SCH.......... SFDRS Part 2

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Dunklerbruder
Beitragvon Dunklerbruder » 07.11.05 @ 21:05

bis mal realistisch mann, hacksch uf allem ume? wenns der nid gfallt lug sfdrs nid... ganz eifach.
ps, das findich isch ken versprecher gsi! Sondern en hiwies, ich han zum biespiel nid gwüsst was olympisch isch und was nid! So het's de turnheer für de unwüssendi zueschauer gfröged, und voila ich han d antwort vorm tv schrim übercho!

Ganz ander und lächerlichs hani gfunde:

Simon Amann der Depp der Nation; Arschgesicht wird gratis mitgeliefert

Vor allem die show isch efach lächerlich gsi, und dass nennt sich schwiezer medaille hoffnige,... und was träumets ide nacht?

Die vorstellig isch efach truuurig und lächerlich gsi!, und uf so öppis münd mir hoffe,... naja wenn das guet gaht! Denkes nid...ha da nidemal me es grinse übrig, efach zum chotze!
fk prijedor rudar

16.Juli

Beitragvon 16.Juli » 30.11.05 @ 9:47

Wiedermal am ärger freie lauf lah:-)

Hüt spielt GC (interessiert mi zwar nüd) um die letscht Chance sich im Fruehlig au no uf EuropaReisli z begeh,was macht SFDRS??!?!

Vieles aber sicher nüd live zeige

Morn spielt Basel und söt au mindestens es X mache wens no öpis möchtet,was macht SFDRS?!

Nüd viel meh als hüt bim GC spiel

wür aber GC hüt gege Hamburg und Basel morn gege Benfica spiele währeds die erschte wo in Hardturm und St.Jakob würdet seckle mit ihrne Cam's

Mido

Beitragvon Mido » 30.11.05 @ 10:03

Dunklerbruder hat geschrieben:Simon Amann der Depp der Nation; Arschgesicht wird gratis mitgeliefert

Auch wenns schon ein Weilchen her ist, seit deinem Posting... es hat für diesen Satz dennoch ein dickes Lob verdient!

Stolte

Beitragvon Stolte » 30.11.05 @ 18:08

Hüt spielt GC (interessiert mi zwar nüd) um die letscht Chance sich im Fruehlig au no uf EuropaReisli z begeh,was macht SFDRS??!?!

Du willst GC oder Basel Live im TV sehen ? Es wäre skandalös wenn die so einen Scheiss bringen würden. Da müsste ich doch glatt meine Gebührenzahlungen stoppen.

16.Juli

Beitragvon 16.Juli » 30.11.05 @ 18:14

Stolte hat geschrieben:

Du willst GC oder Basel Live im TV sehen ? Es wäre skandalös wenn die so einen Scheiss bringen würden. Da müsste ich doch glatt meine Gebührenzahlungen stoppen.

die muestisch scho lang stoppe,wen nüd eifach so us Prinzip würsch SCHEISS GC UND SCHEISS basel denke,EIN ROTER TEPPICH FÜR.... isch mindestens so pervers wie GC vs. Mir sind öbe s 4 od 5 beschte Team hinderem Ural

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 30.11.05 @ 21:26

16.Juli hat geschrieben:Hüt spielt GC (interessiert mi zwar nüd) um die letscht Chance sich im Fruehlig au no uf EuropaReisli z begeh,was macht SFDRS??!?!

GC ist nach 40 Min 0:1 hinten...
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

duja

Beitragvon duja » 30.11.05 @ 22:16

Jerkovic hat geschrieben:
16.Juli hat geschrieben:Hüt spielt GC (interessiert mi zwar nüd) um die letscht Chance sich im Fruehlig au no uf EuropaReisli z begeh,was macht SFDRS??!?!

GC ist nach 40 Min 0:1 hinten...

0:2 sind sie hinten.
Hört auch das an: 1'800 Zuschauer..
Letzigrund

Zurück zu „Fussball allgemein“