Pyros werfe

Diskussionen zum FCZ
Schakalnl
Pyros werfe

Beitragvon Schakalnl » 03.05.04 @ 19:16

Als ä paar Pyros füre gschmisse worde sind, hani paar FCZ Fans gse, wie sie uf die Persone los sind...
Wieso ???
Dä Club zahlt doch denn nöd me, er zahlt scho, sobald Pyros azündet werdet, oder ???
Also wenn FCZ Fans uf die eigene gönd, fräg ich mich...
Fuessball isch me als nur äs Spiel... - ZH - !!!

chko
Beitragvon chko » 03.05.04 @ 19:22

Ich würds au guet findä, wänn die wo Pyro's schmeissed z'rächt gwisä werded. Ich känn mi zwar i dem Buissenes nöd us aber ich dänk mal wämmer diä Teil friedlich im Sektor ablaat ohni z'rüärä faht nöd wieder ä riisä Pyrodiskussion a und s'ganzä wird wieder meh akzeptiert.

Usserdem sind würkli scho lang kei meh gschmissä wordä, komplimänt!
Zuletzt geändert von chko am 03.05.04 @ 19:26, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.efzezet.ch
..-. -.-. --.. ..-. --- .-. . ...- . .-.

Jerkovic
Re: Pyros werfe

Beitragvon Jerkovic » 03.05.04 @ 19:23

Schakalnl hat geschrieben:Als ä paar Pyros füre gschmisse worde sind, hani paar FCZ Fans gse, wie sie uf die Persone los sind...
Wieso ???
Dä Club zahlt doch denn nöd me, er zahlt scho, sobald Pyros azündet werdet, oder ???
Also wenn FCZ Fans uf die eigene gönd, fräg ich mich...

Ich fräge mich ab all dene wo pyro schmeissed. das isch eifach mischt!
"Genau: Wie'd Affe: Scho chratze, bevor's überhaupt biisst."
Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Morgi

Beitragvon Morgi » 03.05.04 @ 19:25

Grundsätzlich findis au nöd guet wemer Pyro ufs Feld schmeisst wils gfährlich fürd Spieler isch aber im letzi hets ja e Rennbahn den findi isch das nöd so schlimm.

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 03.05.04 @ 19:28

FCZ Fan hat geschrieben:Grundsätzlich findis au nöd guet wemer Pyro ufs Feld schmeisst wils gfährlich fürd Spieler isch aber im letzi hets ja e Rennbahn den findi isch das nöd so schlimm.

ist das eine entschuldigung? hast du dir die bahn schon einmal angeschaut, an wievielen stellen die geflickt werden muss in diesen bereichen?

absolut überflüssig!

Forums-Beitrag von Bostero am 28.04.07 @ 17:48 //www.fczforum.ch/phpbb2x/letzigrund-t14688.html

Morgi

Beitragvon Morgi » 03.05.04 @ 19:30

Isch mer glich wie kaputt die Liechtathletikbahn isch vomir us chamer die wegrisse und noimets andersch die Liechtathletikevents durefüehre

Jerkovic
Beitragvon Jerkovic » 03.05.04 @ 19:32

FCZ Fan hat geschrieben:Isch mer glich wie kaputt die Liechtathletikbahn isch vomir us chamer die wegrisse und noimets andersch die Liechtathletikevents durefüehre

o je...

hätte dir ein bisschen mehr grips zugetraut

eod

Zurück zu „Fussball Club Zürich“