Fragethread

Jea

Re: Fragethread

Beitragvon Jea » 02.09.19 @ 14:53

Krönu hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:
:D hihi. was isch dänn für en mannehaarschnitt tüür oder ebe nöd so tüür?

Finde so 45.- no easy. grob gseit, alles über 50 stutz findi vill für Schniide (ohni wäsche)

edit: Gange sit 7ni zum gliiche Coiffeur :) er wird jetzt dänn pensioniert...

okei.

ja, händ früehner eini gha, wo zu eus hei cho isch, aber da ich nüm viel dihei bin, bini halt nie ume, wänn die chunt :) aber gange eigentli au sit über 10 jahr zu dä gliche, aber halt z östrich, wänni eh grad det bin. zahle det en drittel und de service isch super! ide schwiz bini paarmal driigloffe früehner, woni so Sponti irgendwo ine bin, entweder nöd z friede, service scheisse unfründlich und meischtens würkli tüür (wobi, ebe, wänns andere stimmt, zahlis au gern)
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Charlie Brown
ich bin än mönch, sorry.

Beitragvon Charlie Brown » 02.09.19 @ 15:09

MetalZH hat geschrieben:
Charlie Brown hat geschrieben:chan öper än Coiffeure i dä City (so irgendwiä zwüsched HB und Triemli, K1-4) empfehle? Kein Türkecoiffeur ohni Vorameldig, sondern än richtige Salon. Min erste Salon in ZH isch zwar huere guet, aber finden äs bitzeli tüür und diä neu Coiffeuse vo mir isch äs riise bütschgi. für chli useschniide langets mit dä Maschine, aber meh trau ich däre nöd zue.

Irgendwelchi Tipps?

The Cut zwüsche Bahnhof und Schmiede Wiedike. Super Lüt (Pete und Stafania) wo ihres Handwerch vestönd und au stolz druf sind. Sie hend halt höcheri Prise (für Manne ca. 60 bis 70 mitde Schär), abr defür wird niemer zu Hungerlöhn agstellt und 3 Wuche nachm Haarschnitt chasch gratis go "usebutze", also dLinie go nahschnide.

http://www.the-cut.ch/

Grazie, das tönt sehr guet und au priislich sehr aständig.
Sektion: gestrählt & gebügelt
Pro mehr Purzelbäume

Anulu

Beitragvon Anulu » 02.09.19 @ 16:43

Kiyomasu hat geschrieben:
Charlie Brown hat geschrieben:chan öper än Coiffeure i dä City (so irgendwiä zwüsched HB und Triemli, K1-4) empfehle? Kein Türkecoiffeur ohni Vorameldig, sondern än richtige Salon. Min erste Salon in ZH isch zwar huere guet, aber finden äs bitzeli tüür und diä neu Coiffeuse vo mir isch äs riise bütschgi. für chli useschniide langets mit dä Maschine, aber meh trau ich däre nöd zue.

Irgendwelchi Tipps?

https://www.madhairstyling.ch/

Am Goldbrunneplatz. Isch bitzeli tüürer aber die schnided würkli guet und bechunsch selber gmachte Istee ;D

und händ Unisex priise :)
Hast du Feuerschweif am Heck, spült das Wasser alles weg.

-Alte sizilianische Bauernweisheit!

fred

Beitragvon fred » 02.09.19 @ 17:26

Von meinem sehr teuren iPad gesendet

JohnyJLucky

Beitragvon JohnyJLucky » 03.09.19 @ 7:02

kann jemand eine gute Musikschule (Drums) empfehlen für Erwachsene?
Maloney hat geschrieben:Ich bitte dich. Wir sind keine Politiker. Wir sind Fussball-Fans. Wir sagen nicht "Mit Verlaub, aber das halten wir nicht für angemessen.", sondern "Figg di!"

Ostler

Beitragvon Ostler » 03.09.19 @ 8:00

Irgendwelchi Tipps?

Haarrock grad bim Stauffacher. https://www.haarrock.ch/

Gueti Musig, easy Lüüt und denn zum schniide gmüetlich es Bierli, en Gin Tonic oder en Whisky gönne.

Ich chli tüürer, aber fühlt sich amigs chli wie es Fiirabigbierli mit Kollege ah.
Krönu hat geschrieben:Bei uns ist das Niveau im Forum deshalb so hoch, weil sich die FCZ-Fans, grob gesagt, in 2 Gruppen aufteilen:
- Akademiker/Studenten
- Solche, die eh kein Compi bedienen können

riot666
Döner-petzer

Beitragvon riot666 » 03.09.19 @ 8:46

Ostler hat geschrieben:

Irgendwelchi Tipps?

Haarrock grad bim Stauffacher. https://www.haarrock.ch/

Gueti Musig, easy Lüüt und denn zum schniide gmüetlich es Bierli, en Gin Tonic oder en Whisky gönne.

Ich chli tüürer, aber fühlt sich amigs chli wie es Fiirabigbierli mit Kollege ah.

De Maa, weiss vo was er redt...bin sit über 8 Jahr Stammchund bim Giusi.
Burt hat geschrieben:Ich bin so schlecht da gibts gar kein stöhnen :)

HZ nitrems / luum

Beitragvon HZ nitrems / luum » 03.09.19 @ 10:26

Hat jemand ein Restauranttipp für Freiburg (Breisgau)?

Essensrichtung: egal, soll in eurer Erinnerung einfach als "gut" abgespeichert worden sein.

Die Location soll meine Freundin einfach umhauen ;) (Terrasse, Keller oder so).

merci
93'
kick en

Kiyomasu

Beitragvon Kiyomasu » 03.09.19 @ 10:34

HZ nitrems / luum hat geschrieben:Hat jemand ein Restauranttipp für Freiburg (Breisgau)?

Essensrichtung: egal, soll in eurer Erinnerung einfach als "gut" abgespeichert worden sein.

Die Location soll meine Freundin einfach umhauen ;) (Terrasse, Keller oder so).

merci

War zweimal dort, was mich als krasser Kulturbanause trotzdem stark beeindruckt hat, war der Münsterplatz.

Hat unzählige Restaurants dort mit gut bürgerlicher Küche und örtlichen Spezialitäten (Spätzle etc.) mit Ausblick auf den wunderschönen Platz, der das Münster umgibt. Man kann eigentlich einmal um das ganze Münster herumlaufen, es hat auch immer noch einen "Märt" dort mit Essen aus der Region.

https://de.m.wikipedia.org/wiki/M%C3%BC ... m_Breisgau)
"Schönheitspreise brauchen wir nicht, die gibts nur bei Germany's next Topmodel" - René van Eck

Artemos

Beitragvon Artemos » 04.09.19 @ 14:25

Gibts hier vertrauenswürdige Leute aus der Versicherungsbranche, die mir ne kurze Beratung geben könnten?
FC Zürich - FC St. Pauli - Colo Colo

Zurück zu „Smalltalk“