Fragethread

Will

Re: Fragethread

Beitragvon Will » 04.09.19 @ 20:48

Charlie Brown hat geschrieben:chan öper än Coiffeure i dä City (so irgendwiä zwüsched HB und Triemli, K1-4) empfehle? Kein Türkecoiffeur ohni Vorameldig, sondern än richtige Salon. Min erste Salon in ZH isch zwar huere guet, aber finden äs bitzeli tüür und diä neu Coiffeuse vo mir isch äs riise bütschgi. für chli useschniide langets mit dä Maschine, aber meh trau ich däre nöd zue.

Irgendwelchi Tipps?

Gehe seit ca. 15 Jahren zu Saleh an der Josepfstrasse in der Langstrasse.
Hat aber diverse Filialen und nur zu empfehlen
http://coiffeur-saleh.ch/
25.-
Egal wo, egal wänn,mir STÖND immer für dich da!!!!! FCZ

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 05.09.19 @ 10:21

Kennt öper es Gschäft womer guet und günstig chan Iphone-Glas wechsle? Biite nöd Handydoktor ade bahnhofstrass... gangi nie meh...
THX
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 05.09.19 @ 10:40

Mr Mike hat geschrieben:Kennt öper es Gschäft womer guet und günstig chan Iphone-Glas wechsle? Biite nöd Handydoktor ade bahnhofstrass... gangi nie meh...
THX

Es lohnt sich, rasch uf Dietike zfahre. Die reparierts der i 30 min, chasch währenddesse susch chli go pöschtele.
Ischen sauguete Lade:
http://www.novateldietikon.ch/
Gemäss einer Studie der Fairleigh Dickinson Uni (2011) sind Fox News Zuschauer nicht nur schlechter informiert als die Zuschauer anderer News Sender, sondern sind im Schnitt sogar etwas schlechter informiert als Menschen, die gar keine Nachrichten sehen.

Jea

Beitragvon Jea » 05.09.19 @ 10:49

ok, mir händ jetzt da im gschäft grad e grundsatz-Diskussion:

muen ich ame Polizischt, wo mich zbsp. binere Kontrolle (Auto, oder au z fuess) ahhaltet, und frögt, woher ich chume oder wohi ich gange, die uskunft gäh? also es gaht nöd drum, ob ichs mach oder nöd, sondern ob ich verpflichtet bin und muen :)

s gliche bi dä sbb knuschtis, wo amigs fröget, wobi bi dä sbb bini mir zimlich sicher, dasses nöd säge muesch
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 05.09.19 @ 11:06

Jea hat geschrieben:ok, mir händ jetzt da im gschäft grad e grundsatz-Diskussion:

muen ich ame Polizischt, wo mich zbsp. binere Kontrolle (Auto, oder au z fuess) ahhaltet, und frögt, woher ich chume oder wohi ich gange, die uskunft gäh? also es gaht nöd drum, ob ichs mach oder nöd, sondern ob ich verpflichtet bin und muen :)

Du muesch nöd. Aber de Polizischt frögt das us guetem Grund: Mer chan ziemli schnäll erchänne, wänn eine nervös wird oder en seich verzellt, wämmer öpperem die eifach Frag stellt. Es chan also sii, das dich de Polizischt mitnimmt, wenn er findet, dases verdächtig isch, wänn du ihm kei Antwort gisch.
Gemäss einer Studie der Fairleigh Dickinson Uni (2011) sind Fox News Zuschauer nicht nur schlechter informiert als die Zuschauer anderer News Sender, sondern sind im Schnitt sogar etwas schlechter informiert als Menschen, die gar keine Nachrichten sehen.

fred

Beitragvon fred » 05.09.19 @ 11:09

Jea hat geschrieben:muen ich ame Polizischt, wo mich zbsp. binere Kontrolle (Auto, oder au z fuess) ahhaltet, und frögt, woher ich chume oder wohi ich gange, die uskunft gäh? also es gaht nöd drum, ob ichs mach oder nöd, sondern ob ich verpflichtet bin und muen :)

nein. du musst einzig deine personalien angeben resp. dich ausweisen. https://www.beobachter.ch/strassenverkehr/verkehrsunfall-was-passiert-wenn-ich-die-aussage-verweigere

