TOTTI GESPERRT FUER 3 SPIELE + BILDER VOM LAMA

Hier kommt alles über Fussball rein, das nicht mit dem FCZ zu tun hat.
Ultimo
MILANISTA

Beitragvon Ultimo » 17.06.04 @ 14:13

Mandingo hat geschrieben:chum ultimo. dä totti hät sini straf verdient basta!

wenn eine so dumm isch und das während dä em macht...hey nei. er isch eigentlich en guete fuessballer und hetti das glaubs nöd nötig -aber so chan mer sich irre...

hmm..

du muesch verstah..
ich bi italo, stolze italo näbed bi..
und wens um italie gaht, lahn ich mer nüt gfale..

wil jez chund sicher no eine, und seit, das ade WM02 gäg korea kein penalty gsi isch sondern e schwalbe vom totti..
isch ja klar, hauptsach gäg italie...
wi immer..

bin gspannt was hüt abig lauft...

santacruz

Beitragvon santacruz » 17.06.04 @ 14:17

@ultimo

du verstehst das falsch ,die meisten hier drin haben nichts gegen die Italiener (also nehme ich mal an ).Egal wer das gemacht hat der hat eine Strafe verdient...Das war einfach nicht ok und die strafe ist gerecht egal wer oder was für eine Nationalität derjenige hat..

Brave New World

Beitragvon Brave New World » 17.06.04 @ 14:21

Ultimo hat geschrieben:
Mandingo hat geschrieben:chum ultimo. dä totti hät sini straf verdient basta!

wenn eine so dumm isch und das während dä em macht...hey nei. er isch eigentlich en guete fuessballer und hetti das glaubs nöd nötig -aber so chan mer sich irre...

hmm..

du muesch verstah..

wil jez chund sicher no eine, und seit, das ade WM02 gäg korea kein penalty gsi isch sondern e schwalbe vom totti..
isch ja klar, hauptsach gäg italie...
wi immer..

bin gspannt was hüt abig lauft...

Na ja wiäviel Mal händ Italienische Teams (Nati und Clubs) vo Schiris profitiert? X-Mal dur Fehlentscheid Sieg (Juve-Liverpool bim Heyseldrama oder Roma-FCZ). Diä Lischte isch recht lang A dä letsche WM isch dä Herr Moreno würkli en Pflock gsi (besser sin Assi).

Mido

Beitragvon Mido » 17.06.04 @ 14:22

Ultimo hat geschrieben:du muesch verstah..

ähem! ich verstah... :-)

jungejunge... ich bin au nöd grad dä nordländisch typ, wie du ja weisch... bi sogar u.a. no viertel italo vo dem her verstahn ich dich scho au. aber irgendwo häts gränze mit em stolz.

letschti wm isch kack gsi, bin ich mit dir einig. aber wenn eine offesichtlich en andere spieler aspuckt findi das gar wiibisch (sorry girls) und chli unwürdig... hett ihm wenigschtens chöne d'fuscht geh oder so...aber spucke? zum glück isch er gsperrt worde....

george weah

Beitragvon george weah » 17.06.04 @ 14:26

also ich muess jetzt das scho chli igriffe gegenüber diverse üsserige gege de totti!!
sicher die schwalbe voner damals im spiel gege de fcz gmacht het isch niemals z verzeihe.
fürs foul gege de dän ganz klar rot, und spuck attacke ganz klar scheisse, obwohl ichs nöd gseh han.

doch, und jetzt zuelose, er wird sicher nöd überschetzt, isch sicher e geniale fussballer und wird italie sicher fehle!! doch eigentlich söttet d italos au ohni de totti gnueg wit cho. denn immerhin hends no pirlo und fiore uf de ersatzbank, und ebe cassano halt!!

also nonig z grossi sprüch schwinge, die chömed scho no mal, wenns wend, aber ebe das isch ja s problem!!!

pexito
commissario tecnico
Beitragvon pexito » 17.06.04 @ 14:31

george weah hat geschrieben:also ich muess jetzt das scho chli igriffe gegenüber diverse üsserige gege de totti!!
sicher die schwalbe voner damals im spiel gege de fcz gmacht het isch niemals z verzeihe.
fürs foul gege de dän ganz klar rot, und spuck attacke ganz klar scheisse, obwohl ichs nöd gseh han.

doch, und jetzt zuelose, er wird sicher nöd überschetzt, isch sicher e geniale fussballer und wird italie sicher fehle!! doch eigentlich söttet d italos au ohni de totti gnueg wit cho. denn immerhin hends no pirlo und fiore uf de ersatzbank, und ebe cassano halt!!

also nonig z grossi sprüch schwinge, die chömed scho no mal, wenns wend, aber ebe das isch ja s problem!!!

was hend franzose ohni zidane gmacht a de WM?
isch ja egal.....

ich erwarte vo de UEFA es ähnlichs iigriffe bi allne match jetze.
Wie isch das gsi mit van nistelroy und Wörns?
Suscht muess ich glaube, dass es abzielt isch und das will ich au noed.

Und de Dän isch ja e Memme, geht nach dem Spiel zur UEFA sich ausheulen.... na ja

Aber nochmals Totti hat die Sperre verdient.
"We will always rebel against a threatening defeat" RED REBELS

Ultimo
MILANISTA

Beitragvon Ultimo » 17.06.04 @ 14:33

pexito hat geschrieben:
ich erwarte vo de UEFA es ähnlichs iigriffe bi allne match jetze.
Wie isch das gsi mit van nistelroy und Wörns?
Suscht muess ich glaube, dass es abzielt isch und das will ich au noed.

AMEN

Zurück zu „Fussball allgemein“