FCZ die geilsten FANS!

Diskussionen zum FCZ
nume FCZ

Beitragvon nume FCZ » 17.03.06 @ 23:21

[quote="-8152-"]isch doch guät wenns dir ez besser gaht. n schöne na. chuunsch mal verbi, stah bi dae 2 stange, 2 3 tritli une dra.[/quot

Söll das e drohig si??????

-8152-

Beitragvon -8152- » 17.03.06 @ 23:25

han ich dich droht, nei würdi mal säge. aber chasch doch trotzdem mal verbicho, chasch det über das diskutiere. aber nimms locker.

@adimins, sorry für diä nöd so passende posts!

nume FCZ

Beitragvon nume FCZ » 17.03.06 @ 23:33

-8152- hat geschrieben:han ich dich droht, nei würdi mal säge. aber chasch doch trotzdem mal verbicho, chasch det über das diskutiere. aber nimms locker.

@adimins, sorry für diä nöd so passende posts!

Ich nimms scho locker.Denn hanis irgendwie falsch verstande.
Ja viellicht gseht mer sich amene Spiel. Han eifach din Bitrag echli denebet gfunde.

S'forum isch ja dezue da zum sache diskutiere.....

-1896-
ohh ja und wie!

Beitragvon -1896- » 18.03.06 @ 16:15

es git vil aasichte wie jetzt en fcz fan isch... ob d`fans jetzt geil sind oder nöd liit im auge des betrachters, aber es isch eifach normal das d`lüt alles negative sofort verflueched und schlächt über diejenige persone redet, aber was isch mit em positive? hää? das wird vo de meiste lüt als "selbstverständlich" aglueged was mich langsam aber sicher achotzt... wänn mer luegt was die lüt wo i de süüdkurve sind (ich säg jetzt extra nöd fans) alles leistet und wie gross eigentlich de zämehalt isch, was für geili choreos es a JEDEM match git fröge ich mich scho wer sich das überhaupt erlaubt schlächt über d`fans z`rede!

klar passiered hie und da mal sache wo nöd würkli positiv sind aber es git me positivs wo mer drüber rede.

also lüt: !!wiiter so!!
dosli smo vam rusit kuce, domove... - AGAINST MODERN ULTRAS

-1896-
korrektur... :D

Beitragvon -1896- » 18.03.06 @ 16:17

de 2. letscht satz sött eigentlich so heisse: klar passiered hie und da mal negativi sache... aber es git vil me positivs wo mer au mal lobe chönt!!!
dosli smo vam rusit kuce, domove... - AGAINST MODERN ULTRAS

nume FCZ

Re: ohh ja und wie!

Beitragvon nume FCZ » 18.03.06 @ 16:19

-1896- hat geschrieben:es git vil aasichte wie jetzt en fcz fan isch... ob d`fans jetzt geil sind oder nöd liit im auge des betrachters, aber es isch eifach normal das d`lüt alles negative sofort verflueched und schlächt über diejenige persone redet, aber was isch mit em positive? hää? das wird vo de meiste lüt als "selbstverständlich" aglueged was mich langsam aber sicher achotzt... wänn mer luegt was die lüt wo i de süüdkurve sind (ich säg jetzt extra nöd fans) alles leistet und wie gross eigentlich de zämehalt isch, was für geili choreos es a JEDEM match git fröge ich mich scho wer sich das überhaupt erlaubt schlächt über d`fans z`rede!

klar passiered hie und da mal sache wo nöd würkli positiv sind aber es git me positivs wo mer drüber rede.

also lüt: !!wiiter so!!

Da bin ich ausnahmsweise mal deiner Meinung.

Zeugkind

Re: ohh ja und wie!

Beitragvon Zeugkind » 18.03.06 @ 19:59

-1896- hat geschrieben:klar passiered hie und da mal sache wo nöd würkli positiv sind aber es git me positivs wo mer drüber rede

Mia Aegerter?
Ob näher oder weiter, ob neuer oder älter, ob grösser oder kleiner, in Zürich schlägt uns keiner!

Zurück zu „Fussball Club Zürich“