Belangloser-Sinnlos-Fred

Los Tioz

Re: Belangloser-Sinnlos-Fred

Beitragvon Los Tioz » 13.09.19 @ 16:45

Mr Mike hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:häsch ja au no DIE story versproche :D bin ja gspanne

Villicht müemer ihm doch irgendwelchi Inputs ghä, demit er e gueti "Blick"-Story mache chan... :)

Sorry, ha chli grossi Röhre gschwunge und nüüt glifered (bin halt FCZler, passt irgendwie...). Aber us de Konsequenz vo mim Arbetstag geschter hani min Namittag jetzt miteme 2,5-Stündige Gspröch mit minere Chefin gha, darum muess die grossi Story no chli warte! Aber ich lah eu nöd im Stich, da chunnt no öppis.
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 13.09.19 @ 16:49

Los Tioz hat geschrieben: da chunnt no öppis.

oder öper... hwh.
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 13.09.19 @ 17:03

chnobli hat geschrieben:

oder öper... hwh.

Aha, aha... Mischled da no öpper wiiters mit? Gits am Ändi tatsächlich no e Usgab vo "Forums-Bachelorette", wo alli um d'Jea kämpfed? Wer chunnt am Schluss die letschti Rose (oder i dem Fall die letschti Wundercherze) über? Frage über Frage, ich blibe a dere Sach dra...
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 13.09.19 @ 17:21

Los Tioz hat geschrieben:
chnobli hat geschrieben:

oder öper... hwh.

Aha, aha... Mischled da no öpper wiiters mit? Gits am Ändi tatsächlich no e Usgab vo "Forums-Bachelorette", wo alli um d'Jea kämpfed? Wer chunnt am Schluss die letschti Rose (oder i dem Fall die letschti Wundercherze) über? Frage über Frage, ich blibe a dere Sach dra...

aso ich nimm mich freiwillig use. wenn ich selber teil vo dere story bin chani nöd so glaubwürdig über d'protagonischte läschtere. und das isch ja s'ziel vo assi-tv ääh assi-forum-story
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

Jea

Beitragvon Jea » 18.09.19 @ 15:02

Kiyomasu hat geschrieben:
Säli zeme

hooooi :D hihi, ok jetzt hätts mi au verbäsed. weisch au no, warum d chappe becho häsch? :D

1896_ hat geschrieben:
entweder vo dine après-ski-hütte-tipps oder halt doch vom ....? ;-))

iiiich weiss vo nix
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

1896_

Beitragvon 1896_ » 18.09.19 @ 15:09

Jea hat geschrieben:
1896_ hat geschrieben:
entweder vo dine après-ski-hütte-tipps oder halt doch vom ....? ;-))

iiiich weiss vo nix

Libanese Blonde hat geschrieben:min coiffeur isch übrigens dä einzig typ uf däm planet woni s'oke gib wänners mir am schluss no schnäll vo hine zeigt.

Kiyomasu

Beitragvon Kiyomasu » 18.09.19 @ 15:41

Jea hat geschrieben:
Kiyomasu hat geschrieben:
Säli zeme

hooooi :D hihi, ok jetzt hätts mi au verbäsed. weisch au no, warum d chappe becho häsch? :D

Ich glaub im Nachhinein gseh hani mich evtl. zwei bis drü Jahr zfrüeh im Forum agmeldet, han damals aber nach em Abstieg au wele Teil vom Forum sii...

Dezue muen mer aber au sege, dassi ohni "Empfehlig" vomene andere Benutzer freigschalte worde bin, im Prinzip het mer mich gar ned derfe freischalte... Danke trotzdem @Admins ;)
"Schönheitspreise brauchen wir nicht, die gibts nur bei Germany's next Topmodel" - René van Eck

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 18.09.19 @ 15:48

Häsch nomal Glöggli gha Kiyo :)
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

1896_

Beitragvon 1896_ » 18.09.19 @ 15:56

Mr Mike hat geschrieben:Häsch nomal Glöggli gha Kiyo :)

...grad gseh, dasser dich in Ahzahl Biiträg bereits übertrofft het - das mit notabene 11 Jahr weniger Forumserfahrig ufem Buckel! :D
Libanese Blonde hat geschrieben:min coiffeur isch übrigens dä einzig typ uf däm planet woni s'oke gib wänners mir am schluss no schnäll vo hine zeigt.

Sektor D

Beitragvon Sektor D » 18.09.19 @ 15:58

1896_ hat geschrieben:
Mr Mike hat geschrieben:Häsch nomal Glöggli gha Kiyo :)

...grad gseh, dasser dich in Ahzahl Biiträg bereits übertrofft het - das mit notabene 11 Jahr weniger Forumserfahrig ufem Buckel! :D

Wooow, das isch echt massiv! Kiyo gopferteckel, was seit din Chef da dezue?? ^^
"En huchhöse äh.. huchhöse äh.. huushöche Favorit trifft me aso au nöd jede Tag!" - by A.C. / 10.02.2019

In addition, credo quod Basilee habet destrui. (o.V.)

Zurück zu „Smalltalk“