Was hasse ich im Alltag-Thread

Jea

Re: Was hasse ich im Alltag-Thread

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 16:30

die quelle würd mi dänn au no interessiere :p
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 12.09.19 @ 16:36

Los Tioz hat geschrieben:BREAKING NEWS:

Krise beim Forum-Traumpaar? Ist die Wunderkerze der Liebe bereits erloschen? Wie Insider berichten, soll es bereits kurz nach der Bekanntgabe der Romanze zwischen Jea und Mike Spannungen geben! Schon kurz nach dem Erscheinen der Homestory wird bekannt, dass sich die beiden Turteltäubchen alles andere als einig sind. Laut dem Traumpaar nahestehenden Quellen sorgt die Frage nach der Familienplanung für gewaltigen Zündstoff. Die Situation ist dermassen prekär, dass sowohl Jea als auch Mike erste Giftpfeile in der Öffentlichkeit aufeinander schiessen - ausgerechnet im FCZ-Forum, dem Ort, an dem der Funke der Liebes-Wunderkerze übergesprungen ist. Ist das schon das Ende des Traumpaares? Folgt nun eine gewaltige Schlammschlacht? Und welche Rolle spielt der ominöse Yekini, der schon früher in Verbindung mit Jea gebracht wurde? Wie schlimm ist das Alkoholproblem der beiden, war es tatsächlich nur der Schnaps, der die beiden zusammengehalten hat? Wir bleiben für Sie dran, lesen Sie das ausführliche Protokoll sowie eine Einschätzung des Beziehungsexperten L.Ostioz in der morgigen Ausgabe der Glückspost!

Sorry, ich weiss au nöd wo das herchunnt und was hüt mit mir los isch...

hahaha... eifach zvill... made my day XD

edith meint: alles no im grüene bereich... missverständis verrummmt mer ;) und denn isch alles wieder guet... kei schlammschlacht plant
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 12.09.19 @ 16:39

Jea hat geschrieben:muahaha... so geil! sorry, du bisch super amüsant! danke für d unterhaltig :D

Haha freut mi! Ebe, kei Ahnig wo all de Bullshit hüt her chunnt, ich bin irgendwie völlig dure, ha miserabel pennt letscht Nacht, mis Hirn fühlt sich a wie Pudding (und produziert au glichvill sinnvolle Inhalt wie Pudding), und bim schaffe händ mi all dermasse akackt dasi jetzt nur no i mim ruhige Ecke sitze und nur no im Forum und suscht chli im Netz umetrümmere, und vo de Firma getraut sich hüt glaub niemer meh mich azspreche. Aber eimal meh, s'Forum isch mini Rettig und mini Unterhaltig (oder ich bin d'Unterhaltig vom Forum ;)...)
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

Sektor D

Beitragvon Sektor D » 12.09.19 @ 16:47

Mr Mike hat geschrieben:
Los Tioz hat geschrieben:BREAKING NEWS:

Krise beim Forum-Traumpaar? Ist die Wunderkerze der Liebe bereits erloschen? Wie Insider berichten, soll es bereits kurz nach der Bekanntgabe der Romanze zwischen Jea und Mike Spannungen geben! Schon kurz nach dem Erscheinen der Homestory wird bekannt, dass sich die beiden Turteltäubchen alles andere als einig sind. Laut dem Traumpaar nahestehenden Quellen sorgt die Frage nach der Familienplanung für gewaltigen Zündstoff. Die Situation ist dermassen prekär, dass sowohl Jea als auch Mike erste Giftpfeile in der Öffentlichkeit aufeinander schiessen - ausgerechnet im FCZ-Forum, dem Ort, an dem der Funke der Liebes-Wunderkerze übergesprungen ist. Ist das schon das Ende des Traumpaares? Folgt nun eine gewaltige Schlammschlacht? Und welche Rolle spielt der ominöse Yekini, der schon früher in Verbindung mit Jea gebracht wurde? Wie schlimm ist das Alkoholproblem der beiden, war es tatsächlich nur der Schnaps, der die beiden zusammengehalten hat? Wir bleiben für Sie dran, lesen Sie das ausführliche Protokoll sowie eine Einschätzung des Beziehungsexperten L.Ostioz in der morgigen Ausgabe der Glückspost!

