Serien

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Re: Serien

Beitragvon Krönu » 24.05.19 @ 10:41

JohnyJLucky hat geschrieben:
Krönu hat geschrieben:Ufhöre! han die letscht Folg nonig gseh (Muesch die Spoiler-Verdeckig scho richtig mache, Johny :) )

hu? was? aber... han doch... oder zeigts bi dir was anders ah? Oder meinsch de text mit de Achterbahn? gaht das scho als Spoiler durre... sorry!!
aber under dem text chunt bi mir de "Spoiler" button mit text wo verdeckt isch...

isch das browser abhängig?

Ich has gar nöd/nonig würkli gläse ;)

wänni une uf de Button drucke chunt nüt bi mier (bi de anderne aber scho)
Gemäss einer Studie der Fairleigh Dickinson Uni (2011) sind Fox News Zuschauer nicht nur schlechter informiert als die Zuschauer anderer News Sender, sondern sind im Schnitt sogar etwas schlechter informiert als Menschen, die gar keine Nachrichten sehen.

JohnyJLucky

Beitragvon JohnyJLucky » 24.05.19 @ 10:51

Krönu hat geschrieben:
JohnyJLucky hat geschrieben:
Krönu hat geschrieben:Ufhöre! han die letscht Folg nonig gseh (Muesch die Spoiler-Verdeckig scho richtig mache, Johny :) )

hu? was? aber... han doch... oder zeigts bi dir was anders ah? Oder meinsch de text mit de Achterbahn? gaht das scho als Spoiler durre... sorry!!
aber under dem text chunt bi mir de "Spoiler" button mit text wo verdeckt isch...

isch das browser abhängig?

Ich has gar nöd/nonig würkli gläse ;)

wänni une uf de Button drucke chunt nüt bi mier (bi de anderne aber scho)

ha ez gmerkt das bi mir au nüüt chunt und drum hanis komplett entfernt...
Maloney hat geschrieben:Ich bitte dich. Wir sind keine Politiker. Wir sind Fussball-Fans. Wir sagen nicht "Mit Verlaub, aber das halten wir nicht für angemessen.", sondern "Figg di!"

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 24.05.19 @ 11:10

Spoiler!
TEST TEST TEST
Gemäss einer Studie der Fairleigh Dickinson Uni (2011) sind Fox News Zuschauer nicht nur schlechter informiert als die Zuschauer anderer News Sender, sondern sind im Schnitt sogar etwas schlechter informiert als Menschen, die gar keine Nachrichten sehen.

devante
ADMIN

Beitragvon devante » 04.06.19 @ 9:35

Kürzlich in Berlin auf jedem 3. plakat werbung für die Serie "Hot to sell drugs online - (fast)" gesehen und mal die erste folge geschaut. Danach innerhalb 2 tage die ganze 1. Staffel geschaut. Ziemlich geil finde ich, lustig, erfrischend anders und geil gemacht. Freue mich jetzt schon auf die 2. Staffel!!!

https://g.co/kgs/VLXf2W
BORGHETTI

Anulu

Beitragvon Anulu » 04.06.19 @ 16:17

devante hat geschrieben:Kürzlich in Berlin auf jedem 3. plakat werbung für die Serie "Hot to sell drugs online - (fast)" gesehen und mal die erste folge geschaut. Danach innerhalb 2 tage die ganze 1. Staffel geschaut. Ziemlich geil finde ich, lustig, erfrischend anders und geil gemacht. Freue mich jetzt schon auf die 2. Staffel!!!

https://g.co/kgs/VLXf2W

alles am sonntag reingezogen :D
Hast du Feuerschweif am Heck, spült das Wasser alles weg.

-Alte sizilianische Bauernweisheit!

lapen

Beitragvon lapen » 13.06.19 @ 10:33

hat jemand (amazon) prime video und kann mir sagen weshalb ich da mr. robot weder auf deutsch noch mit deutschem untertitel schauen kann?
GANZ ZÜRI ISCH OIS!

https://soundcloud.com/lucienforever/rec0730-143005 © by phil rip

crosshair

Beitragvon crosshair » 13.06.19 @ 11:33

Chernobyl! Umbedingt luege, für alli die wo chli "Gschichts-Freaks" sind. Mich hät das Thema voll gnaa. Schauspillerisch au ganz grosses Kino mitm Stellan Skarsgård und em Jared Harris!
So ez mümmer a d'Arbet Uli, hä! - *klopf* ¡vamos!

devante
ADMIN

Beitragvon devante » 13.06.19 @ 12:03

crosshair hat geschrieben:Chernobyl! Umbedingt luege, für alli die wo chli "Gschichts-Freaks" sind. Mich hät das Thema voll gnaa. Schauspillerisch au ganz grosses Kino mitm Stellan Skarsgård und em Jared Harris!

+1, hani letscht weekend i eimal dure gluegt, chli grüslig zwüsched dure aber unglaublich guet gmacht! Härti gschicht...
BORGHETTI

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 13.06.19 @ 13:31

devante hat geschrieben:
crosshair hat geschrieben:Chernobyl! Umbedingt luege, für alli die wo chli "Gschichts-Freaks" sind. Mich hät das Thema voll gnaa. Schauspillerisch au ganz grosses Kino mitm Stellan Skarsgård und em Jared Harris!

+1, hani letscht weekend i eimal dure gluegt, chli grüslig zwüsched dure aber unglaublich guet gmacht! Härti gschicht...

Chani au empfehle!

Apropos Gschicht, wer chli Bock uf Mittelalter hät: Last Kingdom (Netflix)

crosshair

Beitragvon crosshair » 13.06.19 @ 13:37

devante hat geschrieben:

Ich finde d'Serie ebe sehr sturb, will mer sich das alles (Strahlig etc.) sehr schlecht chan vorstelle. De "Feind" isch i dem Fall ja unsichtbar. Stell der mal vor du hettisch dette müesse uf das Dach useseckle... Hoffe die Reserviste sind sich dem damals ned so bewusst gsii.

PS: You didn't see any Transfers this week, because they're not there!
So ez mümmer a d'Arbet Uli, hä! - *klopf* ¡vamos!

Zurück zu „Smalltalk“