

Genau :) bisch speziell für ein Fahrer oder luägsch eifach allgemein wills interessant isch?
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 18.07.19 @ 16:48

Blerim_Dzemaili hat geschrieben:Genau :) bisch speziell für ein Fahrer oder luägsch eifach allgemein wills interessant isch?

eigetli gege sky / ineos i de letschte jahr.. finde de yates super und au de alaphilippe

de alaphilippe vor allem wil er vor paar jahre immer so chopflos gfahre isch.. hauptsach agriffe au wenns nüt bringt. aber sin leistigssprung uf die saison ane findi bitz komisch. aso au das er das niveau etz so lang scho hebt. aber hoffe natürli er isch suuber...

susch freui mi wenn öpis lauft.. egal ob usrisser oder favorite

selber?

Blerim_Dzemaili

Beitragvon Blerim_Dzemaili » 18.07.19 @ 16:56

chnobli hat geschrieben:
Blerim_Dzemaili hat geschrieben:Genau :) bisch speziell für ein Fahrer oder luägsch eifach allgemein wills interessant isch?

eigetli gege sky / ineos i de letschte jahr.. finde de yates super und au de alaphilippe

de alaphilippe vor allem wil er vor paar jahre immer so chopflos gfahre isch.. hauptsach agriffe au wenns nüt bringt. aber sin leistigssprung uf die saison ane findi bitz komisch. aso au das er das niveau etz so lang scho hebt. aber hoffe natürli er isch suuber...

susch freui mi wenn öpis lauft.. egal ob usrisser oder favorite

selber?

Yates-Brüäderä aber verkackets oft au wenns druf ah chund. Hüt ned :) und Quintana find ich geil isch aber scho es Ziitli nüm ganz uf dä Höchi. Viellicht überrascht er das Jahr glich no? :) Alaphilippe erinneret mich anän andere Franzos vor paar Jahr Name chund mer gad ned in Sinn aber isch au oft sehr kopflos gfahre hät aber no einiges igfahre für sini chopflosigkeit. Das dFahrer suuber sind hofft mer doch immer wie überall im Sport.
GÖTTER:IKE,FISCHER,PESCU,TIHINEN,RiRo,GYGI,DZEMAILI,DJURIC,CESAR,NONDA,BARTLETT,CHASSOT,KEITA,PHÖNSI, RAFFA,MEHMEDI,CHERMITI,GAVRA,DRMIC,MS27,CEDI,NEF

Kiyomasu

Beitragvon Kiyomasu » 18.07.19 @ 16:57

Isch Velorenne luege nöd e chli BK?

Git doch nüt langwiligers, vor allem isch sit em Cancellara nüt gschiids us de Schwiiz debi, wo mer chönt unterstüze...
"Schönheitspreise brauchen wir nicht, die gibts nur bei Germany's next Topmodel" - René van Eck

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 18.07.19 @ 17:11

Kiyomasu hat geschrieben:Isch Velorenne luege nöd e chli BK?

Git doch nüt langwiligers, vor allem isch sit em Cancellara nüt gschiids us de Schwiiz debi, wo mer chönt unterstüze...

Eher Hippiekacke, findi

"git doch nüt langwiligers". Das hani als Bueb vo Sex au denkt. Wänn di aber chli demit befassisch, isches no easy ;)
Gemäss einer Studie der Fairleigh Dickinson Uni (2011) sind Fox News Zuschauer nicht nur schlechter informiert als die Zuschauer anderer News Sender, sondern sind im Schnitt sogar etwas schlechter informiert als Menschen, die gar keine Nachrichten sehen.

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 18.07.19 @ 17:14

Blerim_Dzemaili hat geschrieben:Alaphilippe erinneret mich anän andere Franzos vor paar Jahr Name chund mer gad ned in Sinn aber isch au oft sehr kopflos gfahre hät aber no einiges igfahre für sini chopflosigkeit.

Meinsch de Thomas Voeckler? Legände de Typ :)

nächsti Jahr chöntemer suscht mal es Tour de France Fantasy Game mache! (guet, mer chöntets au jetzt no)

Blerim_Dzemaili

Beitragvon Blerim_Dzemaili » 18.07.19 @ 17:57

Krönu hat geschrieben:
Blerim_Dzemaili hat geschrieben:Alaphilippe erinneret mich anän andere Franzos vor paar Jahr Name chund mer gad ned in Sinn aber isch au oft sehr kopflos gfahre hät aber no einiges igfahre für sini chopflosigkeit.

Meinsch de Thomas Voeckler? Legände de Typ :)

nächsti Jahr chöntemer suscht mal es Tour de France Fantasy Game mache! (guet, mer chöntets au jetzt no)

Genau dä Voeckler... :) danke. Gelbe Trikot am 14. Juli isch amigs es grosses Ziel gsi vo ihm.

Zurück zu „Smalltalk“