Sorry, ich weiss au nöd wo das herchunnt und was hüt mit mir los isch...

hahaha... eifach zvill... made my day XD

edith meint: alles no im grüene bereich... missverständis verrummmt mer ;) und denn isch alles wieder guet... kei schlammschlacht plant

Offebar wird da ine no ganz anders verrummt :D
"En huchhöse äh.. huchhöse äh.. huushöche Favorit trifft me aso au nöd jede Tag!" - by A.C. / 10.02.2019

In addition, credo quod Basilee habet destrui. (o.V.)

Jea

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 17:01

Los Tioz hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:muahaha... so geil! sorry, du bisch super amüsant! danke für d unterhaltig :D

Haha freut mi! Ebe, kei Ahnig wo all de Bullshit hüt her chunnt, ich bin irgendwie völlig dure, ha miserabel pennt letscht Nacht, mis Hirn fühlt sich a wie Pudding (und produziert au glichvill sinnvolle Inhalt wie Pudding), und bim schaffe händ mi all dermasse akackt dasi jetzt nur no i mim ruhige Ecke sitze und nur no im Forum und suscht chli im Netz umetrümmere, und vo de Firma getraut sich hüt glaub niemer meh mich azspreche. Aber eimal meh, s'Forum isch mini Rettig und mini Unterhaltig (oder ich bin d'Unterhaltig vom Forum ;)...)

das isch doch super... also sozäge gägesiitigi unterhaltig :)

und überhaupt, warum kei schlammschlacht? hani scho immer mal welle mache (zum nochli ööl is füür z rüehre...)
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 12.09.19 @ 17:07

ja okay, denn halt.. zuersch d schlammschlacht.. und denn s verrumme :p
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

Jea

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 17:08

uf die schlagziile bini jetzt gspanne, wo dänn vermuetli de Los Tioz wieder usehaut :D

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 12.09.19 @ 17:23

Jea hat geschrieben:die quelle würd mi dänn au no interessiere :p

Sorry, Quelleschutz isch höchschti Priorität, e jahrelangi und müehsam planti und umgsetzti Undercover-Mission würd uf em Spiel stah.

Mr Mike hat geschrieben:und denn isch alles wieder guet... kei schlammschlacht plant

Plant villicht nöd, aber da isch gewaltig öppis am brodle..

Jea hat geschrieben:und überhaupt, warum kei schlammschlacht? hani scho immer mal welle mache (zum nochli ööl is füür z rüehre...)

Voila, die nöchscht Unstimmigkeit.. Da chunnt no öppis ufs Forum zue, ich sägs eu. Aber wenn öpper vo eu exklusivi Informatione wott lifere, ich chan immer no stüüre wer im guete Liecht wird dastah und wer nöd. (Die Taktik kännt mer au als "Blick-Journalismus", wobi s'Wort Journalismus chli fehl am Platz isch. Churzform: Wer mir e gueti Story lifered, de cha so einiges rette..)
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

Yekini_RIP

Beitragvon Yekini_RIP » 12.09.19 @ 17:44

aber fassid mier mal zsämme...de Mike isch glaubs frisch trennt!?...dJea bimene Österricher i feste Händ!...und bi mier isch grad chli kompliziert wie mer so schön seid...was meint de Tioz zu all dem und het er das au mitberücksichtigt bin sine Recherche?...;-)
Ich bin Yekini...angemeldet eigentlich 2002...dann gehackt worden ca. 2014...jetzt wieder auferstanden als Yekini_RIP

Metti, RoMario, Duo Infernale, Züri Fans uf ewig...

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 12.09.19 @ 18:07

Yekini_RIP hat geschrieben:aber fassid mier mal zsämme...de Mike isch glaubs frisch trennt!?...dJea bimene Österricher i feste Händ!...und bi mier isch grad chli kompliziert wie mer so schön seid...was meint de Tioz zu all dem und het er das au mitberücksichtigt bin sine Recherche?...;-)

Phaa, du häsch kei Ahnig was da alles ablauft.. Ich wird jetzt aber sicher nüt dezue säge, das würd ja die ganz Story vo morn versaue.. Da chunnt öppis uf eu zue, ich sägs eu!

Wenn morn wider so en Tag isch wie hüt im Gschäft chas guet si dass min geischtige Dünnschiss morn wird wiitergah und ich morn die gross Story wird wiiterziehe. Und falls nöd isch es guet möglich dasi paar Chläpper verteilt han im Gschäft und darum muess uf Jobsuechi gah ;)

Zurück zu „Smalltalk“