Bünzlikacke

FCZ1896 mis Läbe

Re: Bünzlikacke

Beitragvon FCZ1896 mis Läbe » 04.09.19 @ 18:12

MetalZH hat geschrieben:
FCZ1896 mis Läbe hat geschrieben:
Simon Le Bon hat geschrieben:ON Schuhe

Die bequemschte Schueh sit ich laufe chan und das isch doch scho chli länger her.

Denn het ich da mal e frag: chömed die scho usde fabrik mit chiselstei ide sohle oder chömed die ersch bide erschte benützig dri? ;-)

Han no nie Chiselstei i de Sohle gha und das müsst bi mim Job scho x-mal passiert sii

Ich denke es isch wie fascht bi allem, entweder mer mag die Schueh, oder halt nöd.

Wie gseit ich find sie optisch völlig i.O. und was viel wichtiger isch, sie händ en extrem höche Tragekomfort.
I never predict anything, and I never will.
Paul Gascoigne

MetalZH

Beitragvon MetalZH » 04.09.19 @ 18:21

MetalZH hat geschrieben:
Simon Le Bon hat geschrieben:ON Schuhe

Die bequemschte Schueh sit ich laufe chan und das isch doch scho chli länger her.

Denn het ich da mal e frag: chömed die scho usde fabrik mit chiselstei ide sohle oder chömed die ersch bide erschte benützig dri? ;-)

Han no nie Chiselstei i de Sohle und das müsst bi mim Job scho x-mal passiert sii

Ich denke es isch wie fascht bi allem, entweder mer mag die Schueh, oder halt nöd.

Wie gseit ich find sie optisch völlig i.O. und was viel wichtiger isch, sie händ en extrem höche Tragekomfort.

Ohni seich? Ich hans echt no bi niemertem ohni xeh... Vilicht hesch du ja es speziells Anti-Chisel--Shizzl-Modell ;-)

Ich han nüt geg die schueh, sie gfalled mier persönlich eifach nöd. Zumindest alli woni bis jez xwh han. Han für das schlichti schwarzi sketcher woni demit au wie uf wulche laufe. Und sie hebed immer no, au nachdem i demit 3 mönet lang dur halb indonesie glaatscht bin. :)

Han übrigens letscht fritig anre diplomfiir vode zhaw e gaschtred vo eim vode chefe vo on ghört. Sehr interessant xi, au wenni nöd mit allem iverstande xi bin woner xeit het. Abr ihres konzept isch wükli guet und sie schiined das ganzi au fair ufzzieh. Wenn mer sine usfüerige glaube dörf...
We are Motörhead. And we play Rock'n'Roll.

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 13.09.19 @ 12:26

märkli sammle bi migros/coop/volg/etc.
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

JohnyJLucky

Beitragvon JohnyJLucky » 13.09.19 @ 12:30

chnobli hat geschrieben:märkli sammle bi migros/coop/volg/etc.

im volg chasch ez d'märkli spände...
Maloney hat geschrieben:Ich bitte dich. Wir sind keine Politiker. Wir sind Fussball-Fans. Wir sagen nicht "Mit Verlaub, aber das halten wir nicht für angemessen.", sondern "Figg di!"

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 13.09.19 @ 12:36

JohnyJLucky hat geschrieben:
chnobli hat geschrieben:märkli sammle bi migros/coop/volg/etc.

im volg chasch ez d'märkli spände...

das ist dann wohl nicht mehr BK
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 25.09.19 @ 8:14

leute die trömp anstatt trump schreiben.

Dave

Beitragvon Dave » 25.09.19 @ 8:18

chnobli hat geschrieben:leute die trömp anstatt trump schreiben.

Du hast es erfasst! Viele Schweizer sagen Trömp, vor allem der Chrigi.
Bünzlikacke eben.
Mein Name ist Hase, ich weiß von nichts!

Sektion "Ludo chasch vereise".

Zurück zu „Smalltalk“