Fragethread

fischbach

Re: Fragethread

Beitragvon fischbach » 31.08.19 @ 11:26

Kiyomasu hat geschrieben:
riot666 hat geschrieben:
Kiyomasu hat geschrieben:Sind die Filme auf Originalsprache im Kino jeweils mit Untertitel?

jepp

Danke vielmals :)

Sonst, meistens bei Programmkinos, wenn ein Film nur ein, zweimal läuft, steht es explizit: OV (Originalversion) oder O (Originalsprache), E, F, Sp... Üblich in Zürich sind deutsch/französische oder nur deutsche Untertitel: E/df, F/d. Für alle anderen Sprachen (Schwedisch, Russisch...) steht meist O/df. Selten (zum Beispiel bei «Beats» im Moment im Riffraff) wird ein Film mit englischen Untertiteln gezeigt: E/e. Ist eigentlich in jedem Kinoprogramm vermerkt, welche Version läuft.

HZ nitrems / luum

Beitragvon HZ nitrems / luum » 02.09.19 @ 10:17

Gibt's eine Seite, auf welcher man Abflugort + Reisedaten eingeben kann, und es spuckt die günstigsten Destinationen aus?

Merci
93'
kick en

K 6 M

Beitragvon K 6 M » 02.09.19 @ 10:57

HZ nitrems / luum hat geschrieben:Gibt's eine Seite, auf welcher man Abflugort + Reisedaten eingeben kann, und es spuckt die günstigsten Destinationen aus?

Merci

https://www.google.ch/flights :D

Kannst genaues Reisedatum angeben und dann sieht man auf der Karte die entsprechenden Preise.
Nein zum neuen Stadion!

Charlie Brown
ich bin än mönch, sorry.

Beitragvon Charlie Brown » 02.09.19 @ 13:58

chan öper än Coiffeure i dä City (so irgendwiä zwüsched HB und Triemli, K1-4) empfehle? Kein Türkecoiffeur ohni Vorameldig, sondern än richtige Salon. Min erste Salon in ZH isch zwar huere guet, aber finden äs bitzeli tüür und diä neu Coiffeuse vo mir isch äs riise bütschgi. für chli useschniide langets mit dä Maschine, aber meh trau ich däre nöd zue.

Irgendwelchi Tipps?
Sektion: gestrählt & gebügelt
Pro mehr Purzelbäume

Kiyomasu

Beitragvon Kiyomasu » 02.09.19 @ 14:01

Charlie Brown hat geschrieben:chan öper än Coiffeure i dä City (so irgendwiä zwüsched HB und Triemli, K1-4) empfehle? Kein Türkecoiffeur ohni Vorameldig, sondern än richtige Salon. Min erste Salon in ZH isch zwar huere guet, aber finden äs bitzeli tüür und diä neu Coiffeuse vo mir isch äs riise bütschgi. für chli useschniide langets mit dä Maschine, aber meh trau ich däre nöd zue.

Irgendwelchi Tipps?

https://www.madhairstyling.ch/

Am Goldbrunneplatz. Isch bitzeli tüürer aber die schnided würkli guet und bechunsch selber gmachte Istee ;D
"Schönheitspreise brauchen wir nicht, die gibts nur bei Germany's next Topmodel" - René van Eck

Charlie Brown
ich bin än mönch, sorry.

Beitragvon Charlie Brown » 02.09.19 @ 14:04

Kiyomasu hat geschrieben:
Charlie Brown hat geschrieben:chan öper än Coiffeure i dä City (so irgendwiä zwüsched HB und Triemli, K1-4) empfehle? Kein Türkecoiffeur ohni Vorameldig, sondern än richtige Salon. Min erste Salon in ZH isch zwar huere guet, aber finden äs bitzeli tüür und diä neu Coiffeuse vo mir isch äs riise bütschgi. für chli useschniide langets mit dä Maschine, aber meh trau ich däre nöd zue.

Irgendwelchi Tipps?

https://www.madhairstyling.ch/

Am Goldbrunneplatz. Isch bitzeli tüürer aber die schnided würkli guet und bechunsch selber gmachte Istee ;D

danke, genau bi däne bini vorher gsi. und chasch nach äme zytli nomal gratis go nahschniide lah. aber findes liecht über budget.
Sektion: gestrählt & gebügelt

Pro mehr Purzelbäume

Jea

Beitragvon Jea » 02.09.19 @ 14:33

Irgendwelchi Tipps?

ich find dä McCoiffeur no guet, aber weiss nöd, wiener für Manne isch :) so vo wäge Priislich... will für mich isch ide CH de Coiffeur sowieso z tür... ;) http://www.mccoiffure.ch

Edith meint no: grad gseh: The Gin Tonic Kopfmassage Mit Haartonic 7.-

:D hihi. was isch dänn für en mannehaarschnitt tüür oder ebe nöd so tüür?
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Krönu
Szeni-Bünzlikacker

Beitragvon Krönu » 02.09.19 @ 14:39

Jea hat geschrieben:
:D hihi. was isch dänn für en mannehaarschnitt tüür oder ebe nöd so tüür?

Finde so 45.- no easy. grob gseit, alles über 50 stutz findi vill für Schniide (ohni wäsche)

edit: Gange sit 7ni zum gliiche Coiffeur :) er wird jetzt dänn pensioniert...
Zuletzt geändert von Krönu am 02.09.19 @ 14:39, insgesamt 1-mal geändert.
Cupfinalwette mit MetalZH, Einsatz 50 CHF, FCZ - YB; Krönu: 1, MetalZH: 2

TGKFKAM

Beitragvon TGKFKAM » 02.09.19 @ 14:39

Irgendwelchi Tipps?

https://www.art-coiffure.ch/

Isch en Kolleg vo früher. Sini Angestellte mached en super Job. Ich bin immer zu de Stifte vo Ihm.
Wenn er (de Kaisi) det isch, seisch en Gruess vo mir.
"Alternative Fakten"

MetalZH

Beitragvon MetalZH » 02.09.19 @ 14:45

Irgendwelchi Tipps?

The Cut zwüsche Bahnhof und Schmiede Wiedike. Super Lüt (Pete und Stafania) wo ihres Handwerch vestönd und au stolz druf sind. Sie hend halt höcheri Prise (für Manne ca. 60 bis 70 mitde Schär), abr defür wird niemer zu Hungerlöhn agstellt und 3 Wuche nachm Haarschnitt chasch gratis go "usebutze", also dLinie go nahschnide.

http://www.the-cut.ch/
We are Motörhead. And we play Rock'n'Roll.

Zurück zu „Smalltalk“