neue spieler

Diskussionen zum FCZ
Benutzeravatar
Kampfsau
Beiträge: 4125
Registriert: 05.11.03 @ 11:40

Beitragvon Kampfsau » 05.05.04 @ 9:40

Diablito hat geschrieben: Dä Barletta und dä Zambrella (glaub so heissets) das wäret wunschkanditate aber die sind scho weg, Leverkusen und "juve"


Er heisst Barnetta.
Es besteht die Möglichkeit, dass die beiden "parkiert", also ausgeliehen werden um Spielpraxis zu sammeln.

Diablito hat geschrieben:Kadar, Nevielle (oder wie dä sich schribt)


Sie schreiben sich: Kader, Neuville. ;o)
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".


Benutzeravatar
Diablito
Beiträge: 278
Registriert: 30.03.04 @ 12:08
Wohnort: Züri Kreis4
Kontaktdaten:

Beitragvon Diablito » 05.05.04 @ 9:45

Kampfsau hat geschrieben:
Diablito hat geschrieben: Dä Barletta und dä Zambrella (glaub so heissets) das wäret wunschkanditate aber die sind scho weg, Leverkusen und "juve"


Er heisst Barnetta.
Es besteht die Möglichkeit, dass die beiden "parkiert", also ausgeliehen werden um Spielpraxis zu sammeln.

Diablito hat geschrieben:Kadar, Nevielle (oder wie dä sich schribt)


Sie schreiben sich: Kader, Neuville. ;o)


DANKE KAMPFSAU, wie gseit bin no viel zmüed zum all die Näme richtig schriebe, wäns dän s'FCZ liebli ahänd, dän scho

also dä Barnetta gaht zu Leverkusen und dän Zambrella "oder so öpis" gaht glaub zu Juve

Kader und Neuville wäret für mich gueti Kandidate
FCZ für immer

Benutzeravatar
Kampfsau
Beiträge: 4125
Registriert: 05.11.03 @ 11:40

Beitragvon Kampfsau » 05.05.04 @ 9:51

Diablito hat geschrieben:also dä Barnetta gaht zu Leverkusen und dän Zambrella "oder so öpis" gaht glaub zu Juve


Wie schon gesagt, besteht die Möglichkeit, dass man sie ausleihen kann. Ist es schon sicher, dass Zambrella zu Juva geht?

Diablito hat geschrieben:Kader und Neuville wäret für mich gueti Kandidate


Kader wird eher bei Servette bleiben, dort kann er international spielen. Neuville dürfte, glaube ich, nicht finanzieren zu sein.
sürmel hat geschrieben:Die Lehre der Woche: "nänned eues Chind nöd Levi Max, sus därfs nöd uf de Spielplatz".

Benutzeravatar
Diablito
Beiträge: 278
Registriert: 30.03.04 @ 12:08
Wohnort: Züri Kreis4
Kontaktdaten:

Beitragvon Diablito » 05.05.04 @ 9:55

Kampfsau hat geschrieben:
Diablito hat geschrieben:also dä Barnetta gaht zu Leverkusen und dän Zambrella "oder so öpis" gaht glaub zu Juve


Wie schon gesagt, besteht die Möglichkeit, dass man sie ausleihen kann. Ist es schon sicher, dass Zambrella zu Juva geht?

Diablito hat geschrieben:Kader und Neuville wäret für mich gueti Kandidate


Kader wird eher bei Servette bleiben, dort kann er international spielen. Neuville dürfte, glaube ich, nicht finanzieren zu sein.


Wäg äm Barnetta glaubi weniger, i dä Bundesliga düend ihri Jungi eifach id Amateur Liga, die isch ja au no guet :->
Wäg äm Zambrella hani mal öpis ghört, aber ebe nur ghört
Kader........ich hoffe mal
Neuville, Leverkusen will ihn efiach loswerde, wän en niemert will, chans no guet möglich si, böö, aber zerst muess au Züri interesse zeigen,
ich lüt mal schnell am Hotz a, *gg*
FCZ für immer

Benutzeravatar
Gravis
Beiträge: 47
Registriert: 17.01.03 @ 2:38
Wohnort: Agglo

Beitragvon Gravis » 05.05.04 @ 11:41

Panchito hat geschrieben:
fürs mittelfeld en argentiener..wär geil wenn er vo river plate chämti


vo river? würg, kotz....

han langsam lieber spieler wo scho i dä schwiiz spielet, die kennet das ganzi da und mer weiss wies spielet... tararache wür eusem mittelfeld bestimmt nöd schade. au wenns immer lüüt git wo wänd behaupte das er i jedem match mindischtens ei gääli charte kriegt. er hät i dä laufende saison 8 gääli charte kriegt, glichviel wie spieler bim fcz au. das argument zieht nöd würklich....

mir isch das lieber als irgendöper vo irgendwo verpflichte wo nachher wieder 5 mönet aklimatisation brucht.


Word.

Und man müsste auch nicht einer Spielbewilligung nachrennen. Das ist ja auch etwas, was beim FCZ immer etwas länger dauert (Keita, Pancho, Isidor). Zu Rey's Stinkefinger: Würde er beim FCZ spielen wäre er jetzt deswegen Kult. Und nur wegen solcher "Kleinigkeiten" Spieler auf ewig abzulehnen. Ich weiss ja nicht.
Wir werden siegen, irgendwann einmal, wir können warten bis zum allerletzten Tag. "Die Toten Hosen - Venceremos"

Fussballverückter
Beiträge: 1244
Registriert: 24.02.04 @ 10:36

Beitragvon Fussballverückter » 05.05.04 @ 12:14

Ich wär für de alex vo st. galle, de würd abgoh..... Wa meineder?

Benutzeravatar
Diablito
Beiträge: 278
Registriert: 30.03.04 @ 12:08
Wohnort: Züri Kreis4
Kontaktdaten:

Beitragvon Diablito » 05.05.04 @ 12:15

Fussballverückter hat geschrieben:Ich wär für de alex vo st. galle, de würd abgoh..... Wa meineder?


segs nöd, dä isch ja au no da

also min absolute wunsch kandidat uf dä linke site isch dä rochat vo YB, häsch wär perfekt chunsch aber niemals,
Zuletzt geändert von Diablito am 05.05.04 @ 12:17, insgesamt 1-mal geändert.
FCZ für immer


Zurück zu „Fussball Club Zürich“



Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: spitzkicker, Sveerin und 818 Gäste