Was hasse ich im Alltag-Thread

Jea

Re: Was hasse ich im Alltag-Thread

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 11:20

Mr Mike hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:
Mr Mike hat geschrieben:glücklicherwiis nöd.. nöd so mini favorisiert art mensch woni verchehre ;) denn lieber mit de hea schnäpsle :))

soso...., vilicht han ich ja au gmachti brüscht, ufgsprützti lippe und tätowierig im gsicht.. :D
oder gahts nur ums schnäpsle und dir isch egal mit wem? weiss ja nöd ob ich die "favorisiert art mensch" bi, wo du "verchehrsch" :D

ich glaub du bisch no schlimmer :p
hehe..

ui, wie meinsch? das muesch jetzt konkretisiere :p

also?
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Mr Mike
ADMIN

Beitragvon Mr Mike » 12.09.19 @ 11:45

Jea hat geschrieben:
Mr Mike hat geschrieben:
Jea hat geschrieben:
Mr Mike hat geschrieben:glücklicherwiis nöd.. nöd so mini favorisiert art mensch woni verchehre ;) denn lieber mit de hea schnäpsle :))

soso...., vilicht han ich ja au gmachti brüscht, ufgsprützti lippe und tätowierig im gsicht.. :D
oder gahts nur ums schnäpsle und dir isch egal mit wem? weiss ja nöd ob ich die "favorisiert art mensch" bi, wo du "verchehrsch" :D

ich glaub du bisch no schlimmer :p
hehe..

ui, wie meinsch? das muesch jetzt konkretisiere :p

also?

ich red mi wieder id scheisse... gott bruch zersch viel schnäps zum muet atrinke :D
«In Basel finde ich den Bahnhof sehr schön», sagt Hannu Tihinen bei der Begrüssung trocken. Der Journalist ist etwas verwirrt und der Finne grinst schelmisch: «…weil es dort einen direkten Zug nach Zürich gibt.»

Jea

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 12:32

Mr Mike hat geschrieben:
ich red mi wieder id scheisse... gott bruch zersch viel schnäps zum muet atrinke :D

stimmt :p aber so liecht chunsch mer nöd dävo :D

also? :p (chasch ja au per pn, wenn dich da nöd trausch :p oder wänn es paar schnäps gha häsch...)
Der Unterlegene spielt nicht, um Meister zu werden und verstaubte Pokale zu ergattern, sondern um seine Ehre mit Stolz zu verteidigen...

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 12.09.19 @ 12:35

Jea hat geschrieben:
Mr Mike hat geschrieben:

stimmt :p aber so liecht chunsch mer nöd dävo :D

also? :p (chasch ja au per pn, wenn dich da nöd trausch :p oder wänn es paar schnäps gha häsch...)

Chönd das ja suscht am nöchschte Heimspiel bi de Wundercherze-Party für d'Jea in Ruhe diskutiere.. Mr.Mike, muesch eifach luege das es speziells Wundercherzli häsch demit sie dich au grad erkennt, werded ja vermuetlich diversi Verehrer hinder de Kurve warte ;)
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

Jea

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 12:37

Los Tioz hat geschrieben:
Chönd das ja suscht am nöchschte Heimspiel bi de Wundercherze-Party für d'Jea in Ruhe diskutiere.. Mr.Mike, muesch eifach luege das es speziells Wundercherzli häsch demit sie dich au grad erkennt, werded ja vermuetlich diversi Verehrer hinder de Kurve warte ;)

jetzt hätts mi grad verbäsed :D

eigentli muener nur dä schnaps ufehebe :p

verehrer? wohl kaum :D

Los Tioz

Beitragvon Los Tioz » 12.09.19 @ 12:40

Jea hat geschrieben:
Los Tioz hat geschrieben:

jetzt hätts mi grad verbäsed :D

eigentli muener nur dä schnaps ufehebe :p

verehrer? wohl kaum :D

Also wenns en Schnaps git würdi au no schnell verbi cho. Ich würd eu au nöd störe, nur schnell es Schnäpsli inestelle und dänn lahni eu eui Privatsphäre. Spendiere defür au e Packig extra-langi Wundercherze!
Fussball ist ein Way of Life, etwas, das Aussenseiter nie verstehen werden, etwas, von dem die Medienvertreter gerne fehlerhaft und skandalträchtig aus der Geborgenheit ihrer plüschbesesselten Büros berichten - ohne jegliches Verständnis der Realität.

Jea

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 12:48

muahaha :D ja genau... bi schnaps sind plötzli alli wieder däbi :p

chnobli
Verlorener Sohn

Beitragvon chnobli » 12.09.19 @ 13:07

chönder mal schnaps definiere? ha mi scho meh als eimal i d'scheisse gritte woni blind ja zu schnaps gseit han :D
spitzkicker hat geschrieben:Stellt euch vor, das Unglaubliche passiert und wir siegen in Sion. Dann müsste die Konsequenz sein: Jede Woche muss einer heiraten, ein Viertel des Teams muss dabei sein, der Rest bestreitet ein Testspiel gegen eine Bundesligamannschaft.

Sektor D

Beitragvon Sektor D » 12.09.19 @ 13:08

chnobli hat geschrieben:chönder mal schnaps definiere? ha mi scho meh als eimal i d'scheisse gritte woni blind ja zu schnaps gseit han :D

Besser als vom Schnaps blind wärde würi meine :)
"En huchhöse äh.. huchhöse äh.. huushöche Favorit trifft me aso au nöd jede Tag!" - by A.C. / 10.02.2019

In addition, credo quod Basilee habet destrui. (o.V.)

Jea

Beitragvon Jea » 12.09.19 @ 13:12

chnobli hat geschrieben:chönder mal schnaps definiere? ha mi scho meh als eimal i d'scheisse gritte woni blind ja zu schnaps gseit han :D

soso inwiefern denn?

also für mich isch schnaps hochprozentigs und sind meischtens au kurzi (ussert er isch im kafi) :) ... aber grundsätzlich für mich alles was nöd Bier, wii (inkl. Prosecco, Hugo, alcopops usw.) ) isch... :D

Sektor D hat geschrieben:Besser als vom Schnaps blind wärde würi meine :)

mueschen ja au trinke und nöd id auge riibe ;)

Zurück zu „Smalltalk“