Jea hat geschrieben:s gliche bi dä sbb knuschtis, wo amigs fröget, wobi bi dä sbb bini mir zimlich sicher, dasses nöd säge muesch

nein. hier handelt es sich um eine statistische erhebung, die teilnahme ist freiwillig: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/de/home/datenschutz/wohnen-und-verkehr/oeffentlicher-verkehr.html
Von meinem sehr teuren iPad gesendet

Jea

Beitragvon Jea » 05.09.19 @ 11:16

bin ebe au dä meinig gsi, dass mer nöd muen, aber da ide bude hätts söttig, wo druf bestönd, dass mer muen... danke :)

und ja, dass es verdächtig isch, wänn nervös bisch, isch au klar und dass sie wäg däm fröget, weissi.

(hätt mal min schwager dä geilscht botte: sind uswärts go ässe gsi, z vierte im auto, aghalte worde und mier händ vorher no witzli gmacht gha über so kontrolle und so. dänn isch min schwager am stüür plötzli völlig usem Konzept gfloge und es isch so abgloffe:
Polizischt: guete abig, woher chömed sie?
Schwager: grüezi, ui, wie hätts jetzt det gheisse wo mer gsi sind, Schatz? (anm. luegt zu minere schwö uf dä bifahrersitz, eus hinedrah hätts fascht verbäsed)
Schwöster: im Barbaro z wettswil
Schwager: sie händs ghört, im Barbaro
Polizischt: händ sie öppis trunke
Schwager: eis Bier, oder vilicht zwei, oder wieviel hani gha schatz?
schwöster: es sind 3 gsi
Polizischt: (isch en junge gsi, lacht, schüttlet dä chopf) Bi ihne merkt mer au, wer d hose ahhätt. Sind sie sicher, dass es nöd meh gsi sind?
Schwager: ja ganz sicher, und mer händ öppe 3 stund gässe, wils ässe isch mega fein
Polizischt: ja dänn isch ja guet, dänn gänds mer no churz ihre fahruswis und fahrzügpapier
Schwager: aber natürlich (gitt papier use)
Polizischt: (luegts nöd mal gnau ah) danke vielmal und en schöne abig, fahred sie vorsichtig und s nächt mal müend sie dänn sälber wüsse, wo sie gsi sind.

mir händ nur no glachet, und dä polizischt au :)
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 05.09.19 @ 11:26

fred hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:s gliche bi dä sbb knuschtis, wo amigs fröget, wobi bi dä sbb bini mir zimlich sicher, dasses nöd säge muesch

nein. hier handelt es sich um eine statistische erhebung, die teilnahme ist freiwillig: https://www.edoeb.admin.ch/edoeb/de/home/datenschutz/wohnen-und-verkehr/oeffentlicher-verkehr.html

ausser natürlich der kontrolleur fragt wegen der gültigkeit deines fahrscheins
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

K 6 M

Beitragvon K 6 M » 05.09.19 @ 11:40

fred hat geschrieben:

Bei diesen Fragen gebe ich immer extralange Fahrten quer durch die Schweiz an. So haben die Kontrolleure reichlich was einzutippen und in den Statistiken finden auch Verbindungen in die hintersten Käfer noch Erwähnung, so dass diese ÖV-Strecken hoffentlich noch lange bestehen bleiben. :D
Nein zum neuen Stadion!

fred

Beitragvon fred » 05.09.19 @ 12:02

K 6 M hat geschrieben:
fred hat geschrieben:

Bei diesen Fragen gebe ich immer extralange Fahrten quer durch die Schweiz an. So haben die Kontrolleure reichlich was einzutippen und in den Statistiken finden auch Verbindungen in die hintersten Käfer noch Erwähnung, so dass diese ÖV-Strecken hoffentlich noch lange bestehen bleiben. :D

mach ich auch so; komme immer direkt von fusio ti.
Von meinem sehr teuren iPad gesendet

Zurück zu „Smalltalk“