FCB - FCZ

Diskussionen zum FCZ
SG_Lady
Beiträge: 8
Registriert: 13.05.06 @ 12:37
Wohnort: St.Gallen

Viel Glück!!! Ich drück euch die Daumen!!!

Beitragvon SG_Lady » 13.05.06 @ 14:38

Hey ihr,
I vergiss jetzt mol was so gloffe isch und lueg jetzt nur uf das spiel hüt, drum flehni eu a us tüfschtem herze:
Mached die scheiss blaser sooo deftig fertig wie no nie!!!!!!!!!!!
Wiener jo gmerkt händ, bini us sg und au sg-fan ;) aber ebe wie gseit, ich hass dä scheiss fcb, scho sit ich fuessball kenn und chan da Gross-getue und die scheiss iibildete fans eifach nüme ghöre! Ich wär eu echt uf ewig dankbar, wenn ihr sie soo fertigmached!!! Ganz SG hofft, dass züri günnt (www.fcsgforum) und i hoff ihr enttüsched üs nöd! I därä sach, müemer zämähebe (au wens blöd tönt) aber üse hass uf dä fcb isch eifach zu gross! Also i wünsch eu mega viel glück und zeigets dänä! ;)

vieli grüess us SG und HOPP ZÜRI! Ihr schaffed das! ;) (sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))


Benutzeravatar
Zemo
Beiträge: 191
Registriert: 11.05.06 @ 13:51
Wohnort: Zürich

Re: Viel Glück!!! Ich drück euch die Daumen!!!

Beitragvon Zemo » 13.05.06 @ 14:43

SG_Lady hat geschrieben:(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))

Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-)

SG_Lady
Beiträge: 8
Registriert: 13.05.06 @ 12:37
Wohnort: St.Gallen

Re: Viel Glück!!! Ich drück euch die Daumen!!!

Beitragvon SG_Lady » 13.05.06 @ 14:47

Zemo hat geschrieben:
SG_Lady hat geschrieben:(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))

Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-)


Hehe ;-)

dä_normal
Beiträge: 103
Registriert: 29.04.06 @ 15:50

Re: Viel Glück!!! Ich drück euch die Daumen!!!

Beitragvon dä_normal » 13.05.06 @ 14:54

SG_Lady hat geschrieben:Hey ihr,
I vergiss jetzt mol was so gloffe isch und lueg jetzt nur uf das spiel hüt, drum flehni eu a us tüfschtem herze:
Mached die scheiss blaser sooo deftig fertig wie no nie!!!!!!!!!!!
Wiener jo gmerkt händ, bini us sg und au sg-fan ;) aber ebe wie gseit, ich hass dä scheiss fcb, scho sit ich fuessball kenn und chan da Gross-getue und die scheiss iibildete fans eifach nüme ghöre! Ich wär eu echt uf ewig dankbar, wenn ihr sie soo fertigmached!!! Ganz SG hofft, dass züri günnt (www.fcsgforum) und i hoff ihr enttüsched üs nöd! I därä sach, müemer zämähebe (au wens blöd tönt) aber üse hass uf dä fcb isch eifach zu gross! Also i wünsch eu mega viel glück und zeigets dänä! ;)

vieli grüess us SG und HOPP ZÜRI! Ihr schaffed das! ;) (sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))


Easy..ähh...Groupie? Chunnsch zu mir?

Benutzeravatar
Herr Elsener
Beiträge: 5812
Registriert: 04.03.04 @ 10:03

Re: Viel Glück!!! Ich drück euch die Daumen!!!

Beitragvon Herr Elsener » 13.05.06 @ 15:22

SG_Lady hat geschrieben:
Zemo hat geschrieben:
SG_Lady hat geschrieben:(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))

Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-)


Hehe ;-)


ficken?

Benutzeravatar
Don Ursulo
König der Narren
Beiträge: 10020
Registriert: 07.02.06 @ 18:03
Wohnort: San José, Costa Rica

Re: Viel Glück!!! Ich drück euch die Daumen!!!

Beitragvon Don Ursulo » 13.05.06 @ 15:48

elsener hat geschrieben:
SG_Lady hat geschrieben:
Zemo hat geschrieben:
SG_Lady hat geschrieben:(sry, aber nach dem spiel, isches fertig mit "hopp züri" ;))

Scho guet. Ich dänke, nachem Spiel chratzt das hie niemerd meh! ;-)


Hehe ;-)


ficken?


Hey, Elsi, bisch noch nicht im Stadion? Oder etwa ein wenig nervoes wie ich, und darum in Stimmung auf Entspannung? aber mit SG-Chica? etwa gar auf deinem geklauten Schalensitz?
Saludos, Don U
EDI NAEGELI - G.O.A.T. - #TBE
Don&Don - Thunder Buddies for Life !!!
Wer alles zu tun begehrt, was ihn gelüstet, muß entweder als König
oder als Narr geboren sein.
(Römisches Sprichwort)

Benutzeravatar
vfl-methusalem
Beiträge: 641
Registriert: 09.04.06 @ 19:34
Wohnort: Essen (Ruhrpott)

Beitragvon vfl-methusalem » 13.05.06 @ 16:42

ich überbrücke die zeit bis zum match mit der bundesliga-konferenz auf premiere (dieser scheiss-sender zeigt heute ein spiel aus österreich, anstatt dass sie fcb - FCZ zeigen würden - fussballidioten!), auch wenn mich die buli heute mal so gut wie gar nicht interessiert. und es scheint mein tag zu werden: unsere "lieben" nachbarn liegen beide zurück, heute abend der FCZ SCHWEIZER MEISTER - fussballgott, ich danke dir!!!
Vorurteile sind die verbreitetste Form des Schwachsinns


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: Cavusevic21, Fussballverückter, komalino, laberspace, vergani, Zürirulez und 726 Gäste