[quote="-8152-"]isch doch guät wenns dir ez besser gaht. n schöne na. chuunsch mal verbi, stah bi dae 2 stange, 2 3 tritli une dra.[/quot
Söll das e drohig si??????
-8152- hat geschrieben:han ich dich droht, nei würdi mal säge. aber chasch doch trotzdem mal verbicho, chasch det über das diskutiere. aber nimms locker.
@adimins, sorry für diä nöd so passende posts!
-1896- hat geschrieben:es git vil aasichte wie jetzt en fcz fan isch... ob d`fans jetzt geil sind oder nöd liit im auge des betrachters, aber es isch eifach normal das d`lüt alles negative sofort verflueched und schlächt über diejenige persone redet, aber was isch mit em positive? hää? das wird vo de meiste lüt als "selbstverständlich" aglueged was mich langsam aber sicher achotzt... wänn mer luegt was die lüt wo i de süüdkurve sind (ich säg jetzt extra nöd fans) alles leistet und wie gross eigentlich de zämehalt isch, was für geili choreos es a JEDEM match git fröge ich mich scho wer sich das überhaupt erlaubt schlächt über d`fans z`rede!
klar passiered hie und da mal sache wo nöd würkli positiv sind aber es git me positivs wo mer drüber rede.
also lüt: !!wiiter so!!
-1896- hat geschrieben:klar passiered hie und da mal sache wo nöd würkli positiv sind aber es git me positivs wo mer drüber rede
Zurück zu „Fussball Club Zürich“
Mitglieder in diesem Forum: 18_FCZ_96, amerikaner, Dave, din Vater, Kollegah, moloko, spitzkicker, Vapor, Vassili Ignatschiev, zhkind und 364 Gäste