Was hasse ich im Alltag-Thread

Mr Mike
ADMIN
Re: Was hasse ich im Alltag-Thread

Beitragvon Mr Mike » 12.09.19 @ 18:10

mir gnüüsed ez mal oisi bier.. :p adios bis morn ;)
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 12.09.19 @ 18:12

Mr Mike hat geschrieben:mir gnüüsed ez mal oisi bier.. :p adios bis morn ;)

Wär luut Plan jetzt bi mir au so, aber natürlich hocki glich no im Büro vor em PC... Schöne Abig eu allne und danke für d'Unterhaltig ;)
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

Jea

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 18:29

Richtig proscht zäme

Los Tioz hat geschrieben:

Wär luut Plan jetzt bi mir au so, aber natürlich hocki glich no im Büro vor em PC... Schöne Abig eu allne und danke für d'Unterhaltig ;)

Nüm z lang hoffi
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 12.09.19 @ 18:29

tioz, morn isch au no en tag, ab ad sunne und bierle.. hopp
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

Jea

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 18:29

Yekini_RIP hat geschrieben:aber fassid mier mal zsämme...de Mike isch glaubs frisch trennt!?...dJea bimene Österricher i feste Händ!...und bi mier isch grad chli kompliziert wie mer so schön seid...was meint de Tioz zu all dem und het er das au mitberücksichtigt bin sine Recherche?...;-)

Wer weiss
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 12.09.19 @ 18:32

Jea hat geschrieben:
Yekini_RIP hat geschrieben:aber fassid mier mal zsämme...de Mike isch glaubs frisch trennt!?...dJea bimene Österricher i feste Händ!...und bi mier isch grad chli kompliziert wie mer so schön seid...was meint de Tioz zu all dem und het er das au mitberücksichtigt bin sine Recherche?...;-)

Wer weiss

jä scho ;) lueg mi nöd so ah :p

btw bini sitt 2,5 jahr single.. mich alte sack wänd schinbar nur no schnapsdrosslene. XD

Jea

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 18:38

Mr Mike hat geschrieben:btw bini sitt 2,5 jahr single.. mich alte sack wänd schinbar nur no schnapsdrosslene. XD

Soso, denn würdi mir aber mal gedanke mache :p

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 12.09.19 @ 19:25

Hocke mit em Bier und em Güff uf em Balkon, so isch d'Welt doch wider vill schöner, aber danke eu für die moralisch Unterstützig (und für de Spass woni trotz Ärger und Stress da im Forum gha han)!

Gnüsseds und bis morn ;)
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

s'Efeu

Beitragvon s'Efeu » 12.09.19 @ 21:13

Whoa, bin ich hässig! Jetzt bini s'zweit Mal i 5 Täg korräkt fahrend mit Liecht usw. uf em Velostreife vo Vollidiote fascht abgschosse worde.
Letscht Samschtig bini uf Schliere usegradlet, uf dä Badenerstrass öppe Höchi Micafil häts 3 Aargauer hinderenand gha, wo nach dä Ample jewiils voll ufs Gas müend drucke nur zum bi dä nächscht Ample wieder müesse abbrämse, dä 3. im Cabriolet schwänkt eifach uf dä Veloweg us vor mir, ha voll uf Klötz müesse. Bi dä Ample rüefem halt is Cabrio ine, dass das huere gföhrlich isch und er bitte (ja, mit dem Wort) luege söll . Er winkt ab und und findt, "nimms mal easy".
Vorher chumi vom Schiffbau her, büüg in Velostreife i uf dä Hardstrass i, umd Kurve vor em Jumbo gfahre, hinder mir en BMW SUV, au id Kurve, überholt mi und vor em Aya, schniidt er mi voll. (Nei, es isch keis Auto det useme Parkplatz use, wo sones Manöver erchläre chönnti). Lached die Vollspastis us dä offne Fänschter au no use. Prompt isch d'Ample uf rot gange vorne bi dä 8er-Station Escher-Wyss. Ha dänn huere usgrüeft, bi au einiges hässiger scho als bim erschte Vorfall und rüef halt is Auto ine, dass Arschlöcher sind, wo mis fucking Läbe ufs Spiel setzed und das händs au wieder sauluschtig gfunde. GAHTS NO?!

1896_

Beitragvon 1896_ » 12.09.19 @ 22:26

Los Tioz hat geschrieben:Hocke mit em Bier und em Güff uf em Balkon, so isch d'Welt doch wider vill schöner, aber danke eu für die moralisch Unterstützig (und für de Spass woni trotz Ärger und Stress da im Forum gha han)!

Gnüsseds und bis morn ;)

also ich han hüt - usnahmswiis - so mächtig viel um d‘ohre gha, dasi chum zum mitläse cho bin.. aber dasch mol es guet-nacht-gschichtli gsii, woni mir jetzt ha chönne gäh! :D herzliche dank ah jea, mr mike, los tioz, yekini, etc. - ganz grosses kino! drum liebi da huere forum! :D

ps: scheiss verdammt eländs abstimmigsmaterial!
Libanese Blonde hat geschrieben:min coiffeur isch übrigens dä einzig typ uf däm planet woni s'oke gib wänners mir am schluss no schnäll vo hine zeigt.

Zurück zu „Smalltalk“