am sonntag

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 05.10.02 @ 18:46

Ich frög mich nur eis! Was händ ier immer gägä dä Bregy?

Wänn er eure MEinig na söti gah, dänn bringed doch mal ilüchtendi Gründ!!!

Grüesssli Célina


hope
Beiträge: 382
Registriert: 21.09.02 @ 23:56

Beitragvon hope » 05.10.02 @ 18:58

hallo fredigirl, bin doch dä gliche meinig wie du, aber frög das dä flo nöd, susch schribt är sini gründ no*gg, und die hämmer scho drü mal ghört, irgend wänn bechunt er dänn au rächt, ich hoff, no lang nöd.

gruess
hope

Benutzeravatar
Célina
Beiträge: 1675
Registriert: 02.10.02 @ 20:46
Wohnort: Zürich-10 Minuten vom Letzi

Beitragvon Célina » 05.10.02 @ 19:00

Weisch ich verstane öpis nöd! Dä Bregy isch minere Meinig na en symphatische Typ. Mier sind scho lang nüme so guet gsi wie im Moment. Vorallem aber, jede Trainer macht sini Fähler, au de Bregy!!!

Schöne Abig

Célina

Benutzeravatar
flo
Linker Verteidiger
Beiträge: 2558
Registriert: 23.09.02 @ 15:36
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Beitragvon flo » 05.10.02 @ 19:18

hope hat geschrieben:frög das dä flo nöd, susch schribt är sini gründ no*gg, und die hämmer scho drü mal ghört


Genau. Ich sehe mich gezwungen, hier eine ultimative Drohung auszusprechen: Wenn mich nochmals jemand fragt, was ich gegen Bregy habe, belästige euch zum vierten Mal mit einer ellenlangen Liste.

hope hat geschrieben:irgend wänn bechunt er dänn au rächt, ich hoff, no lang nöd.


Nun ja, ich würde eine Wette eingehen, dass Bregy nächste Saison nicht mehr FCZ-Trainer ist.

Gruss Flo
SchwarzRotGold

Benutzeravatar
Jerkovic
Beiträge: 2994
Registriert: 02.10.02 @ 15:03
Wohnort: Westtribüne Mitte I Reihe 2 Platz 17
Kontaktdaten:

DAS ist interessant

Beitragvon Jerkovic » 05.10.02 @ 19:24

Diese Wette gehe ich in jedem Fall ein!
Wir sprechen vom Beginn der neuen Saison... ;)

Das Einzige, was passieren könnte ist, dass Köbi als Natitrainer entlassen würde, dann wären die Tage von Bregy gezählt...
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Benutzeravatar
flöru
Fahnenschwinger
Beiträge: 1556
Registriert: 21.09.02 @ 17:47
Wohnort: südkurve
Kontaktdaten:

Beitragvon flöru » 05.10.02 @ 19:55

ok um es bier, dass de bregy no trainer isch nächsti saison....
isch guet?

Benutzeravatar
flo
Linker Verteidiger
Beiträge: 2558
Registriert: 23.09.02 @ 15:36
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Beitragvon flo » 06.10.02 @ 11:37

@Flöru und Jerkovic:

Allright, wetten wir um je ein Bier in der Flachpass, dass der FCZ die nächste Saison nicht mit Bregy als Trainer beginnt. Okay?

Wettfreudiger Gruss

Flo
SchwarzRotGold


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: FCZ_x3, fczlol_neu, Maisbueb, sitem achzgi und 758 Gäste