FCZ-Anhänger an Meisterfeier schwer verletzt

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Z!RÜ
Beiträge: 94
Registriert: 09.05.06 @ 13:52
Wohnort: ARTH-GOLDAU

Beitragvon Z!RÜ » 17.05.06 @ 13:34

ich wollte nur sagen, dass durch fww's viele unschuldige personen geschütz werden und nicht in diese kacke mit eingezogen werden! und dass in polen usw. meistens solche gegeneinander fighten, die das auch wollen!
einmal FCZ immer FCZ


Benutzeravatar
tehmoc
Beiträge: 2212
Registriert: 03.03.04 @ 23:49

Beitragvon tehmoc » 17.05.06 @ 13:52

[quote="Z!RÜ"]ich wollte nur sagen, dass durch fww's viele unschuldige personen geschütz werden und nicht in diese kacke mit eingezogen werden! und dass in polen usw. meistens solche gegeneinander fighten, die das auch wollen![/quote]

Ja, und ich wollte nur äussern, dass das so wie von dir beschrieben
bei uns leider nicht der Normalfall ist.

Aber lassen wir es, es geht hier um das Opfer dieses feigen Überfalls.
Das Wichtigste ist, dass er wieder gesund wird.

Benutzeravatar
Z!RÜ
Beiträge: 94
Registriert: 09.05.06 @ 13:52
Wohnort: ARTH-GOLDAU

Beitragvon Z!RÜ » 17.05.06 @ 14:03

genau..! und wir hoffen dass er bald wieder auf die beine kommt! und wünschen ihm dazu alles gute!
einmal FCZ immer FCZ

Benutzeravatar
Tiro_zh
Beiträge: 34
Registriert: 12.05.06 @ 16:26
Wohnort: Züüüüüüri!
Kontaktdaten:

Beitragvon Tiro_zh » 17.05.06 @ 17:37

Ghört nume indirekt zu dem Thema aber ha nöd wölle en neue Fred ufmache.
Het vo eu irgendwer was mitbecho dasd Bandi Basel no am Samstig Abig uf Züri gfahre isch und die ganz nacht Trouble gmacht hend und denn am Sunntig widr hei sind? Isch mal es grücht umegange aber das het mir bis niemerd würkli chöne bestätige...


GUETI BESSERIG R.!! DU PACKSCH DAS MIR BÄTED ALL FÜR DICH!

Benutzeravatar
5:0
Beiträge: 179
Registriert: 05.03.04 @ 13:02
Wohnort: Pfuus-Bus

Beitragvon 5:0 » 17.05.06 @ 17:38

es sind scho paar idiote i dae masse umeghamplet, z.B. am hb, isch
mer e dose genau is gsicht gschmisse worde, und zuefall isch es chum gsi, naja nöd so tragisch aber unnötig, das mit dem fczler wo fuscht kassiert hätt isch nueme normal
Pro Umfülle & Stehplätz oder gsehn ich us wien en langhaarige, ungwäschnä, arbätslosä, lingge, haschischfixer

Benutzeravatar
ComeOnZüri16
Beiträge: 2715
Registriert: 20.03.06 @ 17:32

Beitragvon ComeOnZüri16 » 17.05.06 @ 17:48

Ganz gueti Besserig!
Isch echt unglaublich was da für Sache passiered, das chans doch nöd sii!!!
1896 bis id Ewigkeit.

Benutzeravatar
elmolotov
Beiträge: 7
Registriert: 05.04.05 @ 16:12
Wohnort: zürich k23

Beitragvon elmolotov » 17.05.06 @ 18:22

eifach tragisch, chan sit zwei täg ah nüt anders dänkä!
känn ihn zwar nur vom gseh, aber es gaht eifach nöch..

wünsch de family und co viel kraft ih derä schwerä ziit!!


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 635 Gäste